Hakutulokset

  1. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Mä sanon vielä tuosta fb-ryhmästä sen verran, että edellisen kokemuksen jälkeen tämä palsta jää jossain vaiheessa kokonaan ja fb:ssä olevat ihmiset lähentyvät enemmän ja vähemmän. Laitellaan vauvoista kuvia yms. Kukapa sellaisia tällaiselle yleiselle palstalle viitsisi laittaa, minkä näkee...
  2. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Bela88, mä voin lisätä sut! laitatko yksityisviestillä nimesi. näinpä Eebowi!!
  3. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Mä en täällä kirjoittele juuri lainkaan, vaan fb:ssä, koska tämä sekava vaikeampi puhelimella, kun fb. Käyn täällä silloin tällöin, onnea kaikille odotuksiin!
  4. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    No niin! Tää Kaks+ on mulla kenkkuillut tänään! Eilinen ultra meni siis hyvin, yksi sikiö ja kaikki hyvin:heart:. Kätilö ei saanut mittoja vatsan päältä vaan joutui ottamaan sisätutkimuksella. Sinänsä hassua, kun oon todella laiha. Siellä se pieni katteli suoraan äitiä ja isiä:kiss:. Kätilö...
  5. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Mun isä tulee työntämään esikoista rattaissa, kun mennään tänään ultraan :whistle:.
  6. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    En malttais enää yhtään odottaa huomiseen ultraan, iih! Toivottavasti kaikki on hyvin! Tää kuvotus ei ota lähteäkseen, eikä väsymys. Ihan tuskaa nyt töissäkäynti. Tuon ultran jälkeen olen saikulla, jos tarvis, kun voin hyvillä mielin kertoa pomolle. En ole halunnut tässä mitään tekosyitä...
  7. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    sofiia Joo, meen! Niin oli esikoisenkin kohdalla. Siinä kutsussa kerrotaan ne kaikki :). Musta noi monet tuplat on niin rumia, ettei sen takia huvittais ostaa mitään! Emmaljungan on lopetettu :'(.
  8. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Onpas tässä pinossa kaksosia tulossa! Onnea niistä kaikille! Mulle ei mitään ihmeellistä, torstaista ultraa odottelen, kun kissa pistoksissa! Pinklady81 + Masukki 11+0!
  9. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Mä aion kysyä sukupuolen, voi sitten laittaa tytön vaatteet myyntiin, jos onkin tulossa poika. Meillä on kaikki vaatteet tyttömäisiä, joten täytyyhän sitä sitten haalia pojalle uusiakin urakalla. Mulle tuli keskiviikkona ultrakutsu, ja ultra on 1.12.:heart:. Jänskää! Pinklady81 & Masukki 10+4
  10. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Mulla on se digitaalinäyttöinen angel sounds, enkä ole vielä löytänyt sydänääniä. Kovin ahkerasti en ole etsinytkään, kun esikoinen on kovin kiinnostunut laitteesta myös :p. Facebookissa on aika hiljaista keskustelua mutta, kun porukka sinne uskaltautuu, niin varmasti keskustelu lisääntyy ja...
  11. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Emmabella, sellainen on tosiaan jo! Koitan kutsua sut! Ainakin kätilöopisto ultraa 13+6 viikolle asti, mäkin kutsua odottelen! Pinklady81+Masukki 10+0 POKS!
  12. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Mun piti kirjoittaa pahoinvoinnin ja väsymyksen takia, ei toistaa samaa asiaa:D.
  13. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Voihan väsymys! Tyttö valvotti yöllä klo 4-6 ja aamulla oksensinkin. Hehkeetä täällä töissä.. Onko töissä olevat olleet saikulla pahoinvoinnin tai oksetuksen takia? Viikonloppuna nukuin päiväunia mutta ei auttanut yhtään väsymykseen. Meillä tulee ikäeroksi 1v8kk, ja olen ajatellut tuplat...
  14. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Tervetuloa emmabella ;)! Mua vaan väsyttäääääääää! Nyt oon töissä lepäämässä! Olin kotona kaksi päivää, kun likka oli kipeä ja voi taivas sitä touhotusta. Mä vaan odotan kuumeisesti ultrakutsua mutta ehtiihän se tulla. En taida ottaa äitiyspakkausta, kun en käyttänyt siitä juuri mitään...
  15. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Kissoista. Meille muutti lauantaina kissa ja parin viikon päästä tulee mun "vanha" kissa maalta takaisin kotiin. Itse tulen siivoamaan laatikon. Se oli ehto kissojen saannille:p. Nyt mulla ei enää turvota yhtään masu.. vähän ihmetyttää.. Väsyttää ja kuvottaa kyllä, eikä mitään keskenmenon...
  16. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Mä en paljon noita ruokarajoituksia reagoi. Ei sitä tule esimerkiksi graavattua kalaa tai maksalaatikkoa muutenkaan kovin usein syötyä. Nyt sitten kuvottaa ja oksettaa kunnolla, yök! Oon vielä viikonlopun yksin, kun mies lähtee maalle hirvijahtiin. Mä en jaksa lähteä mukaan. Tulee mulle...
  17. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    sofiia Mä oon töissä mutta illat yksin tytön kanssa, kun mies koulussa. kotona sais nukkua edes päikkärit lapsen kanssa mutta nyt ei voi, loppuis tää väsy jo!
  18. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Varmaan 24.6.? Mä en jaksa täällä töissä, oon niin väsynyt ja huono olokin varmaan siksi. Miten raskaudesta selviää, kun illat täytyy vielä touhuta esikoisen kanssa:vampire:.. Pinklady81 & Masukki 8+3
  19. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Mulla olikin eilen neuvola, soittivat, että pääsenkö tulemaan. Ensi viikolla olisi ollut varattu aika. Tulisipa nopeasti ultrakutsu:p. Meinaatteko ottaa influessarokotetta?
  20. P

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Mulla jotenkin ihan epäusko raskaudesta, kun ei ole paljon oireita. Tai no väsyttää ihan hulluna ja jotkut tuoksut ällöttää mutta jotenkin odotin samoja oireita, kun edellisessä raskaudessa oli, niin en osaa olla:whistle:. Mulla, kun masu ei sillai turvota, eikä varmaan kasva kovin pian, kuten...

Yhteistyössä