Hakutulokset

  1. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Pieni prinsessamme syntyi kiireellisellä hätäsektiolla 22.4 kello 11.33, viikkoja takana 34+4. Pitkään aikaan en oo täällä käyny, istukan kanssa oli ihan hirveesti ongelmia, jonka takia oon viettänyt enemmän tai vähemmän aikaa sairaalaassa. Lopulta, tyttö oli poikittain, istukka kasvanut...
  2. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

    Onpas aika vierähtäny...en oo ikuisuuksiin käyny täällä. Joku perheestä on enemmän tai vähemmän ollut kipeenä. Loppiaisena alko oksennus-ripulitauti ja itse jouduin nyt sitten parin päivän saikulle, koska supistelut alko niin vahvasti. Nestehukkaa tuli sen verran, että raskauskiloja on tällä...
  3. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Pitkästä aikaan täällä taas, jotenkin ei oo vaan jaksanu käydä täällä. Tänään sitten oli niskapoimu-ultra ja kun oikeen lääkäri yritti ja äiti yritti ja isäkin yritti, niin saatiinhan se poimu sieltä mitattua 40 minuutin ultraamisen jälkeen :) Vilkas oli ja ihan selkeesti irvisteli meille...
  4. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    "possu" täällä kanssa otetut nyt käteen. Vielä ei mitään ihmeempää, kyllä sen tossa olkavarressa tuntee, että jotain siihen on tehty, mutta ei se menoa haittaa. Tunnin verran meni jonotellessa, mut neuvolassa oli hyvin hoidettu homma. Vettä oli tarjolla ja tuoleja oli hankittu iso määrä...
  5. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Ce-bralle paljon jaksamista :hug:
  6. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Alisa84: Kaaduin esikoisesta noin puolessa välissä raskautta eikä tapahtunut onneks mitään kamalaa, enemmän taisin pelästyä. Tosta kaatumisesta puheen ollen, nyt oon parina yönä nähny painajaisia siitä, että tipun rappusista ja sit nään kun oon sellasessa vinksin vonksin asennossa ja mies...
  7. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Tervetuloa uusille!! Tiistaina pitäis mennä töihin, mut eilen alko "kuukautiset" taas. Vaikka sanottiin, että kaikki on ok..tuntuu se silti henkisesti kamalalta. Hassua jotenkin, kun koulun penkillä vuosia sitten eräs lääkäri opetti, että legendaariset tarinat siitä, että kuukautiset tulevat...
  8. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    viikkojahan mulla on 9+2 Aivot vaan supistuu supistumistaan :laugh:
  9. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Tervetuloa uusille ja paljon onne tuplille (itse vähän toivoin tuplia, kun on jo tiedossa, että viimoseks jää :) ) Kauaan en jaksa kirjotella, istuminen alkaa olemaan tuskaa, oikeestaan kaikki asennot. Viikonloppuna alko ihmeelliset alavatsakivut ja lopulta eilen päädyin lääkärin...
  10. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Kaikille uusille moikka! Nyt en jaksanut lukea mitä kaikkea ootte kirjotellu, en oo pariin päivään käyny ja tekstiä on tullu ihan kiitettävästi =) Ohi mennen näin vain, että juu meillä on vauva "laitettu" alulle lääkärin luvalla, suunnittelupolin kautta. Ja olen päättänyt ottaa...
  11. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Plääh...ihan hirveet kuukautiskivut!!!suorastaan saatanalliset!!!!!!!! Lääkäri ultrassa vihjas, että kuukautiset voi tulla koko raskauden ajan, istukka oli sen verran "hassusti" kiinnittynyt, joka voi tota verenvuotoa tehdä..Tosi kiva, jos tässä joutuu joka kuukausi stressaamaan onko toukka...
  12. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Imoen Virtuaalirutistuksia ja voimia :hug: :hug:
  13. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Tervetuloa kaikille uusille !! Me kerrottiin aika aikasessa vaiheessa, molempien vanhemmat olivat samassa paikkaan (asuvat 500 kilsaa toisistaan), joten mies lähetti omilleen tekstarin ja minä omilleni samaan aikaan iltasella..konjakin juomiseksihan se oli mennyt =) Töissä tietää esimies...
  14. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    rikupi Voimia!!! :hug:
  15. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    ..olipas paljon kysymyksiä matkan varrella, katotaan mitä muistan, vai onko raskaus jo supistanut aivosoluja minimaalisen pieniks =) Itse syön omegoita (löytyy valmisteita ilman a-vitamiiniä, mutta nykyään sitä saa syödä raskaana olevat), en kylläkään raskauden takia, oon vaan syönyt aina...
  16. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Maira: Todellakin toi kuva on "hanurista". Sit kun kohdun löytää, se aika nätti musta aukko ..vaikken noista kuvista mitään ymmärräkään :laugh:
  17. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Selis :hug: Itellä tosiaan tuli verta vähäsen ja tuli noin viikon kuukautisten jäämisestä. Mua sillon neuvolatäti ja sairaalan kätilö yrittivät saada rauhoittumaan, että on normaalia (mulla tuli tosi vähän verta), sopii kuukautisiin, voivat tulla koko odotusajan. Käskivät lähteä...
  18. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Belvis Tervetuloa mukaan! :wave: Paljonkos sulla oli viikkoja, kun kävitte ultrassa? =) 6+5 oli viikot, kysyin etukäteen, että voiko näin pienillä viikoilla tulla (aikasemmissa raskauksissa on kyllä onnistunu) ja suosittelivat, että olisi 7+jotain , mutta toivottivat tervetulleeks...
  19. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Tytöillä on 1v2vkoa ikäeroa. Mulla oli niin kiltit tytöt, söi, nukku ja oli tyytyväisiä. Raskain vaihe oli siinä kohtaan, kun molemmat liikku ja keksi kaikenlaista kivaa, mut korvien välissä ei äitin käskyt menny ihan jakeluun :laugh: Nyt sit odotellaan sitä teini-ikää ;)
  20. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Hei, ilmottaudun minäkin tänne. Eli kolmatta odotellaan jo innolla tässä perheessä.. Tämä raskaus on eronnut aikasemmista täysin, niissä ei ollut mitään ongelmia. Nyt on niin matalat paineet, että olen jäässä koko ajan, päätä särkee ja huono olo koko ajan, leposyke pyörii 90 hujakoilla. Eilen...

Yhteistyössä