Hakutulokset

  1. V

    Otatteko possulunssarokotteen

    Olen itse kallistunut myös ottamaan 2-vuotiaalleni ko rokotteen - ohjelmassa loppuviikosta. Onko kellään tietoa/kokemusta mitä rokotteen antaminen aiheuttaa - kuume jne?
  2. V

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Heips! Mulle voi päivittää yk:ksi vasta nyt 2, ei olla varsinaisesti yritetty aiemmin....Nyt kun oli jo toive herännyt raskaudesta, niin pettymys oli kyllä suuri kun menkat alkoikin. Joten kai tätä nyt voi alkaa yrittämiseksi kutsua =)
  3. V

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Täällä mennään nyt kp2/28, menkat alkoi eilen....Nyt sitten uutta ovista kohti =)
  4. V

    Loppukiertolaisten oirepino

    Ja täällä alkoi eilen menkat :'( Eli nyt mennään taas...
  5. V

    Lääkkeiden käyttö yrityksen aikaan...

    Ainakaan burana ei haittaa ennen kuin tiedät olevasi raskaana, sitten vaihtaisin panadoliin...Somacista en osaa sanoa
  6. V

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Hei :wave: Haluaisin liittyä mukaan! Mulla on esikoinen tyttö 07/07 ja nyt toivotaan pikkukakkosta :) Pilerit jätetty pois kesäkuussa, varsinaisi yrityskertoja ei ole ollut, enemmän ollaan oltu että saa tulla jos on tullakseen. Nyt kuitenkin kp 31/28 ja lukuisia oireita, mutta first...
  7. V

    Lääkkeiden käyttö yrityksen aikaan...

    Millaisista lääkkeistä on kyse? =)
  8. V

    myöhäinen plussa

    Kiitos minäpieni =) Kävin juuri kertoilemassa omasta tilanteestani tuolla loppukiertolaisten oirepinossa....Mulla kp 31/28 nyt, eilen illalla ja tänä aamuna olen testannut First Signalilla ihan selkeän negan. Mutta edelleen toivoisin vaan että tämä olisikin myöhäinen plussa...Oireita on vino...
  9. V

    Loppukiertolaisten oirepino

    Heips :) Liityn mukaan tänne, tosin en tiedä onko mulla enää jännitettävää....Mulla on kp 31/28 menossa, viimeisen viikon ajan ollut menkkamaista jomotusta alamahassa, palelua, väsymystä, raudan makua suussa, rintojen arkuutta, finnejä & hiusten poikkeuksellista rasvoittumista, runsasta...

Yhteistyössä