Hakutulokset

  1. C

    Avon

    \ Hyvä :D Tuohon laatuun viitaten.Eräs kaveri vertasi erääseen kosmetiikkaan jota myydään Sokoksella ja Stockalla. Avonin tuotteet ovat vähintääkin yhtä hyviä kuin Oriflamen tuotteet. :whistle: =)
  2. C

    Avon

    Yhdyn tähän :whistle: minut tavoittaa pääkaupunkiseudulta. =) Jansku,ethän pahastu kun änkesin tähän? :ashamed: <br><br>
  3. C

    Siivoustyö!!!

    Laitoshuoltajana kunnalla, peruspalkka n. 1442?+ 2 kokemuslisät = 9.91?/h.
  4. C

    Jällenmyyjiä haetaan-ilmoitukset pois täältä!

    Minä en ole hakenut myyjiä täältä vaikka kehunkin avonin tuotteita! \|O
  5. C

    Kuinka moni mies

    \ Peesi :whistle:
  6. C

    ORIFLAME

    \ Ap. kysyi mielipidettä oriflamesta ja että kannattaako se!!! Tottakai minä kerron oman mielipiteeni ja kokemukseni siitä. :kieh:
  7. C

    ORIFLAME

    Olen ex-oriflamelainen.Kokeiltuani avonin tuotteita siirryin myymään avonin tuotteita.Ne ovat parempia,edullisia ja paljon isompi tuotevalikoima.Demoja voi ostaa vaikka tilaus olisi alle 80?.Tähän asti tilaukset ovat olleet reilusti yli 100?. :whistle:
  8. C

    -70 äidit

    :wave: 6v. äiti pääkaupunkiseudulta.
  9. C

    Kiltti vai tuhma?

    3) yleensä kiltti mutta joskus tuhmalla päällä joskus 7) olen tuhma pervo Näitä varmaan :whistle:
  10. C

    oliskos espoon äideillä halua kokoontua taas?

    Mä varmaan jään pihalle tästä tapaamisesta.Työt alkaa ensi viikolla. :whistle:
  11. C

    miehen jatkuva halu

    \ Ei toimi ainakaan mulla.Tulee v.ittumainen olo sen jälkeen.Ihan kuin olisi hyväksikäytetty. :kieh:
  12. C

    Pääkaupunkiseutu tapaaminen 5.8.

    \ Julkisesti sovimme tapaamisen.Jos joku haluaa kertoa mitä siellä tapahtui niin kertokoon.Minun ei ole pakko juoruilla täällä julkisesti.
  13. C

    Pääkaupunkiseutu tapaaminen 5.8.

    \ Tule mukaan seuraavalla kerralla niin tiedät.En oiken pidä siitä että harmaana kysellään.Me söimme ja menimme sitten toiseen paikkaan tanssimaan. =) :whistle:
  14. C

    Pääkaupunkiseutu tapaaminen 5.8.

    Kivaa oli,harmi kun kaikki ei päässyt tulemaan. =)
  15. C

    Pääkaupunkiseutu tapaaminen 5.8.

    Siis Stockmannin pääovella klo 18.30. =) Raitapaprika PulttiBois Riikka-78 City Girl
  16. C

    Pääkaupunkiseutu tapaaminen 5.8.

    \ Tavataan stockan pääoven edessä 18.30? :whistle:
  17. C

    Ympärileikkaus..

    On kaksi asiaa joita en vaihda.Toinen on leikattu muna ja toinen on.. :p :xmas:
  18. C

    Pääkaupunkiseutu tapaaminen 5.8.

    \ Varmaan 18.00-19.00 olisi parempi jos aiomme syödä jossain. :whistle:
  19. C

    Pääkaupunkiseutu tapaaminen 5.8.

    Lähtijät: Minä,riikka78 ja Pulttibois.Pöytää ei tarvitse varata. :whistle:
  20. C

    Pisu seksin jälkeen...

    \ Ejakulaatio..

Yhteistyössä