Hakutulokset

  1. Tukka Tötteröllä

    Pikku kakkonen ja se rosvolaulu...

    hei, mä mietin aamulla ihan samaa :D
  2. Tukka Tötteröllä

    Ketä naista/miestä puolisosi pitää seksikkäänä?

    http://apina.biz/88636.jpg http://www.cwomen.com/pictures/kat-von-d-0014.jpg kaksi ääripäätä :D
  3. Tukka Tötteröllä

    Viimeisin mieheltänne saama tekstari?

    "Niinpä. rakastan teitä" Oli vastaus viestiin kun laitoin että haluaisin mieheni olevan kotona juuri nyt minun ja lapsen kanssa, koska on kova ikävä.
  4. Tukka Tötteröllä

    Laitetanko taas kuvia itsestä!

    Hirweeetä porukkaa!!
  5. Tukka Tötteröllä

    G: Kuka on Suomen seuraava huippumalli? Meri, Matleena vai Polina?

    toivon että Meri, mutta veikkaan että Polina
  6. Tukka Tötteröllä

    Laitetanko taas kuvia itsestä!

    mulla pikkkupikku kuva profiilissa :snotty:
  7. Tukka Tötteröllä

    Kenellä lievästi kuiva iho? Hilseilyä?

    mulla on, enkä ole kyllä muuta kuin kasvoani hoitanut säännöllisellä kuorinnalla ja vichyn rasva on todettu äärettömän hyväksi. Kaikki vannottaa veden juonnin tärkeyteen, mutta minä en jaksa sitä litkiä niin paljoa että siitä oleellista hyötyä olisi.
  8. Tukka Tötteröllä

    Antaisitteko teinin katsoa kumman kaa-sarjaa?

    En mä ole rajottanut mitään ohjelmia lapselta 3,5v. jotka tulee hänen hereillä olonsa aikaan, 7-20 välillä. Eli kyllä teinikin saisi katsoa
  9. Tukka Tötteröllä

    Lasten vanhempainillat, onko mentävä?

    No helvetti! TOTTA puhut! jospa ne sit VIHDOINKIN ymmärtäisivät asian...
  10. Tukka Tötteröllä

    Lasten vanhempainillat, onko mentävä?

    tämän takia minäkin olen aina mennyt ja haluaisin mennä nytkin, mutta jotenkin etoo ajatus että noiden ärsyttävien hoitajien kanssa tartteis joistain asioista sönkätä.
  11. Tukka Tötteröllä

    Perheessä vain yksi lapsi- hyvät puolet?

    Tuohon kysymykseen on helppo vastata, mutta se mitä se tulevaisuudessa tuo on varmasti eriasia. Minä olen saanut omasta vapaasta tahdostani vain yhden, enempää en usko tarvitsevani. Vaikka ihanaa se olisi että lapsella olisi sisarus niin en koe sitä niin tärkeänä asiana hommata ihan vain...
  12. Tukka Tötteröllä

    Lasten vanhempainillat, onko mentävä?

    Käykö kaikki niissä ja onko ne pakollisia? Mua ei vaan jotenkaan nyt jaksa kiinnostaa kuunnella noita tympeitä hoitotätejä jotka ei mielestäni osaa hoitaa yhtä laadukkaasti hommaansa, kuin aikaisemmassa päiväkodissa jossa mielestäni kaikki sujui loistavasti.
  13. Tukka Tötteröllä

    Lähtisitkö töihin 10 euron tuntipalkalla?

    joka päivä teen alle jopa tuon töitä, enkä vaihtaisi työtäni pois. Ei se raha vaan se tekemisen mukavuus :)
  14. Tukka Tötteröllä

    Kuka maksoi ajokorttisi?

    BC kortti ja puolet itse ja puolet isäni
  15. Tukka Tötteröllä

    Laita kuva KAUNIISTA ihmisestä

    Luonnottoman kaunis ihminen. En ihaile hänen näköistään naista mutta jokin tässä viehättää suuresti.
  16. Tukka Tötteröllä

    Tässsäkö syy siihen, että palstamammat ei anna?

    ja aina väitetään ettei palsta mammoista ole mihinkään ja et kaikki on rumia ja lihavia...
  17. Tukka Tötteröllä

    Mun lapsilla on ikäeroa 12v.

    mulle riittää yksi lapsi niin ei tartte miettiä ikäeroja.
  18. Tukka Tötteröllä

    onko oikeasti ihmisiä jotka ei syö yhtään kasviksia tai edes hedelmiä koko päivänä?

    löytyy, enpä muista millon olisin hedelmiä syönyt...2 vikkkoa sitten? Kasviksia, en koskaan!
  19. Tukka Tötteröllä

    Kun ei osaa päättää olisko blondi vai brunette

    siks mulla onkin semmonen väliväri :D pohdin samoja asioita kuin sinä.

Yhteistyössä