Hakutulokset

  1. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    No niin! Jos vähän paremmilla yöunilla ehtisi kirjoittamaan: Synnytyssaagaa: Eli mullahan ei juuri supisteluja tai muitakaan ennakoivia merkkejä ollut, joten heräsin aika hämmentyneenä neljältä lauantaiaamuyöstä sellaseen oloon että nyt alkoi menkat: ja vessassa käydessä tosiaan näytti ihan...
  2. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea kaikille vauvautuneille!!! :flower: En nyt pysy kärryillä mitä on tapahtunut, niin paljon tekstiä - eli luen läpi myöhemmin. Meidän pieni sammakkoprinsessa syntyi tarkkaan rv 40+0, eli 5.6. 48cm pituisena ja 3280g painavana, pipo 33cm Kätilöopistolla. Tuun kertoilemaan tarkempia...
  3. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Emmaaa aivan mainio kuva! Toivottavasti imetys alkaa sutviintua ja saatte pikkuisen kotiin pian! Neuvolasta kotiuduttu, eipä ollut tosiaan kummempia muutoksia. En jaksa tarkkoja arvoja kirjata nyt kun ei ole mitään mainittavaa. |O Painokin pysytellyt ihme kyllä samoissa viimeiset 4 viikkoa...
  4. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea nan-nan-naa ja panicroom! :flower: Alkoihan tänne tyttöjäkin putkahtelemaan! Rintapumpusta en tiiä, aattelin hankkia vasta sitten jos ja kun tarvitsee. Niitä käsikäyttösiä kun on ainakin myynnissä tossa meidän s-marketissa.. Keittämisen kanssa vähän sama meininki, keittelen pullot...
  5. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Lenniinalle tsemppiä! ja tvvo, aivan mahtavaa, onnea todella paljon! Teidän perheeseen jos kelle haluaa lähettää superpaljon vauvaliimaa matkaan :flower: milkei kiitos linkistä :D
  6. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    JES MEIDÄN KUU! Mairalle kiitokset taas uudesta pinosta! En oo kuullut tosta vavu-jutusta, kerroppa lisää mikä se on:D Täällä vauva kiinnittynyt ja alhaalla ainakin rv 36 saakka, th vaahdonnut koko ajan että se syntyy minä hetkenä hyvänsä - mutta eipäs synny kun supisteluja tulee edelleen...
  7. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea lumihiutale ja pikkuapina! :flower: Johan alkaa vauvoja satelemaan :heart: Ja nan-nan-naalle ja mariannille tsemppiä koitokseen! Tällä rintamalla edelleen onnetonta pientä menkkajomotusta, onneksi se lisääntyy päivittäin. Miumiu, täällä kanssa ihan järjetön kuvotus ollut...
  8. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Milkei Meilläpäin isänäiti tosiaan väntyy myös famuksi ja isoisä fafaksi. Ja oon kuullut taattoakin käytettävän isoisän nimenä.. Maira mulla vähän sama asenne synnytykseen, lähinnä kiinnostaa kamalasti miten se menee ja mitä tapahtuu, aikalailla ilman ennakkoluuloja yritän mennä:) Täällä...
  9. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Myntille paljon onnea! :flower: Ja meriheposelle tervetuloa joukkoon! Mipsun tyttö on myös aivan ylisöpö noissa kuvissa! Pikkuvarpusta komppaan täysin minäkin:) Mä koen itse asian niin että kipu kyllä kuuluu synnytykseen. Hyvä sanoa ensisynnyttäjänä, otan kyllä varmasti kaikki...
  10. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Niiskuneidille ja Rapu82:lle paljon onnea! :flower: Ja Siirille onnittelut kotiutumisesta! Toivottavasti omakin olo paranee pian. Muakin vähän on alkanut hirvittämään miten koiruus suhtautuu vauvaan, on kyllä maailman lapsirakkain tapaus, mutta entä kun vauva itkee tai koira haukkuu yms...
  11. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Pikkuvarpunen: kiva että vauva oli edelleen, rt, vaikka aikamoista kepposta yrittikin! Bannah: toivottavasti vauvasi ymmärtää vielä kiepsahtaa oikeinpäin.. Laakeri taitaa olla jo tositoimissa? Tsemppiä kuitenkin! Anzzu, täälläkin käytiin äitiysloman kunniaksi ekaa kertaa koskaan...
  12. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea mussupussulle ja Pyrylle! :flower: Mäkin voisin haluta tilata tuollaisen helpon ja nopean synnytyksen :D En muuten ole tajunnut, että tuon kokoinen vauva voisi käyttää 44cm vaatteita - mulle on kaikki sanoneet ettei ees 50cm kannata hankkia, koska ne menee vain muutaman päivän :/...
  13. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Siirille onnittelut! :flower: Aika monella alkaa olla jännät paikat käsillä, mulla on vähän EC:n kanssa samoja fiiliksiä: merkit näyttäis vähän siltä että jotain alkaa tapahtua, mutta en oo kyllä henkisesti ollenkaan vielä valmis lähtemään sairaalaan - jotenkin tuntuu siltä että juhannus...
  14. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Heips! Kiva kuulla mintun ja mipsun kuulumisia! Milkein kehto näyttää myös todella hienolta. Meillä vauva päätyy ihan vain äitiyspakkauksen laatikkoon, ja sitten pinnansänkyyn - kummankin oon sisustanut jo valmiiksi. Pinnasänky lähinnä siksi, että vauva on helppo nostaa sinne karkuun...
  15. S

    Koiran uudelleensijoitus - koiraihmiset auttakaa!

    Jep, minäkin ottaisin rotujärjestöön yhteyttä, yleensä ottavat pentuvälityksen listoille myös tällaiset tapaukset. Näin varmistuu myös se, että koiralle löytyy sopiva koti (kunhan selität tilanteen).
  16. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Tänttärälle onnittelut mega-elmeristä! :flower: Jännät paikat alkaa olla monella muullakin, tsemppiä! Oma napa: Täällä ei kyllä tietoakaan vauvautumisesta, oon koko viikonlopun hihkunut ulkona koiran kanssa ja kanniskellut tavaroita, tuntuu että toiminnalla oli päinvastainen vaikutus -...
  17. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea vauvautuneille! :flower: Oon taas ihan pihalla kaikista teidän jutuista kun en ole ehtinyt moneen päivään lukemaan :ashamed: Omanapainen valitus: Kävin taas tänään neuvolassa, th oli sitä mieltä että vauva voi syntyä vaikka huomenna, mutta ei missään nimessä enää kuukautta voi...
  18. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Ihanaa vauvoja! Eli oikein paljon onnea emmaaa:lle ja pikkuprinssille! Toivottavasti pieni mies voimistuu pian! :heart: Saagattarelle myös onnittelut, ihana kuulla että Valo voi hyvin! :heart: Ja osanottoni vielä Toivon johdosta :flower: Mussupussu, kiva kun kuvasit toppia, minäkin...
  19. S

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Huomenta! Täällä kanssa menee noita Milkein ja toffon havaitsemia Matrix-liikkeitä :kieh: . Vauva ei kyllä oo todellakaan rauhoittumaan päin, päinvastoin, meno on välillä vähän liiankin kova... Oon myös huomannut että pystyn nukkumaan enää ainoastaan oikeella kyljellä mielettömän...
  20. S

    Sikiö ja kohtu liian alhaalla, kokemuksia?

    Mulla ei ole kokemusta mistään rakenteellisesta heikkoudesta tms., mutta mulla on kohtu ollut koko ajan tosi alhaalla, liikkeetkin tuntuneet varsinkin alussa tosi alhaalla. Lääkäri ei tuosta kiinnostunut, mutta neuvolassa th on jankannut varmaan rakenneultrasta saakka siitä, että vauva on ihan...

Yhteistyössä