Hakutulokset

1. S

hiuspuuteri..??

Ei missään tapauksessa ole kuivashampoo; Ostin kampaajalta KC:n 4R hiuspuuterin (9,90) ja toimii hyvin, minulla on paljon ohutta hiusta joka erittäin liukas. Tämä puuteri suihkutetaan hiuksen tyveen ja hierotaan kevyesti, ennemminkin päänähkaan. Ei tee hiusta tahmaiseksi ja kuohkeus...
  2. S

Onko kukaan koskaan kylmäkäsitellyt siemeniä?

Valkosipulin kynsiä olen kylmäkäsitellyt, eli ihan vaan tuuppaat ne jääkaappiin ohjeen tarvittavaksi ajaksi. Valkosipulit olivat minulla kolme viikkoa jääkaapissa. Sitten kylvettiin ne lämpöpenkkiin. Seuraavana syksynä sitten nostetiin 500 g siemenistä kymmenen kiloa valkosipulia.
  3. S

Millä keinolla irti makean himosta?

Hei Omasta kokemuksesta voin antaa seuraavan neuvon. Totaalikieltäytyminen kaikesta sokeripitoisesta (lisätty sokeri, hedelmäsokeri, siirapit jne. Ongelmaa pahentavat myös tekosokerit eli myös kaikki makeutusaineita sisältävät pois ruokavaliosta. Tahdonvoimaa se vaatii, mutta kuukauden...
  4. S

Muita,jotka seuraa Sydämen asialla -sarjaa?

Jatka toki katsomista, lopun tapahtumat johtuvat näyttelijän toiveesta lisätä aikaa perheelleen
  5. S

verta pissassa tytöllä?

Lääkärissä ottavat puhtaan näytteen.
  6. S

voiko raskausaikana jouda alkohoolia

FAS-oireyhtymä Kirjainyhdistelmä FAS tarkoittaa fetaalista alkoholioireyhtymää. Oireyhtymään kuuluvat Staley Jablonskin (MCA/MR Syndromes 1999) mukaan pään ja kasvojen poikkeavuus ja pään pieni koko (mikrokefalia). Silmät ovat pienet ja ylähuuli on kapea. Muita oireita ovat olleet pieni leuka...
  7. S

Aviomies ilmoitti eilen että haluaa erota eikä rakasta mua enään.

Sinun ei tarvitse myyntiin suostua, vaan voi tosiaan osituksen kautta ostaa miehesi ulos jos varat antavat periksi. Nyt otat yhteyttä lakimieheen ja selvität asian perinjuurin.
  8. S

Onko paikalla ketään uhmakkuushäiriöisen tytön vanhempaa?

Mitähän mahdat tarkoittaa tuolla uhmakkuushäiriöllä. Omalla tyttrelläni oli voimakas uhmaikä, joka tarkoitti viiden kuudentunnin kirkumista ja tavaroiden paiskelua, mutta ne menivät ohi tytön päästyä kouluun. Muuta ongelmaa tytön kanssa ei oikein koskaan ole ollutkaan. ELi en sanoisi tuota...
  9. S

kauppalistaa suunnittelin ja lähitulevaisuudessa meillä syödään

Tee kalapullat näin (mummuni ohje) 400 g kalaa 1 dl maitoa (tai kermaa) 1 muna 1 tl valkopippuria 1 tl suolaa 1 sipuli hienoksi hienonnettu ½ dl tilliä Jauha kala hienoksi, tehosekoittimessa tai lihamyllyssä, sekoita muut aineet joukkoon. Pyörittele pulliksi paista, mikrossa...

Yhteistyössä