Hakutulokset

  1. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea oikein kovasti vauvoja saaneille! :heart: Ihmettelin kovasti kun otsikossa luki että yksi vauva syntynyt, mutta luin kaikki kommentit viime kerrasta ja selvisihän se syykin :) Aina nämä uudet ilmeet ja foorumipäivitykset sotkee jotain.. Monien kirjoitukset tuntuu ihan omilta...
  2. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea myös oikein kovasti täältä anskulille :heart: kiskii ja pallero viikolla 37
  3. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Emulia paljon onnea pikkuisesta!! Ja Laralle paljon toiveita että vielä kestää asukki masun suojissa hyvän aikaa-jokainen päivä on hyväksi! Onneksi ei ihan pikkuisia vauvoja ole tästä pinosta syntynyt, melko hyvissä painoissa ja viikoissa taitaa kaikki syntyä! Kiskii ja pallero
  4. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Kiva uusi pino, näin lähellä H-hetkeä jo ollaan! Lohdutukset kaikille jotka kamppailee närästyksen kanssa.. Minulla oli tosi paha närästys muutaman kuukauden ajan, sain lääkkeetkin joita söin pari kuuria, ilman sen kummempaa apua. Nyt kun lapsi kääntyi niin helpotti selvästi. Närästys muuttui...
  5. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Heippa taas pitkästä aikaa :wave: Usein tulee käytyä lukemassa, mutta niin kovin harvoin kirjoiteltua.. Ihan samoja ajatuksia ja ajankohtaisia juttuja täällä aina on kuin itsellä, joten ihana käydä lukemassa teidän juttuja! Kuuma on tosiaan.. jo on täksi yöksi luvattu sateita tänne ja...
  6. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Hei taas kaikille! Monet on jo saaneet äitiyspakkauksen ja muut päätökset. Minulle tuli myös päätökset äitiysavustuksesta ja rahasta. Emme ottaneet pakkausta koska ostin parin hullun päivän sisällä kaapit täyteen kirppiksiltä. Viellä on amme ostamatta, loput heti tarpeelliset taidetaan saada...
  7. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Huhtikuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Hei taas kaikille! Rakenneultra on takana ja tyttöolo muuttui nyt sitten pojaksi :heart: Ihan hämmentynyt olo on vielläkin, mutta hymyilyttää kovasti, ihan sitä niinkuin olisi onnellinen! Ultrassa oli kaikki muutenkin hyvin, jotenkin aina sitä vaan jännittää että jos kuitenkin jotain erikoista...
  8. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Heippa taas kaikille! Keskiraskauden ultra tilattuna jo, kolmen viikon päästä sitten saa ehkä jo arvailuja sukupuolesta jne.. Ihan hurjasti jännittää!! Vielläkään en tunne liikkeitä, dopplerilla kuuntelen ahkeraan, joten tiedän kuitenkin että eloa on ja touhua masussa. Jaksamista kaikille...
  9. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Puutuuko kenenkään muun lonkat/lantion alue nukkuessa? Ihan kamalaa. Kaikki keskestelut mitä olen lukeneet on olleet odottajilta joilla on menossa viikot reilusti yli 30, ja minulla tätä on jo nyt :kieh: Nukkuminen on tuskaista kun kymmalla kyljellä nukkuukin niin sen puolen lonkka alkaa puutua...
  10. K

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Hyvää maaliskuuta minunkin puolestani kaikille! Ihana aloittaa taas uusi pino, aika kuluu eteenpäin ja masut kasvaa! Jos sitä tässä kuussa jo alettaisi tuntea niitä liikkeitä :heart: Heppuli3 onnea matkaan, toivottaavsti vuoto ei ole mitään pahempaa. Minä olen vuotojen kanssa tässä...
  11. K

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Niin ja minulla myös poksahtaisi tänään se maaginen 12 viikkoa täyteen viimekertaisen ultran mukaan-päivä sinne tai tänne, mutta jokatapauksessa tänään tai huomenna vihdoin: Kiskii ja pikku kisskiss 12 vkoa :heart: Hyvää viikonloppua kaikille odottajille!
  12. K

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    estelle halaukset ja pahoittelut myös täältä.... kamalinta varmasti kun näin myöhäisessä vaiheessa viellä tulee tuollaisia uutisia, ihan alkuraskauden keskenmenot on varmasti helpompia omalla tavallaan. Kovasti voimia!
  13. K

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    masusta minullakin alkaa jo vähän olla kasvua nähtävissä, lapsi on siis toinen. Aika innoissaan odottaa että masua olisi jo enemmänkin, vaikka tietäähän sen, että saa sen kanssa sitten olla ihan tarpeeksi kun se on :) sannimarja Ihana tapa kertoa! Teet varmaan yhdestä miehestä todella...
  14. K

    Raskausoireista

    Minulla myös ensin oli kauhea nälkä, jota seurasi melko nopeasti parissa viikossa jatkuva kuvotuksen tunne-sitten ei enä syötykkään kovin paljon :)
  15. K

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Niin ja onnea kaikille ultraan! Ensiviikolla on monien vauvat siellä ultralaitteen ruudussa ihasteltavana :heart:
  16. K

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    wandalle :hug: surullinen tilanne, paljon voimia.. Solete Vuotoja on ollut nyt sitten muutaman viikon. Minulla on aika liikkuvainen työ ja muutama rajumpi vuoto on alkanut heti sen jälkeen kun olen tiettyä samaa työtä tehnyt- ja siksi sairasloma. Vähäisempi ruskea tai vaaleanpunainen vuoto...
  17. K

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Minun lapseni on jo niin vanha että tavarat on annettu pois jo aikoja sitten-kaikki siis tulee varmaan ostettua tai saatua sukulaisilta! Jo tekisi mieli hypistellä vauvantavaroita, mutta mitään ei silti uskalla ostaa.. Dopplerin olen sentään ostanut, mutta kuunnella en ole yrittänyt viellä...
  18. K

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    solete mitä mahtaa kuulua sinulle? Minulla myös hematooma ja olen sairaslomalla vuotojen vuoksi. 3.3. seuraava ultra ja sitten taas näkee missä mennään. krizze ja mairo paljon halauksia ja voimia asian kanssa :hug: Itsellä alkaa kanssa huono olo helpottamaan, jo pystyy syömään...
  19. K

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    estelle Kiva kun on jonkun kanssa samalle päivälle osunut LA! Niskapoimu-ultra sitten parin viikon päästä paljastaa paremmin (ehkä?) paremmat arviot, pysyykö päivä samana :) Pahoinvointi jatkuu ympärivuorokautisesti, muutaman viikon viellä kun jaksaa niin eiköhän tämä tästä.. neuvolassa oli...
  20. K

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    jonspe Onnea ultraan! Varmasti vähän sekavissa tunnelmissa, kaksinverroin sykettä olisikin jännittävä uutinen :heart: :heart: shuri onnittelut ultrakuulumisista, ihanuutta! koirista meillä on kolme sekarotuista, yksi puoliksi villakoira jossa melkoisesti harjaamista, onneksi toisilla...

Yhteistyössä