Hakutulokset

  1. I

    osoite vierasmaalaisten nimien listaan?

    Löytyisikö joltain linkkiä? Pitäisi keksiä koiranpennulle nimi :)
  2. I

    Onko yhtään perhepäivähoitajaa paikalla?

    Sillä kyselen, kun meidän alueelle haetaan perhepäivähoitajia ja mietiskelen, että pitäisikö ryhtyä.. Millainen palkka? (alipalkattu tietty, mut noin suunnilleen euroissa) Paljon ruokaraha per lapsi? Saako kaupungilta rattaita? syöttötuoleja? hiekkalaatikoita? keinuja? vastauksia pliis...
  3. I

    Vinkkejä Riikaan?

    Olisko mitään hyviä vinkkejä Riikan matkalle? Ollaan huhtikuussa menossa pitkäksi viikonlopuksi. Ihania lastenvaatekauppoja? Naistenvaatekauppoja? Hyvää ruokaa? Kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan :flower:
  4. I

    Kokemuksia siirtonurmesta?

    Onko kellään kokemusta siirtonurmesta pihaa perustettaessa? Kesällä pitäisi laittaa uuden ok-talon piha kuntoon. Maapohjana aitosavi ja tontti oli niittyä ennen rakentamista, joten rikkakasveja on varmasti paljon. Houkuttelisi tuo siirtonurmi, mutta mitenkähän kallista se on? Onko rikkakasvit...
  5. I

    mua raivottaa

    Mua siis niin raivottaa!!! Kun minä näen vaivaa ja käyn pyytämässä tarjouksia laatoista, liukuovista, yms rakennustarvikkeista ja luvataan laittaa tarjous, mutta niitä ei vaan kuulu! Laattasuunnitelmaa väsättiin toista tuntia ja yli viikko sitten piti tarjous tulla. Perjantaina kävin...
  6. I

    kos vai korfu?

    Kumpaan lähtisit? Vai kenties jonnekin muualle kreikkaan? Keväällä pitäis lähteä, poika on silloin vajaan vuoden ikäinen. Kreikasta tutuksi ovat jo käyneet kreeta, rodos ja halkidiki, nyt olis kiva käydä jossain muualla? Onko jollain kokemusta peloponnesoksesta? Auto me varmaan vuokrataan...
  7. I

    kellään staffia?

    Meidän perheellä on suuri suru :'( Toinen meidän koirapojista lopetettiin eilen. Pitäisi saada uusi koira tuon vanhuksen seuraksi ja koko perheelle hellittäväksi. Staffi on harkinnassa. Kertokaa kokemuksia staffin omistajat.
  8. I

    samsungin kampanja

    Onko kukaan perehtynyt tuohon samsungin kampanjaan? Osta tietty telkkari ja saa viikon majoitus kaupanpäälle. Majoituksia oli tarjolla varmaan 15 eri maassa. Pitäsi varmaan soittaa siihen palvelunumeroon ja kysellä onko johonkin koira haudattuna. Telkkari olis ostettava joka tapauksessa..

Yhteistyössä