Hakutulokset

  1. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Mammaliini: Tänään onkin teidän pienen suuri leikkauspäivä! Toivottavasti kaikki menee todella hyvin :hug::heart:
  2. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Hakemus jätetty täältäkin :wave:
  3. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Löytyikö Ripe korvatulehdus? Toivottavasti ei :hug: Mami: Itkuhälytin auttaa tuossakin tilanteessa, että kerhon eteinen liian kaukana. Kiitos onnitteluista! Ei ole vielä ollut 4v.synttäreitä. Neuvola oli, jotta sain molemmat lapsukaiset samalle käynnille. Itse the Päivä on ensi viikolla...
  4. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    8 kk (6kk) neuvola-kuulumiset: 8425g (7595g), 71,5cm (68cm). Kaikki ok. Polviseisonnassa meillä oleillaan usein, kontataan sujuvasti, mutta vielä ei istu hyvin tuetta, eikä nouse itse istumaan. Hampaita ei ole. Varvistelee seisotetaessa, johon sanoin, että teemme itse kotona em. fyssariohjeita...
  5. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Elettaria: Onneksi olkoon :flower: Moneskos kullannuppu tämä Einari teidän perheessänne jo on? Miumiu: Olikos mukava tyttöjen ilta? Entä kuinka pojat oli pärjänneet kotona? Mikäs pienen vointi nyt imetysdietin ansiosta? Toivottavasti ratkaisu löytyy vaikka sitten soijakorvikkeesta, että...
  6. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Miumiu: Miten siellä jaksellaan, onko ruoka alkanut taas maistumaan ja yöt rauhoittuneet ennalleen? Toivottavasti! :hug: Pitäisi alkaa siivoamaan, kun sain esikon vietyä kerhoon ja Hamuliini (nykyisin Imuliini :laugh:) nukkuu ulkona, mutta ei nappaa! Muutenkin tänään sellainen päivä, että...
  7. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Kauhiast tullut tekstiä, no mitäs olen ollut liian kauan poissa :laugh: Bannah: Huh, millaisia säpsähdyksiä Lindalla. Onneksi ei löytynyt mitään! Vieläkö ovat jatkuneet? Mä aion siis olla hoitovapaalla molempien lasteni kanssa elo/syyskuuhun 2012. Tsempit parisuhdekiemuroihin :hug: Anzzu...
  8. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Söpösiä kuvia ja videoita olitte laitelleet, ihana katsella kaikkia kullannuppuja! Minttu: Hienoa kuulla, ettei isäsi syöpä ole levinnyt! Nyt vain paranemista :hug: Milkei: Meilläkin esikon kanssa tuli kokeiltua tuo Piippolan vaari automatkalla ja toimii se tunnin-kaksi. Kyllä meillä vielä...
  9. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Shawne: Ihana hymyilevä pikkuinen :heart::hug: Miumiu: Meillä ei mies halua pitää isyyskuukauttaan ja mulle se sopii, kun ei tarvi mennä välissä töihin/pitää kertyneitä lomia, niin töihin palatessa on ruhtinaalliset lomat odottamassa, joita voin pitää miten haluan – esikon jälkeen pidin...
  10. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Saagatar: :hug: Minttu ja Unna: Kiitoksia, esikon kuume kesti vain yhden vuorokauden ja muut olemme kuumeelta säästyneet ja siten joulut vietetty ennakkosuunnitelmien mukaan. Mutta vieläkin koko perhe räkätaudissa ja lapsilla kovaa yskää! Bannah: Hampaista: Meidän esikolle ensihammas tuli...
  11. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Ripe: Onneksi ei Aarolle käynyt kuinkaan, vaikka putosi sängystä – pelästytti kyllä varmaan! Ei vielä ole tarvinnut ilmoittaa töihin paluusta – se on 2kk ennen loman loppua, kun pitää ilmoittaa. Töihinkin voi mennä välissä ja sitten pari kk ennen ilmoittaa, että jääkin vielä hoitovapaalle, johon...
  12. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Jonna: Osanottoni ystäväsi johdosta, paranimisia polvellesi ja miehesi selälle:hug: Voi Unna ja Nuuk! Olenkin kaipaillut sua takaisin linjoille! Toivottavasti Nuuk parantuu! Millaiset oireet olivat, kun lähdit googlettamaan? Iituska: Yksilöllistä tuo kierukanlaitto: Mulla ekan jälkeen ei...
  13. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Jane: Huh, mitä olikaan sulle sattunut! Onneksi loppu hyvin :hug: Mammaliini: Eihän sitä edes tule ajatelleeksi, että noin pienellä voisi olla hiivaa – pikaista paranemista :hug: Maira: Harmi, ettet saanut lääkäristä mitään apuja! No toivottavasti helpottaa muuten :hug: Rutti: Kiitos...
  14. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Shawne: Hienoa, jos ei olisikaan reumaa, vaan lääkkeillä ”parannettava” kilpirauhanen :hug: Jaksuja parisuhteeseen! ” Ei kuulemma oo viehättävää kun oon epävarma ja heikko” – olipas aika rumasti sanottu! Miehet kyllä välillä :mad: Ripe: Onnea asuntokauppoihin! Miumiu: ”Paino laahaa”...
  15. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Hei kaikille :wave: Jonna: Toivottelen onnistunutta leikkausta polvellesi ja pikaista paranemista! Ja toivottavasti tosiaan saat nyt apua myös toiseen vaivaasi :hug: Bannah: Kyselit mielipidettä, että jos laittaisit pikkuisesi hoitoon osaksi miehesi risteilyn aikaa. Hoidossa missä...
  16. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Minttu: Paranemista kovasti isällesi, toivottavasti ei ole levinnyt :hug: Mammaliini: Vaippaihottumaan on nuo mainitsemasi voiteet ja ilmakylpyjä eli mahdollisimman paljon ilman vaippaa kotona. Sinkkivoide auttoi meillä, kun joka vaipassa oli kakka ja aina siis vaipanvaihdon ja pesun jälkeen...
  17. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Saagatar: Osanottoni uuden murheen johdosta ja kovasti paranemista isällesi :hug: Adalia: Jaksuja tutkimuksiin, toivottavasti selviää pian, ettei olisi vakavaa ja elämänne helpottaa! Tules kertoilemaan taas kuulumisianne/vointejanne :hug: Jonna: Millaiset oli magneettikuvatulokset...
  18. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Iituska: Tervetuloa! Ei pysty kuin toivottamaan jaksamista Emilian ja esikoisen hoitoon! Rankaa sulla varmasti ollut, toivottavasti jatkossa senkun helpottaa :hug: Bannah: Todnäk jätän influessarokotteen antamatta, koska a) meidän neiti tuntuu saavan sivuoireita jo rokotusohjelman mukaisista...
  19. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Tervetuloa äiti 6/10! Me ei olla vielä soseita maisteltu, vaikka 2.12 tulee puoli vuotta neidille ikää. Ehkä pian kuitenkin… Kiitos Miumiu! Kuume kesti yhden vuorokauden eli ohi on! Toivottavasti teilläkin! Maira: Onnittelut Juhan terveen-papereista, toivottavasti helpottaisi pian...
  20. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Ja tulihan se kuume:headwall: Yöllä ja aamulla mittasin yli 38,5. Mutta potilas itse on tyytyväisen oloinen, joten en ole antanut mitään lääkettä. Tämänpäivän suunniteltu meno vain joudutaan siirtämään.

Yhteistyössä