Hakutulokset

1. M

Nokia-Sastamala välillä ketään???

no tääl ois huittisista yks äippä jos en oo liian kaukaa? =)
  2. M

Eikö kukaan muu elä ÄKKIPIKAISEN MIEHEN kanssa?

mitä mieltä ootte? onko siis kaikki mun syytä niinkuin mies aina väittää riidan aikana? eli mun syytä hänen raivonsa?? vai onko miehellä itsellä vastuu kuitenkin omasta käytöksestään ja viel kun lastenkin edessä noin ja syyttää vain että kaikki syy on mussa? tänäänkin sanoi taas noin vaik yks...
  3. M

Eikö kukaan muu elä ÄKKIPIKAISEN MIEHEN kanssa?

Mulla sellainen mies että muuten on rauhallinen mutta suuttuessaan saa raivokohtauksia koska en pysty luottamaan häneen ja epäilen.. Mulla 6 ja 8 v. lapset (ei yhteisiä) ja tuntuu tosi pahalta miehen käytös kun on huutanut lasten vieressä mulle että helvetin hullu ja vääntelehti naamaa yks kerta...
  4. M

löytyiskö täältä muita kuulovammaisten lasten äitejä?

ois mukava tutustua teihin.
  5. M

huhuuu :)

Täällä 27 v. kahden lapsen (6 ja 8 v.) äippä huittisista kaipailee toisia äitejä ajatustenvaihtoon. ota rohkeasti yhteyttä nii tutustutaan! =)
  6. M

löytyiskö

tätä kautta ystäviä?Mulla 6 ja 8 v pojat ja itse olen 27. Asumme huittisissa. Ota rohkeasti yhteyttä :))
  7. M

Ystäviä Porista ja lähialueilta.

Oonko liian kaukaa? asun huittisissa. ikää 27 ja mulla 6 ja 8 v. pojat. Oon päivisin kotona, meillä kaks koiraa ja kissanpentu ja kaloja :) Mies tekee kaksvuorotyötä. Asumme maalla. Ois kiva vaihtaa ajatuksia.
  8. M

YSTÄVIÄ???

ei kai se liian kaukana oo? =) kuinkakohan pitkä matka tarkalleen ottaen? mut s.postia nyt ainakin ois kiva kirjotella? =))))
  9. M

Eikö KETÄÄN Kylmäkoski-Akaa-Urjala-seudulta.....?

Ois kiva tutustua, asumme huittisten huhtamossa eli urjalaan matkaa noin 30 km suurinpiirtein..? missä tarkalleen asutte? no, perheestäni eli perheeseeni kuuluu 6 ja 8 v. pojat, minä 27 äippä, mieheni 21 v, kaksi koiraa, kissanpentu ja akvaariokaloja :) olen tällä hetkellä työttömänä...
  10. M

Ystäviä Satakunnasta: Eura, Köyliö, Säkylä, Huittinen tai vaikka Loimaa tai Yläne

täällä 27 v. kahden lapsen äiti kaipaa myös ystävää. Ollaan huittisista. ois kiva tutustua!!
  11. M

YSTÄVIÄ???

Heippa, täällä kaipaillaan kovasti uusia ystäviä. Ois kiva jos oisit huittisten läheltä mut kauempaakin saa kirjoitella!! Oon 27 v. äiti ja mulla kohta 6 v. täyttävä poika ja vanhempi poika 8 v. :))

Yhteistyössä