Hakutulokset

  1. S

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Pitkästä aikaa täytyy ilmoitella itsestään. Eilen tuli käytyä varhaisultrassa ja kaikki oli niinkuin piti. Siellä oli ihan viikkoja vastaava pikkutonttu ja sydän sykki jo kovasti. Viikkoja eilen siis 7+1. Seuraavaksi sitten soittelen neuvolaan. Sintyli 7+2
  2. S

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Naikkarilla olen minäkin kolme edellistä synnyttänyt ja vain hyviä kokemuksia sieltä. Ja hyvillä mielin sinne taas tälläkin kertaa menossa ja kiva kun on tuttu paikka. Henkilökunta on ammattitaitoista ja kaikki toimii niinkuin pitääkin. Vitamiineista syön tällähetkellä ladyvitan mamaa ja...
  3. S

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Neljäskö Naikkarilla tavataan! ;)
  4. S

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Täälläkin uusi joulutontun odottaja ilmoittautuu pinoon mukaan. LA 5.12, synnärinä NKL ja neljäs. Oireita ei nyt pahemmin ole mutta ainakin parissa edellisessä raskaudessa pahoinvointi on ollut todella voimakasta ja sitä tässä nyt kauhulla odottelen taas alkavaksi. Alkuraskauden ultran varasin...
  5. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Meille syntyi poika!! :heart: Poika siis tuli maailmaan maanantai yönä 2.8. klo.03.00 ja rv tuolloin 39+6. Paino 3435g ja pituus 51cm. Synnytys kesti kaikkiaan 14 tuntia ja normaali alatiesynnytys. Kaikki meni hyvin ja tänään kotiuduttiin jo sairaalasta. Poika on lumonnut koko perheemme ja...
  6. S

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Paljon onnea Me10 Punakaneli ja Papunen84 :flower: :heart: Täällä vielä ollaan yhdessä koossa ja alkaa näyttää siltä, että yhdessä koossa mennään elokuun puolelle. Synnärille lähdön suhteen ei tuntemuksia juuri ole. Välillä meinaa vaan vähän iskeä paniikki päälle, että mitä tässä on vielä...
  7. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Aivan ihania vauvakuvia! :heart: Täälläkin taas ollut neuvolapäivä. Kaikki oikein mainiosti edelleen. Nyt kun oli oma terkka palannut lomalta niin kyseli vähän fiiliksiä synnytyksen suhteen ja sitten antoi käsikopelolla kokoarvion 3,8 kg tällä hetkellä. Iiiiks! :o Nyt alkoi sitten...
  8. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Suukkosuulle onnea tytöstä! :flower: Suvi78 onnea pojasta :flower: ja paljon voimia toipumiseen :hug: Täällä vaan päivät menee menojaan eikä sen kummempia tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Ja toisaalta hyvä niin, kun tuntuu ettei tässä ole vielä ollenkaan valmis lähtee synnärille...
  9. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Galluppiin sanotaan nyt vaikka, että syntymäpaino 3650g ja päivämäärä 1.8. Tää onki muuten hauska gallup ja kiva nähdä miten hyvin pitää kutinsa :)
  10. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Tämä päivä alkoi neuvolakäynnillä ja kaikki edelleen kunnossa. Vauva on kiinnittyneenä eikä pää hievahdakaan ja sama tilannehan oli jo viikko sitten. Sellasta vihlontaa ja painetta kyllä tuntuu ja paljon tuolla alhaalla. Hemppa oli nyt pompsahtanut oikein kunnolla ylös ja se on tosi hyvä...
  11. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Tiqu ei mulla silleen mitään helpotuskeinoja tähän ole. Onneksi se ei kuitenkaan ole ihan jokahetkistä vaan esim lonkkia alkaa yleensä särkeä kun makaan ja siihen auttaa asennon vaihto ja selkä taas alkaa särkee yleensä kävellessä jne. Tukivyötä suosittelivat mulle neuvolassa joskus alkukesällä...
  12. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Me9jab pidetään peukkuja pystyssä, että pääsisit pian tositoimiin. :) Tiqustiina mulla on myös ollut lonkka, alaselkä ja pakara särkyä jo pidemmän aikaa. Aiemmissa raskauksissa ei myöskään ole ollut, mutta nyt luulisin tämän johtuvan siitä, että vauva on tosi alhaalla ja ollut niin jo monta...
  13. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Dinolle voimia suureen suruun. :hug: :hug:
  14. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Selmiinalle paljon onnea poikavauvasta! :heart: :flower:
  15. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Täällä myöskin huonosti nukuttuja öitä tämän kuumuuden takia. Päivät menee kyllä muuten kivasti kun on lasten kanssa vaan rannalla, mutta yöt on niiiiiiiiin hikisiä. :( Niin ja pitääpä nyt poksua oikein kunnolla, nimittäin rv 37+0 tuli täyteen! Eli poksista vaan! :heart: Mä oon kyllä...
  16. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Tulin poksumaan 36+0!! :heart: Vähiin alkaa käymään viikot. Huomenna sitten äippäpolille. Jännää! Tänään taas rannalle viettämään hellepäivää. sintyli ja sälli
  17. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Dreamerilla alkaa sitten eräpäivä lähestymään. Varmaan jännää kun tietää jo etukäteen koska vauvat syntyy, ellei nyt etukäteen jo käynnisty itsekseen. Edda mulla oli esikoisesta niin, että supisteli ihan säännöllisesti, mutta kivuttomasti noin kolmen päivän ajan, siis yötä päivää, kunnes...
  18. S

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Pitkästä aikaa ehdin minäkin päivittää kuulumiseni. Eilinen oli aikamoinen jännitys päivä. Aamusta menin neuvolalääkäriin ja siellä oli kaikki oikein hyvin, mutta lääkäri jäi kuuntelemaan sydänääniä pitkäksi aikaa. Ei saanut kuuluviin sellaista tasaista sykettä vaan oli koko ajan epätasainen...
  19. S

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Mä tulin kans poksumaan 34 rv:n kunniaksi eli poks vaan! Viikot vaan hurahtaa kovaa vauhtia ja tajuu et ihan pian tää odotus on ohi. Senpä vuoksi on tullut tehtyä viimeisiä hankintoja ja järjestelyjä nyt kovaa vauhtia. Sairaalakassikin on melkein kokonaan pakattuna. Mutta ei nyt sentään ihan...
  20. S

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Paljon onnea Sirri!!! :heart: Mahtavaa että kaikki meni hyvin!

Yhteistyössä