Hakutulokset

1. A

Onko muita äitejä vm -69?

Täällä myös pariskunta vm-69 =) Meillä poika-95 ja tyttö -98.
  2. A

Pms - oireet?

Jep..kauhea makeanhimo, vatsavaivat ja jopa huimaus. Itse en kärsi raivokohtauksista...onneksi.
  3. A

Apuja pliis =)

Voisko olla jonkinlainen migreeni?
  4. A

Testaa osaatko käyttäytyä!

Käyttäydyt perinteisesti mutta tahdittomasti Haluat kunnioittaa muita ihmisiä ja käyttäydyt useimmiten perinteisiä kaavoja noudattaen. Aina tämä ei kuitenkaan ole vain hyvä asia, vaan tietynasteinen vanhanaikaisuus saa sinut käyttäytymään toisinaan suomalaisen jäyhästi ja ehkä estää sinua...
  5. A

Miten teillä pysyy koti kunnossa?

Ei oikein mitenkään :) Itse en stressaa, eikä lapsetkaan. Mies stressaa ja jos ei miellytä, siivoaa lopuksi itse :)
  6. A

Pakko laittaa -69 lle oma pino

Täältä löytyy vielä yksi :)
  7. A

G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

Ollan oltu kimpassa vuodesta -91 ja menimme naimisiin v.2004 :) Olemme molemmat vm. 69
  8. A

Normaalia?

Sama juttu mullakin. Alussa tuntui ihan kuin olisi ollut kuukautiskipuja.
  9. A

1-vuotiaalle mäkkäristä lastenateria?

Tavallisessa hampparissa ei ole edes juustoa ja sen voi pyytää ilman ketsuppia ja sinappia.
  10. A

Kuppikoko-GALLUP

163 cm, n. 55kg ja 75D
  11. A

G: Kellä alkoholia lasissa? Ne, joilla ei, niin haluttaisko?

Ei varman paljon enempää tarttekaan :ashamed:
  12. A

Huijareista vielä!!

Laitoin myyntiin ison paketin tytön vaatteita.Sovin kaupoista yhden Turkulaisen Anun kanssa ja hölmö kun olin laitoin paketin postiennakkona matkaan. Paketti on ollut perillä jo 20.8 mutta ei ole edelleenkään haettu. Laitoin sitten tekstaria ostajalle asiasta, niin hän sanoi, ettei ole saanut...
  13. A

maidoton vispi"kerma"

Soyosa-perheeseen on nyt tullut vispattava vaniljakastike, jos se sopii??
  14. A

Mitä sappivaivainen ei voi syödä?

Kyllä se kipu siis tuntuu enemmänkin oikealla puolella kun sappirakko on oikealla eikä vasemmalla :) Voit itse kokeilla mitkä sopii ja mistä tulee oireita. Mutta, monella tulee oireita esim. tuore kurkku (maustekurkusta ei), omena, päärynä, herneet, sienet, sipuli, kahvi, kaalit, paprika...
  15. A

Paljonkohan ....

Mietin tässä kakkostyön ottamista...mutta ensin minua kiinnostaisi tietää paljonkohan osa-aikainen siivoojaa tienaa nykypäivänä. ajattelin lähinnä toimistosiivousta iltaisin. Tietääkö kukaan??

Yhteistyössä