Hakutulokset

  1. V

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Suonette anteeksi sivusta huutelun, mutta R86:lle on pakko kommentoida sen verran, että ennen kuin itse sain plussan tikkuun, olin monesti tosi varma menkkojen alkamisesta, kun tuntui, että jotain lurahtaa nyt kerrassaan. Valkovuoto muuttui tosi vesimäiseksi ainakin minulla. Plussaonnea!
  2. V

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Huomenta! Vieläkö mahtuu mukaan, porukkaahan täällä on jo ku pipoa! Olen pian 30-vuotias esikoisen onnellinen odottaja, omien laskujen mukaan mennään viikoilla 5+2. Vointi on mainio, energiaa riittäisi vaikka maapallon nostamiseen, jos siinä vain olisi kahvat.. Rinnat tosin elää omaa...
  3. V

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Olen pahoillani sun puolesta, Lilja 76! Vaan onpahan aikaa ja energiaa täyspainoiseen yritystoimintaan! Minullahan tässä kävi sikäli täkäli mukavasti, että plussa tärähti testitikkuun, nyt vain toivotaan, että pienen pieni ihmisen alku pysyy mukana menossa seuraavat.. ööö... kauan!
  4. V

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Heippati kaikille! Päätin nyt lähettää anomuksen tähän pinoon. Olen hakenut täältä aika ajoin virtuaalista vertaistukea, nyt rohkenen kirjoittaa siis ensimmäisen viestinkin. Olen naimisissa, täytän pian 30, ensimmäinen lapsi olisi toiveena. Pillerit jäi pois huhtikuussa, sitkeästä...

Yhteistyössä