Hakutulokset

  1. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Viikon olen pitänyt palstataukoa, kun kiukutti niin, että inssi jäi tässä kierrossa väliin. Kp 11, joka oli keskiviikko, oli kaksi follia molemmat 11mm ja lääkäri käski aloittaa oviksen bongailun, mutta veikkasi että irtoasivat vasta seuraavana tiistaina tai keskiviikkona, eli kp17-18, kun...
  2. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Ilona G, mulla on kolmas kierto femareilla kahdessa ekassa kipuili aika pahasti munasarjoissa ja migreeni piinasi femar päivät. Toisaalta molemmissa näissä jo kp 10 oli kasvanut molemmille puolille 16milliset follit. Nyt tässä kolmannessa kierrossa ei ole kipuillut niin pahasti, mutta migreeniä...
  3. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Uusi ilmoittautuu joukkoon. Haaveissa on esikoinen apuna femarit ja IUI ja näillä apukeinoilla yrityskierto viisi. Nyt on kp13/29-30 ja ovulaatio pitäisi bongata, että pääsisin viidenteen inssiin. Toivottavasti ei osu lauantaille, ettei mene tämä kierto ohi. Kp11 folliultrassa näytti vähän...
  4. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Taisin hölmöyksissäni jotenkin blokata itseni kerhosta, kun en enää pääse kirjautumaan.
  5. M

    Inseminaatio

    Mariq eikö janoisuus ole hyvä oire? Mulla on pp5 menossa. Normaalisti menkkoja edeltävät vatsatuntemukset alkavat pp5-6, tällä kertaa alkoivat jo pp3, eli odotukset romahtivat tämän yrityksen suhteen.
  6. M

    Inseminaatio

    Pahoittelut menkoista Sivi. :hug: Voimia jatkoon. Tsemppiä teille kaikille kanssapiinailijoille. Eilen tehtiin 4. inssi, femarein ja pregnylin kanssa vahvistettuna. Toinen folli oli jo irronnut, toinen oli 20 mm. Limis oli 8mm, kuulemma voisi olla parempi. Nyt pitäisi taas kasata hermonsa...
  7. M

    Inseminaatio

    Hei vain! Pääseekö mukaan teidän pinoon? Mulle on tehty kolme inssiä, kaksi luomukiertoon ja kolmas hormoniavusteisesti. Neljäs olisi tarkoitus tehdä tällä viikolla. Tänään olin folliultrassa, kaksi löytyi toinen 15mm ja toinen 16mm. Pregnylin pistän keskiviikkoaamuna ja inssi on torstai...
  8. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei, Pääsekö kerhoon mukaan? Neljäs inseminaatio on edessä tässä kierrossa...

Yhteistyössä