Hakutulokset

  1. G

    MIT VIT!!? VOITIN!

    mut siis joo... kuulostin hivenen dorkalta :laugh: :laugh: :laugh:
  2. G

    MIT VIT!!? VOITIN!

    no prkl olin ihan että HÄ!? ja aluks luulin että mut on ilmotettu siihen homo vai hetero-jutskaan, ja olin että just just. just ton provinssin toivoinki saavani, mut en ikinä olis uskonu et voitan ne... hupaisaa :D
  3. G

    MIT VIT!!? VOITIN!

    voi jesse! voitin eilen radio-rockin arvonnas kaksi 3 pv:n lippua provinssiin.... mä en niinku ikäääänä voita mitään! :D
  4. G

    muita, joilla ei laajaa

    ei täälläkään ole. sukulaiset kaikki asuu tosi kaukana. ystävät katsoisivat mielellään pojan perään kun itsellä on asioita hoidettavana, mutta nekin on päivisin töissä, eikä pääse tulemaan. nyt ens viikollakin on ultra, ja miehen täytyy olla sen aikaa töistä poissa, että pääsen sinne. on se...
  5. G

    MPR-rokotteesta.onko

    no meille ei ainakaan VIELÄ ole tullut mitään kys. rokotteesta. ei muutenkaan oo sairastellut, joskus ihan pienenä oli flunssa. noista muistakaan rokotteista ei oo mitään tullut, ja peukkuja pidän pystyssä, ettei tulis nytkään... neuvolassa täti rokotepäivänä varoitteli etten ihmettele jos ei...
  6. G

    Nukuttaminen illalla ei kerta kaikkiaan onnistu,ikää 1v3kk

    \ olen tässä asiassa samaa mieltä. toivottavasti mun kirjoituksesta ei saanut sellaista käsitystä, että annan pojan huutaa tuntikaupalla yksin huoneessaan... tuskin kukaan niin tekee... aika ajoin käyn katsomassa ja antamassa unilelun lattialta. tarkoitin sitä että en jää lapsen luo...
  7. G

    Nukuttaminen illalla ei kerta kaikkiaan onnistu,ikää 1v3kk

    \ noh, täytyy kyllä myöntää että meinas se selkäranka loppua kesken multaki jossain vaiheessa. tuntui kyllä kamalalta kuunnella sitä JOKA ilta samaa itkua sieltä huoneesta. mutta ajattelin että jos sen nyt sieltä hakee viereen nin sit saa kyllä hakee siitä lähtien... ap:lle voimia ja "kuuroja...
  8. G

    Nukuttaminen illalla ei kerta kaikkiaan onnistu,ikää 1v3kk

    itekkin juuri pari kk sit kirjottelin tänne juuri samasta aiheesta =) poju oli 6kk asti nukkunut omassa huoneessaan pinniksessä eikä ennemmin ollut mitään ongelmia ollut nukkumaanmenon kanssa. sit olikin sormi suussa kun reilun vuoden ikäinen poika huusi iltasin sängyssään kun palosireeni...
  9. G

    Tampereen seutu!!

    moi! olen kohta 25-vuotias äiti täältä tampereelta. minulla on 1.3-vuotias poika ja pikkukakkonen tulossa tammikuussa. kaveripiirissä ei ole muita lapsellisia, joten olisi kiva tutustua ja saada lapsistakin leikkikaverit! olemme miehen kanssa molemmat pohjanmaalta, muutimme tänne jokunen vuosi...
  10. G

    mese kavereita

    täällä olis kohta 25-vuotias kotiäiti. lapset poika 1.3vuotta ja juuri itsestään ilmoitellut masuasukki =) mese on melkein yötäpäivää auki. kiva olis tutustua uusiin kavereihin. mese on: heliumi1@luukku.com
  11. G

    meillä opittiin kävelemään!

    \ meillä muuten on poju saman ikäinen ku teidän tyttö =)
  12. G

    meillä opittiin kävelemään!

    toissapäivänä alkoi kunnolla seisomaan ilman tukea ja tänään lähti kävelemään :heart: poika onki innoissaan uudesta taidostaan (kuin myös äiti). ihana katsoa kun kävelee, hihkuu ja taputtaa itselleen hienosta suorituksesta.
  13. G

    hankalat illat

    silloin kun poika jätti toiset päiväunet pois, niin olikin yliväsynyt illalla nukkumaan mennessä. nyt kuitenkin yhdet päikkärit on hieman pidentyneet, ja hyvin näyttää jaksavan siihen klo kahdeksaan asti. ollaan kokeiltu laittaa aikasemmin nukkumaan mutta ei sekään auttanut. meillä mies tulee...
  14. G

    hankalat illat

    miten kauan tälläinen vaihe sit voi kestää? sekin tietysti vaikutta asiaan kun kokoajan oppii uusia asioita ja on niistä innoissaan ym. meillä tämä vaihe alkoi kun tuli valoisampaa. ajatelin että pitääkö ostaa pimennysverhot sinne huoneeseen, mutta sit jos ollaan jossain yötä missä ei niitä ole...
  15. G

    viinirypäleistä

    \ meillä samalla lailla
  16. G

    hankalat illat

    meillä 1v2kk poika. ennen ei ole nukkumaan menossa ollut mitään ongelmia, nukkuu omassa huoneessa ja on kiltisti jäänyt nukkumaan iltaisin. nykyisin kun laitetaan nukkumaan (klo 20.00) ei jäisi millään. katkeraa huutoa joskus yli tunninkin. mutta mitään hätää pojalla ei ole, heti kun menee...
  17. G

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    kivoja nimiä ovat :) täältä löytyypi Verneri Sebastian 1v2kk
  18. G

    koska teillä käveltiin?

    tuli tuosta sana-ketjusta mieleen, että koskas teillä on lähdetty kävelemään? meillä poika 1v 1kk, eikä vielä seiso ilman tukea. kävelee tukea vasten kyllä. neuvolassa sanottiin joskus kauan sitten että varmasti lähtee varhain kävelemään, mutta kun ei edes seiso vielä... sanoja tulee nam nam...
  19. G

    Oma pino Tampereen suunnan äideille...

    tämä täällä myös lukeutuu näihin! :wave: tamperesteri on hjuva paikka.
  20. G

    täällä tänään!

    me saadaan kans siirtyä tuolta vauva puolelta tänne taapero-osioon! poju täytti eilen 1 vuotta!

Yhteistyössä