Hakutulokset

  1. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei pitkästä aikaa! Olen koittanut silloin tällöin lueskella palstaa, paljon on tapahtumaa ja onneksi paljon hyvääkin! Kaikille onnea omiin vaiheisiin, erityisesti Aliisalle ja Minnille, joiden kanssa ekalla kierroksella samoihin aikoihin odotettiin. Hienoa kuulla, että olette jo noin pitkällä...
  2. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Paljon onnea Lyyralle ja Tyynelle! :heart: Amv:lle myös onnea! Nautihan olostasi :) Olen hieman tippunut kyydistä, kun en ole aikoihin päässyt koneelle ja nyt pikaisesti lukaisin ketjua läpi. Itsellä äitiysloma on jo loppunut, nyt hoitovapaalla. Päivät menee vauhdilla mainion pojan kanssa...
  3. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi Hillevi, tuli todellakin kurja olo teidän puolesta! Mutta Lotta lienee oikeassa, että kestää aika kauan ennenkuin laki tulee voimaan jos esitys menee läpi, joten adoptio ei ehkä ole vielä kokonaan poissuljettu. Toivon toki, että teillä viimein tärppäisi tällä pakastealkiolla! Suuri...
  4. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kylläpä täällä tapahtuu kovasti! Tosi mukavaa kun on vilkasta :) Aliisalle valtavasti ONNEA :heart: Olet ihana "vaikeuksien kautta voittoon" esimerkki. Pitikö synnytys käynnistää, kun meni noin pitkälle yli lasketun ajan vai tuliko neiti itsekseen? Nauttikaa ensihetkistä pikkuisen...
  5. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Polyypista oli pakko kommentoida, että mulla oli kanssa sellainen ja sitä ultrailtiin tarkkaan moneen kertaan ennen siirtoa ja lääkäri lopulta päätti, että on se on niin pieni ettei pitäis haitata, mutta aikamoista arpapeliä on sekin. Meillä miehen mielestä papille olis pitänyt kertoa...
  6. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Discoverille ja perheelle pikku tytöstä! :flower: Ja Aliisan hetki voi koittaa turvallisesti jo milloin vaan! Reipasta loppuodotusta ja onnea matkaan (synnytykseen)! :) Hathorille jaksuja! Toivottavasti seuraavassa ultrassa näkyy jo syke. Onneksi lokakuukin on päässyt jo noin...
  7. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    POFista vielä Minulla ei tule kuukausia itsekseen, vain lääkkeillä. Asiaa lähdettiin tutkimaan tämän ja hikoilun takia ja fsh oli myös todella korkea. Lääkäri kirjoitti saman tien reseptin hormoonilääkkeistä, joita pitäisi käyttää ainakin 50v asti..Kirjoitti myös reseptin kalkkivalmisteesta...
  8. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka pitkästä aikaa kaikille! Olen taustaillut ja seuraillut, vaikka kirjoittamiseen ei juuri aikaa tunnu riittävän. Pahoittelut Plastexille ja Lotalle ja jaksuja jatkoon! :hug: Utopia, Hathor ja Cava - minä myös samassa jamassa. Jotenkin lohduttavaa tietää, että muitakin nuoria löytyy...
  9. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi Hillevi :hug: Onneksi pakkasessa on vielä mahdollisuuksia!
  10. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitokset kaikille! Sydämestäni toivon kaikille urheille palstalaisille onnellista loppua hoitoihin :heart: Minnille onnittelut :flower: Hillevin puolesta jännään ja peukutan!! Tämä muuten on meidän ensimmäinen lapsi, listalla oli nyt toinen :)
  11. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tinuliselle pahoittelut :hug: Sela kiva että ultrassa kaikki hyvin! Kuulostaa oudolta tuo laskentatapa, mutta tuskinpa mitään murehdittavaa. Lyyra musta tuntuu että mietin tuollaisia koko raskausajan, mikä on varmasti ihan "normaalia" vaikkakin raskasta. Pitää vain koittaa uskoa ja...
  12. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Lyyra! :heart: Tästä lähtee varmasti uusi plussa-aalto! Hilleville tsemppiä huomiselle! Ja kiitos linkistä, pitääkin alkaa tutustumaan asiaan tarkemmin, kun ei täällä mitään tapahdu.. Onko muilla synnyttäneillä lähtenyt synnytys itsekseen käynnistymään? Väkisinkin miettii...
  13. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pahoittelut Typyliinille ja Hathorille :hug: Mukavaa että Typyliinillä jo uudet suunnitelmat valmiina! Lyyralle tsemppiä loppupiinaan ja tästähän alkaa nyt uusi plussa-aalto, johon Hillevi liittyy ens viikon siirrosta eikö niin :) Niin ja Tinuliini! Täällä ei toistaiseksi ole tapahtunut...
  14. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pahoittelut OnniUnelmalle :hug: Kylläpä taas koitellaan :( Typyliinille onnea, toivottavasti tästä lähti uusi suunta kaikille muillekin kohti plussapinoa! Lyyralle tsemppiä siirtoon, onpa muuten hyvä siirtopäivä ;) (mun la) Onko teillä muuten lapset samalta luovuttajalta?
  15. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Sela! Kassulle :heart: Ja kaikille muillekin tasapuolisesti hyviä vointeja ja aurinkoa! :wave:
  16. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onniunelmalle ja Hathorille kovasti onnea! Ja ihana kuulla, että teekupilla ja lokakuulla hyvät ultranäkymät :) Itsekin olin vielä viime viikolla vikassa ylim ultrassa sairaalalla, kaikki oli ok ja nyt alkaakin jo vika viikko ennen laskettua aikaa.. hurjalta tuntuu, vaikka epäilen, ettei ihan...
  17. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi Hillevi, oon todella pahoillani teidän puolesta! :hug: Minni73 tosi kurjaa, mutta voihan vielä olla, ettei testi näyttänyt oikein..
  18. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pikaisesti vain tulin toivottamaan Hilleville tsemppiä!! Mullahan se hcg arvo oli myös alhainen, 60-jotain, tarkkaa en enää muista, joten ihan hyvältähän toi nyt vaikuttaa! Voimia ja rauhallista mieltä jatkopiinailuun :hug:
  19. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lyyralle :hug: Älä teekuppi vielä huolestui, mulla kävi ihan samoin, että oireet katosi ja sitten se huono olo iski ihan yhtäkkiä.. muutama kaveri sanoi myöhemmin, että heillä oli käynyt samalla tavalla, joten koita odotella vielä rauhassa :)
  20. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hilleville tuhannesti onnea matkaan! Hyvän saaliin olettekin saanut, prima vera sanoikin hyvin että on sisaruksia vartenkin jo =) Selalle onnittelut! Plussapino on kasvanut hienosti, toivotaan, että piinistelijät ja kesäkuussa hoitoon pääsevät kasvattavat pinoa lisää :) Lidialle tervetuloa...

Yhteistyössä