Hakutulokset

  1. H

    Hyvästien jättö yritys

    Olen palstaillut pitkään, jo vuosia, välillä enemmän, välillä vähemmän Mutta olen ollut "oma itseni" toisella nikillä, keskustellen ketjuissa joissa aiheena lapset. Viime syksynä elin kriisiin aikaa, elämässä oli tapahtumassa paljon muutoksia. Yksi ilta vaan loin nikin "hiljalleen" ja tein...
  2. H

    mitähän ajattelisi

    opiskeluaikana olin työharjoittelussa vähän aikaa eräässä firmassa. Työharjoittelu jäi kuitenkin kesken kun minua tarvittiin enemmän omalla työpaikallani. Tuo firman pomo olisi kuitenkin halunnut pitää minut, mutta en tahtonut jättää omaa työpaikkaani pulaan. Nyt kävin katsomassa...
  3. H

    sekoan täysin

    nyt se sit tapahtuu, sekoaminen olen taas tulossa kuumeeseen, en jaksa :o :/ :(
  4. H

    mesessä keskustelu

    jos juttelet jonkun kanssa ja linjoille tuleekin toinen ja aloittaa keskustelun, mitä teet? A) sanot että olet varattu jatketaan toiste B) sanot että olet varattu mutta aloitat myös hänen kanssaan juttelun C) et kommentoi mitenkään uutta "huutelijaa" Minulla on tapana keskustella...
  5. H

    tylsää....arki-illan chattiin

    ketään tulossa?
  6. H

    nolona kysyn

    monen lapsen äitinä.... noi pampers vaipat...niissä on kuun kuva..onko ne jotain yövaippoja? Ja ihmeen ohuita on? entäs noi maidot sitten...nanni 1 ja 2:nen mitä eroa niillä on? vähän on noi muuttuneet siitä mitä oli sillon joku vuosi sitten kun meillä viimeksi oli vauva...
  7. H

    minkä ikäiseltä lapselta aletaan tutkimaan

    ruuan takaisinvirtausta? Siis miten pieniltä voidaan tutkia?
  8. H

    nuoruuden aikaiset poikakaverit ja facebook

    Kuinka monella käynyt niin et nuoruuden "haamut" alkavat huudella facebookissa chatin kautta? Toisaalta olis mielenkiintoista tavata ja katsoa onko ihminen muuttunut 20-vuoteen ja mihin suuntaan vaan entäs jos alkaakin vanha suola janottamaan? Mutta odottaako sitä että ihminen on samanlainen...
  9. H

    mesestä

    jos poistaa toisen yhteystiedot tuleeko siitä mitään ilmoitusta toiselle? näkeekö hän enää missä tilassa olen? vai poistunko hänen listoilta kokonaan? jos estää yhteydenpidon voiko hän laittaa viestejä minulle vaikka näkeekin että olen offline tilassa?
  10. H

    voiko kahden viikon ikäisellä vauvalla olla vatsatauti?

    voiko näin pieni sairastua?
  11. H

    siis pakko tunnustaa... olen ihastunut...

    ...naiseen :ashamed: :ashamed: :ashamed: marja tyrni on niin ihana :heart: :heart: :heart: :heart: :D :D :D katsottiin lasten kanssa uusintana eilinen...ihana ihminen, ai että sai taas :laugh: :laugh: :laugh:
  12. H

    pakko kertoa, anteeksi jos eilen oli jo aloitus täällä

    marja tyrni on paras!!!!!!!!! :D
  13. H

    kamalaa olla korkeassa kuumeessa yksin aikuisena

    kuume melkein 40 astetta.....kun nousee pystyyn tuntuu et pyörtyy...nivelet niin kipeenä et tuskan kanssa onnistuu liikkuminen ja esim käsien nyrkkiin laittaminen. Isommat lapset onneksi pärjää, mutta tuo vauva....en saa edes pyllyä häneltä pestyä kun en uskalla häntä nostaa ja lähteä...
  14. H

    vastasyntyneen vihreä kakka?

    minkä merkki on? Vai oliko kakan värillä mitään merkitystä? Vajaa 2 vkon ikäisellä on kakan väri muuttunut vihreäksi. ei valita kuitenkaan mitenkään mahaansa, täysimetyksellä on eli ei ole korvikkeita käytetty.
  15. H

    synnytin reilu viikko sitten nyt kipeä olo

    paleltaa, jäseniä repii, väsyttää.... :(
  16. H

    Jollain räjähtää kohta

    rinnat.... :o :o :o :o :o eipä muuta tällä kertaa :D
  17. H

    paljonko vauvan paino "saa" laskea syntymäpainostaan?

    Miten se menikään?
  18. H

    BKM mitä olet tehnyt?!?!

    kun sulle halutaan bannia? Multa on mennyt ohi ja kovaa....
  19. H

    kuinka moni katsoo nyt ykköstä?

    mielipiteitä?

Yhteistyössä