Hakutulokset

  1. S

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Moikkelis! Pitkästä aikaa pääsen kirjotteleen tänne ja onnea kaikille vauvan saaneille!:flower: Meillä on mennyt mukavasti ja Anni pääosin nukkuu ja syö. Nyt aika vasta oppinut hymyilemään takaisin kun hälle hymyilee. Neuvola oli tossa 9.9 ja Anni painoi sillon 3900g :) Iltasin on tääläkin...
  2. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Voi mahoton kun täälä on tullut vauvoja!! :o Oikein paljon onnea kaikille vauvan saaneille! Mun päivät on olleet semmosta hulinaa,etten ole joutanut kirjotteleen tännekkään pitkään aikaan. Tiistaina oli neuvola kun Anni pitää punnita viikon välein kunnes painaa sen 3kg. Anni painoi 2330g :)...
  3. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Kääkkänä Onnea pikkuisen pojan johdosta! :) :flower:
  4. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Dino Osanottoni! Myös sanaton.... :( :hug:
  5. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Kiitos kiitos :) On se ihana saada nyytti kotia ja odotettu on kauan! Marlin Ne tipat on apteekissa sekotettava jostain aineista ja se seos kestää jääkaapissa 3kk. Tuo seos tarvii onneksi ostaa vain yhden kerran,ettei tartte montaa pulloa ostaa,sehän ois jo ihan järjetöntä tuolla hinnalla...
  6. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Oho,tulipa vahingossa koko teksti mustalla,ei ollut tarkootus :D
  7. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    [b]Dreamer [b] Onnea vauvoista! :) Nyt niitä vauvoja alkaa tulla ihan tosissaan eikä edes ole elokuu vielä :) Minä sain tänään ihania uutisia,Anni pääsee maanantaina kotiin :) :heart: Neiti painoi tänä aamuna jo 1910g. Huomena vielä viie hetken ostoksia vauvalle ostelemaan. Kävin tossa...
  8. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Onnea selmiinalle poikavauvasta! <3
  9. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Copper Kyselit myrkytysoireista,mulla oli seuraavat oireet kun myrkytys tuli: Pissatikuilla valkuainen kahdella plussalla,verenpaineen nousu (alapaine oli kokoajan lähemmäs 100 tai yli 100), ylävatsakipuja,valopilkkuja silmissä,pahaaoloa,pääkipua. Noista oireista mä kärsin sen melkein 2 viikkoa...
  10. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Ihanaa sannuli, että Annika pääsee pian kotiin. Mie odotan kans sitä päivää NIIN paljon!! Meidän neiti painoi eilen 1780g :) Kohta 2kg täynnä <3 Selmiina Tsemppiä synnytykseen!! sirri81
  11. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    On muuten mahtavia masuja teillä kyllä :) :heart:
  12. S

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Heipsan! Sannuli Aivan ihastuttava pikkuneiti teillä,tosi suloinen ja mahtavasti kasvanut! Hienoa! Kauan neiti on ollut nyt sairaalassa? Meidän neiti voi kans oikein hyvin ja painaa nyt yli 1600g ja on 40cm pitkä :) Nenä-mahaletku on vielä,välissä se oli jo poissakin. Ja tavallisessa sängyssä...
  13. S

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Marlin Vauva pääsee kotiin kun painaa 2kg ja jaksaa syödä itse kaikki ateriat ettei tarvitse sitä nenä-mahaletkua enään :) Tässä ois neitistä pari kuvaa teille :) <3 http://www.aijaa.com/v.php?i=6377969.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=6377970.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=6377971.jpg...
  14. S

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Heipsan! Anni tänään tasan 2 viikkoa vanha :) Eilen oli paino 1400g. Neiti kasvaa kovaa vauhtia <3 Tänään olisi Rv 35 :) sirri81 ja Anni 2vko
  15. S

    Keskosen vaatteita mistä?

    Joo,meilläki tosiaan tyttö sairaalassa vielä ja sairaalavaatteet käytössä,eihän ne mitään häävejä sielä ole mutta pääasia,että on vaatteet :) Kotiin pitäs ostaa pieniä vaatteita,hyvä tietää,että noissa kaupoissa on :) Kiitos Jenni30v vastauksestasi.
  16. S

    Keskosen vaatteita mistä?

    Oisko kellään keskosen vaatetta tai tietoa mistä sais ostettua halvalla? :)
  17. S

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    sannuli Kyllä meidän tytöstä tullee Anni :) On kyl jännä sattuma,että teille tulossa Annika ja meille Anni nimeksi :D heh! Mietin itseasiassa myös Annika nimeä meidänki vauvalle :D Meidän pikkunen on saavuttanut nyt jo syntymäpainonsa ja hieman jo ylikin,painaa nyt siis 1360g ja tosi nopeesti...
  18. S

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Sannuli88 Ihana kuulla,että vauva voi hyvin. Meidän vauva on siirretty tehoserannasta pari päivää sitten lastenosastolle ja hälläkään ei ole enää kuin nenämahaletku paikallaan. Ei ole ollut ollenkaan hengitykonetta,että on hengitelly ihan itse alusta asti. Sielä teholla oli joku seurantalaite...
  19. S

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Niin ja kovasti kiitoksia taas onnitteluista :heart:
  20. S

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Heippa mammat! Mä pääsen tänään kotiin!! :) Vauvahan jää toki vielä tänne mutta antaa pikkusen kasvaa rauhassa hyvässä hoidossa. Mä pääsin toissapäivänä pitämään neitiä kenguruhoidossa ja eilen jo imetinkin ja neiti jaksoi syödä tisusta jo 10ml maitoa mikä on aika hyvä juttu :) On kyllä...

Yhteistyössä