Hakutulokset

  1. Omeliini

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    :wave: Vieläkö sekaan sopii uusia kuumeilijoita? No täällä olis yks, toinen olis haaveissa!
  2. Omeliini

    Oisko kellään kokemusta--

    No tiedä tuosta seksistä onko vaikutusta, mutta mulle sanottiin neuvolssa rv:lla 38 saunomisesta, ettei saa enää ottaa kovia löylyjä voi aiheuttaa hapenpuutetta vauvalle!
  3. Omeliini

    Mies synnytyksessä

    Mulla ainakin oli mies mukana, vaikkakin hän itse epäröi, että miten siellä pärjää. Jossain vaiheessa kävi mielessä, etten halua miestä mukaan, mutta kyllä siitä apua oli. Mitä lie raskauden aikaisia mieliala vaihteluita. Mies kuskas kaurapusseja, hiero selkää ja piti kädestä kiinni ja oli...
  4. Omeliini

    Paljonko paino tippui synnytyksessä?

    \ Painoa tuli15kg Raskauden kesto 41rv Tyttö 54cm 3800g 10kg jäi sairaalaan Paino laski jälkitarkastukseen mennessä lähtöpainoon eli 2kk synnytyksestä taas normaali mitoissa, tosiaankin ihme laihdutuskeino tuo imetys.
  5. Omeliini

    Takaajat

    Takaajien vastuu on lainan viimeiseen maksupäivään saakka ellei asiasta olla erikseen sovittu. Me sovimme pankin kanssa asian niin, että takaajien vastuu poistuu ensimmäisenä. Yleensä asiasta pitää itse mainita muuten menee normaalien rutiinien mukaan.
  6. Omeliini

    G: Onko kokemuksia

    Filuu M100 Evolution yhdistelmävaunuista, olemme ajatelleet hankkia tuollaiset tulevalle vauvallemme. Nyt tiedustelisin onko jollakulla teistä kokemuksia kyseisistä rattaista ja mitä mieltä olette? :)

Yhteistyössä