Hakutulokset

  1. Larbo

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Elikkä olen piakkoin 30v. Kierrot mulla ollu ihan jotain kamalaa... välillä se lähes normi 30pv ja nyt viimeiset kolme kiertoa heittäny häränpyllyä 51-56pv. kolmatta ollaan yritetty jo toista vuotta - alkaa niin turhauttamaan. Aiemmat lapset (pian4v ja loppuvuodest kuopus 3v) tulivat niin...
  2. Larbo

    Kuvaile äitiäsi kolmella adjektiivilla

    hellä ymmärtäväinen rakas
  3. Larbo

    kuvaile isääsi kolmella adjektiivilla?

    kova, uskollinen, avulias, hellä..
  4. Larbo

    sattuu

    ensin oli kemiallinen raskaus - nyt km 6+5.. mä ihan rikki. kolmas toiveissa.
  5. Larbo

    Paljonko täytät tänä vuonna?

    29
  6. Larbo

    Viinanpuutteen vikako??

    Joo - luin tekstin uusiks ja jos EI MITÄÄN TUNTEITA, lähde pois. Tuollais mies tekee sulle ja hänelle itselleen vain pahaa
  7. Larbo

    Viinanpuutteen vikako??

    Itse saman kokeneena voin sanoa ettei se viinan puute ainakaan.. jotain muuta oltava. Anteeksi suorasanaisuuteni, mut tuntuu pahalta jos jollai toisellaki näin..
  8. Larbo

    mitä sait anopilta lahjaks?

    en mitään
  9. Larbo

    Aaton testaajat=)

    hmm..aamul piti kirjoittaa mut jäi.. ihan haalea viiva, mut kokemuksest tiedän ettei vaavia meille.Kun vaan loppuis tää epätietoisuus tuleeko täti ikinä?? aika rikki olo, en jaksa uskoa että viikon pääst kunnon plussa.. tää on koettu jo kerran :(
  10. Larbo

    Aaton testaajat=)

    Moi.. Minulla ihan sellainen tuntuma ettei plussaa näytä - kaikki oireet katosivat sen siliän tien eilen.. :'( Ei tosin vuotoa ole viel alkanut mutta itsellä on vain sellainen olo että toistamiseen se on vain hipaissut tuolla ja saanut oireilun käyntiin. no parin päivän päästä sen sitten näkee..
  11. Larbo

    Ystäviä paikkakunnalta pino...

    HYVINKÄÄ ja Yv kiitos
  12. Larbo

    Onko sinua koskaan sattunut niin että olet itkenyt ?

    hetki sitten viimeksi sattui ja lujaa
  13. Larbo

    Aaton testaajat=)

    Oikein paljon onnea Jonttu79 :flower: Mulle saapui tänää kans testit mutta koitan malttaa mieleni sinne aattoon asti - vaikkakin ne kovasti huutelee tuolla mulle että "tule ja ota" =) Vielä olisi tämä ja huominen päivä, sitten saa rauhoittua joulua viettämään kun miehellekin tuli pitkät...
  14. Larbo

    Aaton testaajat=)

    No voi hitsi Dasale.. :hug:
  15. Larbo

    Aaton testaajat=)

    Jouskari-82 Toivotaan että tuo polttelu alavatsas johtuu ihan jostain muusta kuin tädin tulosta. :) Mun kohdalla tuo kierto suht vaikea määrittää kun se on melkos PITKÄ.. ja sitten kun takana yksi ns kemiallinen raskaus niin ei oikein tiedä on nyt menossa jotain/45 vai jotain/60 =) Ei oikein...
  16. Larbo

    Aaton testaajat=)

    minä ilmoittaudun joukkoon sekalaiseen.. Mun piti jo tehdä kyllä viime viikonloppuna testi, mutta sitten mieheni kanssa tuumattiin että jos sitten aattona ja tietenkin toivoen kahta punaista viivaa. Meille siis kolmas toiveissa, esikoinen 2v6kk ja kuopus 1v2kk. Mulla oireita esim rintojen...
  17. Larbo

    ***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

    No heipsan taas.. Meillä elellään jänniä aikoja - en oikein uskaltais tuota testiäkään tehdä vaikkakin oireita on alkanut ilmenemään.. =) Pitäisi malttaa mieli ainakin vielä huomiseen, ellei jopa ensi viikkoon. Pihkura että jänskättää. Poni06 - näkivätkö silmäni oikein että kerroit...
  18. Larbo

    ***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

    morjens Ihka ensimmäinen ovis bongattu ja kyllä sitä tuli pupuiltuakin :laugh: No, jos sitä vaikka jouluksi saisi ihanan pienen lahjan, jotenkin vain on sellainen olo etten edes uskalla ääneen sitä sanoa.. Kuinkas teillä muilla? Oltiin näemmä aikas etäälle tipahdettu, voihan...
  19. Larbo

    ***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

    Heiputi hei, kuten esikkomme sanoo :) Vai että alkoi sinulla sitten Satku vuoto, melkoinen kierto kyllä tosiaan taasen oli sinulla. Minä yhä vain odottelen josko täti tulisi kylään mutta eipä ole minkäänlaisia tuntemuksia.. Turvottaa vaan ihan sikana ja tulee kuumia aaltoja ja vilun...
  20. Larbo

    ***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

    Poni en katos äsken edes hokassu siun viestiä, toivotaan että jotain apua saat gyneltä. Kyl se on varmaan uhrattava noita pennosia siihen oviksen bongaamiseen; tosin onhan se ihan kivaa olla tuolla vällyjenkin alla; mutta kun se on enempi vain sitä "vauvan tekoa" - ainakin mulla, ei miehellä kai...

Yhteistyössä