Hakutulokset

1. A

Painoarviot ja rv? =)

elikäs esikoinen: Rv 40+4 arvio 3445g syntyi 41+0 3765g (tyttö tuli) Nyt ultrattu ylisuuren sf-mitan takia (rv 27+4 30,5cm) rv 28+4 arvio 1645g, joudun sok.rasitukseen saas nähdä mitä tyttö????? on syntyessään :heart:
  2. A

Kokemuksia Fertinovasta

Elikäs täällä käyty fertinovassa hoidossa jo aikas monta vuotta ja aika paljon kokemuksia kertynyt!!!! Meille tehty lukuisia inseminaatioita ja ivf-hoitoja, ja nyt kotona 2-vuotias iloinen tyttö ja toista odotetaan viikolla 27. meillä kanssa lääkärinä Niklas ja ei voi muuta kun hymyillä, meitä...
  3. A

¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

sit heti klo.08 fertinovaan ja siellä sanottiin et arvo on 430 pp14, en puhunu hoitajan kanssa mut lupasi soittaa... soitti just ja sano et on hyvä arvo:) En vaan osaa iloita ku pelkään niin paljon....
  4. A

Kiitos kaikille kun ootte niin kauhistellu mun punktiota:) Tosiaan oon niin äärettömän tyytyväinen Fertinovaan ja mun lääkäriin; taitaapa olla sama kuin Fifiriksellä... Mut siis mulla on hyvin monirakkulaiset munasarjat ja lääkäannokset on ihan minimissään, esim.mun puregon annos on...
  5. A

Moikka Täällä ihan sellasta asiaa kertoilisin, lähinnä Fifirikselle(meniköhän oikein) että mä kanssa olin fertinovassa tänään verikokeessa(meillä 3.ivf tuoresiirto meneillään ja punktio samana päivänä ku sulla)ni ei myöskään muille soitettu!!!! Ja oon vaan tärissy ja pelänny koko päivän:( Mut...

Yhteistyössä