Hakutulokset

  1. kassu

    Mites tuonne...

    .....KIRPPIS-kerhoon pääsee jäseneksi? Vai eikö enää pääse :/
  2. kassu

    Kokemuksia TYKSistä kaipaan

    :wave: Eli olen kaikki neljä lastani synnyttänyt Tammisaaressa ja nyt sitten pitäisi tämän viides synnyttää Turussa.....jännittää. Millainen paikka? Kiire päällä siellä? Onko suurikin tuo synnäriosasto? Kätilöt? Miten suhtaudutaan jos ei halua kivunlievityksiä? Onko ammeita ja voiko jakkaralla...
  3. kassu

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Aloitin nyt uuden pinon ja tein listan meistä. Korjatkaa jos on jotain väärin. Minusta on kiva täälläkin kirjoitella vaikka kerhokin on perustettu. EIKÖ? fiksu la 25.9 5.lapsi möykkymamma 28.9 2.lapsi TAYS Orion 30.9...
  4. kassu

    ANNETAAN postimaksun hinnalla

    Elikkäs minulla olisi ihan uusia (n.3vkoa sitten ostettuja) ovulaatiotestejä: CLEARBLUEN digitaalinen testilaite johon kaksi käyttämätöntä testipuikkoa sekä 5kpl kotitestit.fi:n liuskatestejä. Näitä voisi hyödyntää mm.niin että aloittaa testaamisen noilla liuskatesteillä ja kun viivat alkaa...
  5. kassu

    Onko vielä muita jolla LA Lokakuulla?

    Eli varovaisesti selailin jos joku toinenkin olisi jo saanut lasketun ajan Lokakuulle osumaan. Itselläni kaikki niin alussa että hissunkissun varovasti tänne kurkistin vain Odottajat puolelle. Jos kaikki menee hyvin olisi la 2.10.2009. Muita? Kassu :wave:
  6. kassu

    Plussaa testissä mutta niukkaa vuotoa ja menkkakipuja??????APUA!

    Eli aamupissasta tein haamun.Ihan selvä haamu:ei tarvitse tiirailla.Kiertopäivät nyt 26. Pissalla kun kävin jäi paperiin pyyhkiessä vaaleanpunaista.Menkkoja odottelin vasta torstaille, mutta oireiden takia testasin jo tänään. Kertokaahan onko keskenmeno tulossa kenties vai liittyykö verinen...
  7. kassu

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Tänään siis kp1 ja oman kierron mukaan juuri jouluaattona pitäisi seuraavien kuukautisten alkaa :xmas: Oli vain niin hauska sattuma että oli pakko aloittaa tällainen pino :heart: Olisihan se huikea joululahja kun aattoaamuna pissaisi kaksi viivaa tikkuun =) ! Mukaan vaan kenelle päivät sopii!
  8. kassu

    Nyt tarvitsen TIETOA kokeneemmat!

    Eli epämääräisten mahakipujen takia (epäilevät umpilisäkettä) olin koko päivän sairaalassa tänään. Raskaustesti verestä näytti negatiivista ja tänään kp 24/32, myös kohtuni ultrattiin ja kohdun limakalvo oli todella silminpistävän paksu, josta päivystävä lääkäri (ei gyne) totesi että on...
  9. kassu

    Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

    Olen ollut tuolla pinossa jotka eivät halua pinoutua....ja sinne kai kuulunkin koska en laskeskele ovispäiviä jo senkään takia ,että mieheni on aina ma-pe töissä toisella paikkakunnalla :( Harmittaisi aina "tietää" että taas meni huti :x Mutta jotenkin oli paaaaakkko yrittää tällaista pinoa kun...
  10. kassu

    Toivoisin nyyttiä perheeseemme jouluksi

    :xmas: :xmas: :xmas: Kyllä sitä on ihmisellä kaikenlaisia toiveita.Ja melkein yhtä "väärälle" tuntuu toivoa vauvaa jonakin tiettynä ajankohtana,kuin että toivoo juuri sitä tyttöä tai poikaa :snotty: Varsinkin kun niin monilla on vaikeaa tulla raskaaksi ylipäänsä ollenkaan.Mutta jotenkin minun...
  11. kassu

    Kaavinnan jälkeen raskaaksi...

    Minulle tehtiin kaavinta nukutuksessa noin kuukausi sitten.Toivomme lapsia lisää ja nyt ajattelinkin kysyä jos jollakulla on kokemuksia asiasta.Voimmeko antaa uudelle vauvalle heti mahdollisuuden (liittyykö riskejä tms) ja onko raskaaksituleminen jotenkin ehkä hankalampaa tällaisen operaation...
  12. kassu

    Jos ovuloikin myöhään,voiko käydä näin:

    Eli tilanne se,että edelliset menkat alkoivat 11.3.Kiertoni on normaalisti 32 ja nyt siis menossa kp37/32.Kuukautisia ei näy ja raskaustesti tältä aamulta nega. Oletin tottakai ovuloivani siellä kierron puolivälin tienoolla, MUTTA mitä jos olenkin ovuloinut vaikka viikkoa ennen "oletettujen"...
  13. kassu

    TJOTTAILEEKO kukaan muu täällä?

    Eli olin jo tuolla viikon 15 pinossa eikä menkkoja kyllä vieläkään näy......Mutta Ovulaatiotestit annoin ystävälleni ja meillä on myös sellainen kesä edessä,että mieheni on paljon poissa kotoa työn puolesta.Joten siirryn (ja oikein mielelläni turhia stressailematta) TJOTTAILIJOIHIN, eli tulee...
  14. kassu

    Uskotteko "roskishaamuun"?

    Monen monta kertaahan tästäkin asiasta on väännetty.Tiedän :ashamed: Mutta ihan kokemuksia haluaisin kuulla.Itseläni nyt kp 26 ja tyhmyyttäni tein tuollaisen rfsu:n liuskatestin,kun poltteli tuplapakkaus tuolla vessan kaapissa.Tuossa se testi on vieressäni....tein sen noin tunti sitten.Ensin...
  15. kassu

    MIE OON SITÄ MIELTÄ....

    ....että pitäisi ovulaatiotesteissä olla sama periaate kuin raskaustesteissä:ei mittään viivaa jos negaa ja jos hailakkaakin niin silloin tietäis oviksen olevan ovella!Pirukaan noita värieroja ala tulkkaamaan.Ja kun vahvuus vaihtelee vielä vrk:n ajan mukana. Ihan vain totean :ashamed:
  16. kassu

    Takuuvarma viivanpaikka

    :wave: Elikkäs olittepa mitä mieltä tahansa,mutta minusta tietyissä testeissä on ihan tasavarmasti se niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon puhuttu ja vatvottu viivanpaikka.Testasin juuri (kun makasi kaapissa) sellaisella liuskatestillä jonka olen hiljattain ostanut S-Marketista.Punaisessa paketissa...
  17. kassu

    Kotitestit.com teki mullekkin oharit!!!!!!!

    Ajattelin uudella ketjulla vain kiinnittää huomionne:eli EN OLE SAANUT TILAAMIANI JA MAKSAMIANI TUOTTEITA OLLENKAAN eivätkä vastaa viesteihin.
  18. kassu

    OVULAATIOTESTI

    Kyssärini kuuluu:näyttääkö ovulaatiotesti aina haamua?Eli testasin nyt ihan summamutikassa kun kuukautiseni eivät ole edellisen synnytyksen jälkeen alkaneet.En siis voi laskea suurinpiirteistä tikutusajankohtaa.Tikutan siksi lähinnä,että elimistössäni on raskausoireiden tyyppisiä tuntemuksia ja...
  19. kassu

    Ei täällä ketään,joka viidennestä haikailee

    :snotty: Minä siis ainakin :wave:
  20. kassu

    KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

    Heipähei kaikki ihanaiset kuumeilijattaret!Olen täälläkin palstalla oikein "vanha tekijä",kun aina se kuume iskee vaikka kuinka yrittäisi asioita järkeillä:) Meillä on jo siis 4 lasta (tuorein 3vkoa josta kuva profiilissa synnytyssalista) ja aina jokaisen heistä välillä täällä kuumeillut...

Yhteistyössä