Hakutulokset

  1. A

    kertokaa mitä eroa on juntilla ja moukalla?

    Juntin voi tunnistaa ulkonäöstä, moukan tunnistaa viimeistään tavoista :D
  2. A

    Mistä saisin CV:n mallipohjan (word)??

    Katoitko Officen sivuilta? Siellähän on kaikenlaisia asiakirjapohjia, en tosin ole kattonut onko just CV:tä.
  3. A

    Mitä pitää tehdä, kun iso perintö odottaa ulkomailla?

    Tätä minäkin yritin sanoa..
  4. A

    Mitä pitää tehdä, kun iso perintö odottaa ulkomailla?

    Sillä ei ole mitään merkitystä. Tulee mullekin firman sähköpostiin kaikkea sontaa ja nigerialaiskirjeitä.
  5. A

    Mitä pitää tehdä, kun iso perintö odottaa ulkomailla?

    Ap on muuten provo. *Sherlock*
  6. A

    Mitä pitää tehdä, kun iso perintö odottaa ulkomailla?

    Näähän on niin selviä huijauksia aina, ettei mitään rajaa. Nykyäänhän ne ei yleensä enää pyydä rahaa heti ensimmäisessä viestissä, vaan yrittävät saada vastaanottajan vastaamaan viestiin lähettämällä yhteystiedot, ja sitten vasta alkaa se varsinainen huijaus. Lisäksi pankkihenkilöillä on...
  7. A

    mitähän mun kurkusta tulee..

    Ei vakavaa, mutta ärsyttävää :)
  8. A

    Kylmää vai kuumaa kurkkukipuun?

    Kylmä on siis saanut eniten ääniä, kiitos :) Tuo suolavesi on niin kamalaa, että käytän sitä vasta ihan viimeisenä keinona..
  9. A

    mitähän mun kurkusta tulee..

    Proppu?
  10. A

    miten irtoteetä käytetään

    Niinpä, teelle on kuitenkin ihan omia suodatinpusseja. Ja mulla on ainakin ollut sellaisia mukiin sopivia suodatinpusseja kannuun tarkoitettujen lisäksi.
  11. A

    Kylmää vai kuumaa kurkkukipuun?

    Miten se nyt on, auttaako kylmä vai kuuma paremmin kurkkukipuun? Jos on joku tulehdus, silloinhan kylmän pitäisi olla parempi, mutta mistä sen sitten tietää, onko kyse tulehduksesta? Kuumetta ei ainakaan nyt ole, illalla saattoi vähän olla mutten mitannut. Täytyy joka tapauksessa lähteä kohta...
  12. A

    G: Onko miehelläsi viikset/parta?

    Pientä partaa on välillä, ei viiksiä. Pientä sänkee saattaa muutenkin olla. Ja pulisongit tietenkin! Ei tosin ihan mitään Kääriäisiä, mutta sellaset rokkitukkaan kuuluvat. En muutenkaan tykkää erityisen silotelluista miehistä.
  13. A

    Auttakaa tyhmää kotivakuutusasiassa.

    Juu, kiitos teille. Täytyy vaan odotella se lasku sitten ja soitella sinne Ifiin niin saa ainakin varman tiedon. Noi vakuutusasiat ovat aina olleet mulle ihan hepreaa..
  14. A

    Auttakaa tyhmää kotivakuutusasiassa.

    Ahaa, ok. No odotan varmaan sitten, että se lasku tulee ja soitan sinne kun on tarkka summa yms. asiat tiedossa.
  15. A

    Kuinka moni teistä säästää?

    Aika heikosti, Nordean e-possusta menee pari euroa kuussa säästötilille, ja lisäksi siirrän itse jos jotakin sattuu käteen jäämään. S-bonusten annan tosin lojua yleensä siellä S-tilillä, jota en koskaan käytä. Nyt on tosin työtilanne hiukan parantunut, joten ehkä tulotkin siitä nousevat sen...
  16. A

    Auttakaa tyhmää kotivakuutusasiassa.

    Tämä on varmaan täysin typerä ja idioottimainen kysymys, mutta kun en ole ennen käyttänyt kotivakuutusta, niin kysyn nyt kuitenkin. Pyykinpesukoneesta hajosi joku asentotunnistin, korjausmies kävi äsken laittamassa kuntoon ja sanoi, että n. 150 euron lasku tulee postissa sitten. Muistutti...
  17. A

    Mitä ostat Ebaysta??

    Mun on tullut tilattua sieltä lähinnä harvinaisia levyjä tai leffoja, joskus jotakin vaatetta.
  18. A

    Onko kukaan muu etsinyt silmälasejaan

    Niin, sentään mun omasta suusta :D
  19. A

    Kun sinulle tulee tekstari, onko miehesi kimpussasi?

    No jaa, välillä kysellään että kukas se oli, mutta ei mitenkään vauhkosti. Se on lähinnä vaan tapa. Mulla tosin on työajan ulkopuolella usein puhelin äänettömällä.

Yhteistyössä