Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Meidän poitsu on ekaa kertaa yksin ulkona nukkumassa. Äiti jännää tässä heti ikkunan takana. Aikaisemmin ollaan vaan tehty pitkiä kävelylenkkejä. Täytyy kanssa hommata se itkuhälytin, että vois levollisimmin mielin jättää ulos tutimaan. Nyt on jo nukkunut 60min! Se on hyvin ekakertana. Huomaan...
  2. T

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Minna77 meillä ihan samanlainen yörytmi. Pari kertaa yössä herää syömään ja nukahtaa sitten, aamulla sitten haluaakin jäädä hereille ja tykkää seurustelusta kovasti. Mitään ei tarvinnut sen kummemmin tehdä päivärytmin aikaansaamiseksi. Toivottavasti tämä pysyisi tälläisenä! Päivisin on meidän...
  3. T

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onnea uusille Vauvoille!!! Talvimama ja poju 5 viikkoa
  4. T

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Mukana! Talvimama + Poju 3 viikkoa ja 5 päivää
  5. T

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    pippa3 Kiva juttu tuo uusi pino! Siirtykäämme siis sinne kun viimeisetkin on saaneet vauvat syliinsä! Naamakirjan ryhmäänkin ystävällisesti minutkin päästettiin ja rupean siihenkin tutustumaan, kunhan rupean useammin tänne tietokoneelle ehtimään. Kiirettä on pitänyt Vauvan kanssa! :) Olen...
  6. T

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Paljon onnea uusien vauvojen vanhemmille! Tällä myös ensimmäiset kävelylenkit on tuoneet kovasti piristystä. Päätä oli jo alkanut särkeä sisällä kököttäminen. Muutenkin olen nauttinut, kun kroppa palautuu ja tuntuu enemmän omalta, kun ei enää ole turvonnut ja nuutunut. Eilen katsoin...
  7. T

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Täällä kotona hormoonipäissäni pyörin, toivun synnytyksestä ja tunnemyrskystä, jonka vauvan tulo sai aikaan. Huh, kun on ihanaa ja rankkaa samaan aikaan. Voisiko joku lähettää minulle viestiä tuosta Facebook jutusta kun olen saanut käsityksen, että monet teistä on siellä ja minuakin...
  8. T

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Meille syntyi 16.3 tiistaina maailman ihanin poika! 3065g 49cm Olaan vanhempina vieläkin ihan pökerryksissä ja pakahtua rakkaudesta! Synnytyskertomusta: Kirjoitin tännekkin, että 11.3 neuvolassa yhtäkkiä epäiltiinkin raskausmyrkytystä ja kaiken varalta pakkaan sairaalakassit valmiiksi...
  9. T

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onnea uusille vauvoille!!! Neuvolassa löytyi sitten valkuasta virtsakokeestsa (kaksi plussaa) ja verenpaina oli ensimmäistä kertaa koholla (145/92). Epäilivät lievää raskausmyrkytystä. Kylläpäs säikähdin, kun aikaisemmin ei ole ollut mitään siihen viittaavaa. Turvonnut olen kyllä ollut ja...
  10. T

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Ompa mukava lukea teidän kirjoituksia ja onnea kaikille nyytin kanssa jo touhuaville!!! Jännä ajatella, että teitä on monta nytkin varmaan sairaalassa!!! Itsellä edelleen epätodellinen olo vauvan tulon suhteen ja ihan ihmeissäni imen tiedonjyviä teidän jutuista. Itsellä ei ole ollut...
  11. T

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Oih, kun on jännää! Onnea kaikille vauvautuneille ja erityisesti Triplat-74 perheelle voimia! Itsellä on vähän epätodellinen olo. Jotenkin en nyt pysy asioiden perässä. Onko nyt jo tosiaan meidän kuukausi? Olenko minä kohta jossain synnytyslaitoksella? Tavarat on viimein hankittuna ja se...
  12. T

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Tervetuloa sallamaria84 ! Meillä oli kiva synnytystapa arviointi ultralla ja vaikka oli vatsan koon perusteella vähän isoksi arvioitu, niin enempää keskikäyrällä vaavi ei olisi voinut olla. Panoa oli 2600g ja arvio syntymäpainosta oli 3600g. Vauva on jo pitkään ollut pää alaspäin, mutta en...
  13. T

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Meillä on tänään lääkäri ja ultra, jossa kait nyt sitten arvioidaan se synnytystapa. Tuli mukavana yllätyksenä, että päästään ultraankin vielä. Saadaan varmaan tietää sukupuolikin kun se kait näkyy jo tosi hyvin?? Alunperin ei sukupuolta olisi haluttu tietää, mutta ei sen nyt niin väliä...
  14. T

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Kiitoksia kivoista kommenteista tyttöjen ja poikien kasvatuseroihin. Oli kiva kuulla teiltä, joilla lapsia jo on, miten ootte asiasta ajatelleet. Ja Hali87 kiitos kirjavikistä! Täytyypä lukea. Ja olette oikeassa liila on itseasiassa aika neutraali väri. Itse ajattelin, rennolla asenteella...
  15. T

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Vihdoin sain vaunut ja olen niin iloinen! Sainkin juuri sellaiset mitä olin hallunnut, vaikka olin jo tyytynyt toiseen malliin. Löydettiin siittenkin vielä Brion Happy:n viime vuoden malli ja vielä juuri liilat, kun sellaiset halusin. Olin jo ehtinyt luovuttamaan, kun tuntui, että niitä ei...
  16. T

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Viikko 34 alkoi ja tajusin, että laskettu aikahan on meilläkin pian! Mamu-78 teillä on kivat vaunut hommattuna! Me ollaan katottu noita mustia Brion kombi vaunuja kovalla kantokopalla. Tuli itselleni mieleen vaan tuosta vaunujen säilyttämisestä rappukäytävässä, että se voi tosiaan olla iso...
  17. T

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Mies on rajussa vatsataudissa. :( Toivottavasti se ei tule munulle!!! Vaipoista: Minä ajattelin kestoilla, vaikka vaippojen hankkiminen näin aluksi tuntuu hankalalta. Ostin yhden Bumgenius merkkisen yhdenkoon tasku-kestovaipan, kun kaveri kehui, että se on ollut paras. Ei kuulemma vuoda ja...
  18. T

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Onnea Narkissos:ille! :flower: Tuli kinasteltua miehen kanssa aamulla. Tais olla molemmilla tunteet pinnassa, mutta olis minulle voinu vähän ymmärrystä antaa, kun koko yön jouduin heräilemään. Ärsyttää vieläkin, mutta turhaan mä seinille kiukuttelen. Kotiin mies tulee vasta kymmenen maissa...
  19. T

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Kiva oli taas lukea teidän juttuja, kiitos niistä! Talvimama 32+5
  20. T

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    harakanhattu voih, kiitos halauksesta! Hani-pöö Minullakin on noi toppahousut henkseleillä ja kun ne ostin kirppikseltä niin isointa kokoa olivat, mutta nyt ei enää toivoakaan. Mulla on niin ulkoneva tuo vatsa. Kiva kun muistutit mahan laskeutumisesta, että toivoahan tosiaan vielä tilanteen...

Yhteistyössä