Hakutulokset

  1. P

    tänään ne sitten tuli postissa ; kutsu eskariin staineriin ja tavalliseen...!

    kun ollaan niin kahden vaiheella.. molemmissa puolensa ja esikoisen kohdalla kun ei ole aikaisempaa kokemusta, mutta parasta haluaisi..
  2. P

    STEINER KOULU VS NS."NORMAALIKOULU"

    Kumpaan laittasitte jos koulumatka olisi suht sama? Kokemuksenne steinerkoulusta? ..kertokaa kaikki mahdollinen, niin hyvät kuin huonotkin puolet.
  3. P

    kauanko teillä on mennyt kalvojen puhkaisusta lapsen syntymään?

    Niin, tuossapa se kysymys jo olikin..
  4. P

    yantra piikkimatto ja raskaus

    Oletteko kokeilleet yantra -piikkimattoa raskaana ollessa tai onko kellään tietoa, saako sitä käyttää raskaanaollessa? kovasti houkuttelee kokeilemaan, kun minulla just selkä vetelee viimeisiään :)
  5. P

    äitiyspoliklinikan kohtelu..

    Kävimme tänään äitiyspoliklinikalla, sovitusti meille oli varattu aika kolmanteen käännösyritykseen. Olen siis rv 37 ja kahdesti lapsi on onnistuttu kääntämään ulkoisesti, mutta hän on aina kääntynyt takaisin istumaan :) eli perätilaan takaisin. Nämä kaksi käännösyritystä olen itse kokenut...
  6. P

    ulkokäännös rv 36

    hei, Kävimme äippäpolilla ja siellä todettiin, että vaavi olis perätilassa ja lääkäri tokaisi että, tulkaa ensiviikolla uudelleen ja kokeillaan silloin ulkokäännöstä. huh! Asia on meille täysin uusi eikä lääkäri siinä enempää asiasta jutellut ja koska oli niin paljon muuta asiaa niin ei...
  7. P

    radiel tutkimus ja ultraääni

    Onko kellään kokemusta radiel tutkimuksesta? Itse menin tutkimukseen ja pian olis aika tutkimuksen tiimoilta. Neuvolassa aikaisemmin mainostettiin, että kannattaa osallistua tutkimukseen, sillä saa lisäultriakin. Ainenkaan ekakäynnillä en päässyt ultraan :( . Pian olisi toinen käynti ja...

Yhteistyössä