Hakutulokset

  1. M

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hei Kansku Käytönnössä siirtänee adoptioprosessia siitä päivästä alkaen noin vuoden kun vauva saapuu meille, sitten kun adoptio tulee uudelleen ajankohtaiseksi täytyy tietysti jonkin verran käydä uudestaan neuvontoja muuttuneen perhetilanteen vuoksi ... mutta sitten asiat etenevät ihan niinkuin...
  2. M

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Meilläkin tuo adoptio oli ensisijainen vaihtoehto pitkään, mutta käytyämme PRIDE:n tulimme siihen tulokseen, että sijaisvanhemmuus voisi sopia meille... nimen omaan pitkäaikais sijoitus (nämä ovat yleensä pysyviä sijoituksia ääri harvoin vauvana sijoitukseen tullut lapsi palaa bioperheeseen...
  3. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Vadelmaunelma Huomasin vasta tänään, että olit laittanut yv:tä :) Laitoin myös sinulle yv:tä :wave: Onnittelut plussanneille ja plussatuulta tähän ketjuun sekä :hug: kaikille jotka sen tarvitsevat syystä tai toisesta :heart: :heart:
  4. M

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    No niin se oli omaa napaa se todella... anteeksi olen vaan ihan ymmälläni, että 4vuoden odotus kaiken kaikkiaan olisi oikesti päättymässä pian =) Mutta kysyisin nyt sitten että onko tällä palstalla vain ja ainoastaan adoption hakijoita vai löytyykö ketään joka odottaisi sijaislapsen...
  5. M

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Heip :wave: Kaikille siirryn tuolta lapsettomuushoitojen puolelta tänne. Tosin meillä ei nyt adoptio ole enään niin ajankohtainen vaan olemme ryhtymässä sijaisperheeksi ja olemme edenneet jonossa niin pitkälle, että seuraava sijoitukseen tuleva vauva olisi tulossa meidän perheeseen...
  6. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Daffy Onko sulla muita flussa oireita ? Ihan vaan siksi kysyin kun aloin tota meidän poitsua odottamaan niin mulla paukkas lämmöt 37.8 ja vaihteli sit ekan kuukauden 37.5-37.9 enkä ollut kipeä... mutta jos siis muutenkin kipeys oireet niin ei pitäisi tuossa vaiheessa vielä vaikuttaa, mulla oli...
  7. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    googlasin ja löysin tälläisen ... hyödyntäkää jos siltä tuntuu itse ainakin aion paria ohjetta kokeilla... Kirjoittanut: fytonomi / 1.4.05 / klo 11:28 Sanat lapsettomuus ja hedelmättömyys herättävät yleensä voimakkaita tunteita henkilöissä, jotka kärsivät tästä ongelmasta. Uskon, että...
  8. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Tunnen juuri itseni pöljäksi, kun olen listautunut mukaan vaikka vielä ei edes mitään sumuja menossa... alkanee tiistaina tai keskiviikkona ,,, siis jos kaikki menee ok... tuli vaan juuri sellainen olo että kaikkihan voi mennä niin päin... sanonko mitä... Esikoinen oli huolissaan tänään, että...
  9. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kirjoittelempa tässä vaikka listalta olen tippunut jo heti sinne päästyäni, en vaan osaa laittaa itseäni sinne... mutta täällä ollaan :wave: Tervetuloa ketjuun verve sekä pelkkää kriisiä :) verve meillä kanssa epäonnistuneen IUI jälkeen lääkärit miettivät IVF ja ICSI vaihtoehtoja ja ICSI on...
  10. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Hmmm en osaa laittaa itseäni takaisin listalle ... :headwall: mutta kuitenkin siis alkamassa 1.ICSI vko 40punktio jos kaikki menee ok. Jotenkin harmittaa nyt kun on kp11 ja ihan selkeät ovulaation lähestymismerkit, mutta mitäpä sillä on väliä, kun tehdään kohta ne vaihdevuodet sillä...
  11. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Huhuu olen täällä :wave: tippunut puusta... eikun listalta ... nostakaa joku mut takaisin pliide ...
  12. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Selvisi jo punktio ja siirtoviikko sikäli, kun kaikki menee suunnitellusti eikä tule mutkia matkaan tapahtunee viikolla 40 ... annamaria83 minulla kun on myös taipumusta tuottaa kystia. Viimeisin oli viime keväänä ja esti tietysti hoitojen aloittamista, kysta kasvoi isoksi ja mokoma puhkesi...
  13. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    No niin kun vielä oppisi käyttämään tätä palstaa... hmmm tuo silmänisku ei kyllä tuonne kuulunut... :ashamed: Tirlittan1968 Tarkoittaako tuo pp6 että niin kuin siirrosta on 6päivää en vielä tajua ihan kaikkia lyhenteitä (luultavasti suurin osa on mulle vielä hebreaa)... :x
  14. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Non niin ajat tulivat sitten eli jos asiat etenee suunnitellusti niin 2.9 alkaa sumut ja 16.9 pistelyt... hoitaja puhelimessa vaikutti mukavalle ja sanoi että esilääkityksenkin saa sitten heti ennen toimenpidetta ja 2eriä kipulääkettä suoraan suoneen... että ehkä tästä selviää :/ mutta siis...
  15. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Miten tuohon listaan pääsee mukaan?? Meillä siis tehty 1.IUI lokakuussa2008 ja edessä 1. IVF/ICSI, syys/lokakuu, pitkä kaava (julkinen ei kuulemma lyhyitä tee) Kun on vasta ensimmäinen pitkä"hormoonirumpa" edessä niin en oikein osaa edes kuvitella mitä tuleman pitää (ehkä hyvä niin), mutta...
  16. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Uusi hyppäisi mukaan ketjuun, eli lyhyt tilanne esittely alkuun. Ollaan yritetty toista lasta 4vuotta tuloksella 5 keskenmenoa, yksi epäonnistunut IUI, miehen siittiöt eivät kestä pesua ja nyt sitten lääkäri sanoi keväällä, että tehdään syksyllä joko IVF tai ICSI ... perjantaina alkoi...

Yhteistyössä