Hakutulokset

  1. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Ultrassa käymisestä ja lapsista niin kyllä meillä ollut joka kerta lapset mukana siellä. Tai siis esikoista odottaessa tietysti kaksistaan :p mutta kun toista odotettiin niin esikoinen (silloin 3,5v.) oli kyllä aina mukana sekä neuvolassa että ultrissa. Samaten nyt kun kolmas tulossa niin...
  2. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    iiris: Mulla kävi ihan sama homma eilen! Valitettavasti vain olin jo töissä ja asiakkaan/potilaan luona kun rupesi pimenemään.. hiukanko oli noloa mut ei auttanut.. onneks paikalla oli myös toinen hoitaja joten pääsin tilanteesta pois. Silmissä sumeni totaalisesti ja korvissa humisi ja kuljin...
  3. T

    Onko Turusta päin porukkaa?

    Itse asustellaan Turun lähellä (muuttoa kylläkin odotellessa mutta silti jäädään Turun seudulle) Olen 24-vuotias ja odotan kolmatta lastani, ennestään kaksi poikaa jotka täyttävät syyskuussa 5- ja 1-vuotta. Tämän kolmannen olisi tarkoitus syntyä tammikuussa =) Olisi mukava löytää muitakin...
  4. T

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Sopiiko liittyä joukkoonne? Odotan kolmatta lastani, naperon olisi tarkoitus syntyä tammikuun 17.päivä. Viikkoja nyt sitten jotain päälle 18, en ole enää ihan perillä miten ne menee :) Seuraavaa ultraa odotellessa joka on parin viikon päästä perjantaina. Kovasti haluaisin vielä mennä siihen 4d...

Yhteistyössä