Hakutulokset

  1. Janoschin tarinatuokio

    Maitoaltistus/soija-altistus

    Oon nyt saanu kahdenlaista tietoa näistä altistuksista. Olin vauvan kanssa siis tiistaina maitoaltistuksessa. Koska ei tullu riittävän selvää ihoreaktiota, vaikka alottikin oksentamisen lähes heti, ni saatiin ohje jatkaa altistusta kotona. Eli Nannia sitte kotona. Ja sitte lääkäri sanoi, että...
  2. Janoschin tarinatuokio

    Avioeron tasingosta tietäviä?

    Kun päätin nyt kuitenki laittaa talon myyntiin. Niin miten se tasinko lasketaan... tai siis mitä siinä huomioidaan? Talo on arvokkaampi ku mitä mulla on tästä lainaa, mutta vähennetäänkö sitte vielä esim. mun opintolainat? Eli vähentääkö ne sitä jäljelle jäävää omaisuutta?
  3. Janoschin tarinatuokio

    No nyt ne sossut sitte kävi...

    Nyt kävi ne sossun naiset. Heti ovelta jo toinen kysyi, että missäs se eskari oikein on, ku siitä on noussu niin kauhee haloo =D ? Sitte kyselivät mun jaksamisesta ja kaikenlaista juteltiin. Kaikenkaikkiaan ihan ok käynti. Olivat mielissään miten hienosti pärjätään täällä ja kuinka koti on...
  4. Janoschin tarinatuokio

    Miley Cyruksen hiukset...

    Tekis mieli leikkauttaa oma tukka sellaiseksi. Tykkään lyhyestä ja ollutkin nyt vuosia lyhyt, ei tosin noin lyhyt. Mutta mahtaisko se malli toimia tummana.... ite oon just värjänny tummaksi eikä tästä saa niin vaaleeta tekemälläkään.....
  5. Janoschin tarinatuokio

    Klipseistä...

    Onko täällä muita, joille on laitettu klipsit? Onko teillä miten muuttunut kuukautiset? Kun tuntuu että ne on jotain 10x rajummat ku aiemmin...lisäksi oviskivut on aivan järkyttävät! Olettaisin että johtuis just klipseistä koska aiemmin ollut ihan siedettävät menkat eikä oviskipuja oo ollut...
  6. Janoschin tarinatuokio

    Mitä mukaan sairaalaan?

    Mennään vauvan kanssa Tyksiin ensi viikolla ja ollaan siellä ke-pe. Mitä sinne kannattais ottaa mukaan? Oon varmaan tyhmä, mutta saako vauva sieltä soseet yms? Kun ei oo ikinä osunu kohdalle moista tilannetta :) Lääkkeet varmaan saa sieltä?
  7. Janoschin tarinatuokio

    Saako öljyä enää mistään niin, että maksais 10 erässä?

    Joskus on saanut, mutta nyt kaikkialla on vaan että 5 erässä. Ei muuten mtn, mutta tulee taas tuosta vauvasta sairaalamaksuja ni helpottais pienempi öljylasku....
  8. Janoschin tarinatuokio

    Eikö sossuilla ole mtn paskasuodatinta, jolla karsivat ilmoituksia...?

    Meille on nyt tulossa sossut käymään koska poika kulkee yksin 150m matkan eskariin ja ihan vielä jopa päiväkodin johtajan luvalla, ja koska meillä ei lapset kuulemma ulkoile lainkaan. Siis mitä vittua? Eikö ihmisillä oo oikeesti mtn muuta tekemistä ku tehä aivan turhia ilmoituksia ja näin sitten...
  9. Janoschin tarinatuokio

    Kokemuksia talopaketeista?

    Olis tuollainen aikeissa, siis talopaketti. Nyt oon surffaillu katellen eri valmistajien paketteja ja kaipaisin kokemuksia. Niin ja saapi olla kokemuksia "viittävaillevalmiistakin" paketeista, eli jos ootte sisustaneet ite tai sitte ihan muuttovalmiista?
  10. Janoschin tarinatuokio

    Lumian käyttäjiä?

    Mulla on nyt uus Lumia 800 ja siinä en se joku automaattinen tekstin"korjaus" tai joku. Tulee aivan hämäriä viestejä lähetettyä, ellei huomaa ensin tarkistaa, mitä sanoja se systeemi on sinne laittanut. Saako sitä millään pois sitä ominaisuutta?
  11. Janoschin tarinatuokio

    Mun 3v- tyttö honottaa...

    Siis puhuu ihan täysin nenäänsä. Aivan ku ois koko ajan kauhea nuha. Ei osaa vielä niistää ja ite sitte pahimmissa lenssuissa oon sen nokan imeny friidalla. Kerran pyydystin sieltä sellasen ainaki 5 sentin mittasen madon ja aloin miettiin, että onko sinne jäänyt onteloihin jotain, mikä tota...
  12. Janoschin tarinatuokio

    Nyt kun jouluna näkyi ilmaiseksi Plus tv...

    Mullahan on plus tv-kortti itellä. Nyt piti näkyä ilmaiseks kaikki kanavat ilman korttiakin. Mulla oli kortti paikallaan, niin silloin näkyi kaikki mun oman paketin kanavat normaalisti, mutta muista herjas että ei sallittu. Kun otin kortin pois, ni näky kaikki mun pakettiin kuulumattomat...
  13. Janoschin tarinatuokio

    Hirveetä lääkkeiden haaskausta...

    Vauvalla menee vti:n estolääkitys määrittelemättömän ajan. Annos niinkin suuri, kuin 0,4ml/vrk tai 0,8ml/vrk riippuen Kefexinin vahvuudesta. Tuota vahvempaa menee hurjat n. 6ml sen kahden viikon aikana, mitä se säilyy..eli sitte saa heittää loput 30ml pullosta hukkaan. Nyt ei ollu saatavilla...
  14. Janoschin tarinatuokio

    Miten perutaan jo matkalla oleva tilaus, jossa on kotiinkuljetus?

    Sanonko kun soittaa postista, että ei tuo sitä, vaan meen tekemään palautusilmoituksen vai miten?
  15. Janoschin tarinatuokio

    Phil&Teds

    Onko edulliset...limen väriset päällekkäin istuttavat sisaristuimella 519e? Väri ois ok pojille...Ja ilmanen kotiinkuljetus.
  16. Janoschin tarinatuokio

    Rinnakkain- peräkkäin- vai "päällekkäin" istuttavat tuplarattaat?

    Eli kärryjä oon hankkimassa enkä tiedä, millaiset haluaisin. Mulla on ollut sekä peräkkäin, että rinnakkainistuttavat sisarusrattaina, enkä oikein tykännyt kummistakaan: rinnakkaiset oli tosi raskaat kääntää, peräkkäinistuttavat taas tosi hankalat, kun ei hahmottanut sitä kärryn etupäätä...
  17. Janoschin tarinatuokio

    Lapsen sairaalamaksuista?

    Eli eikös se lain mukaan mene niin, että alle 18v (?) joutuu maksamaan sairaalassaolosta vain 7 vrk, jos joutuu pitkäänki olemaan? Mulla kun vauva oli ensin Tyksissä pari viikkoa, sieltä siirrettiin SatKS:aan, jossa oli viikon. Ja nyt tuli lasku ensin Tyksistä, jossa oli laskutettu se viikko ja...
  18. Janoschin tarinatuokio

    Cri-du-chat oireyhtymä...

    Tää nyt on vähän kaukaa haettua, mutta josko täältä löytyis joku, jolla kokemusta em. kehitysvammasta? joko omakohtaista tai sitten lähipiiristä. Tänään sain tietää, että tuolla mun A-vauvalla on tällainen todella harvinainen oireyhtymä ja aikalailla kaatoi maailman. En tiiä yhtään mitä...
  19. Janoschin tarinatuokio

    Eilen tehtiin lapsivesipunktio....

    Voi hemmetti miten mua pelottaa.... Miten voi ihan oikeasti koko raskaus olla tällästä? Silloin aikanaan niskaturvotusultrassa molempien vauvojen mitat ok. Veriseulaa ei voitu ottaa kaksosuuden takia, koska vääristää tulosta. No sitte todettiin A-vauvalla tää MMC ja sen takia sitte Tyksissä...
  20. Janoschin tarinatuokio

    Kummasta päästä taksilappu Kelaan ?

    Eli normaalisti käyn kaksoskontrolleissa SatKs:ssa mutta nyt ois keskiviikkona käynti Tyksissä, enkä oo ite enää ajokuntoinen, saati että ees uskaltaisin lähteä yksin ajamaan Turkuun asti, kun on silloin jo rv 33 ja risat ja useita viikkoja jo supistellu tosi herkästi. Porissa jo aikanaan...

Yhteistyössä