Hakutulokset

  1. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

    Vakuutusasia täälläkin on kovasti nyt pinnalla. Ehdottomasti sellainen hankitaan, niin pääsee aina heti oikealle lääkärille kun/jos jotain tulee. Minulla on niin huono kuva tk:n lääkäreistä, että en haluaisi lstani viedä sinne. Ne valkotakkiset siellä kokemukseni mukaan ensin käskee seurailla...
  2. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Ai niin: Onnellista uutta vuotta kaikille ja masun asukeille kanssa!! :heart: Me juhlitaan uutta vuotta syömällä hyvin (ihan niin kuin joulukiloissa ei olis tarpeeksi kantamista... :ashamed: ) ja saunomalla ja kävelyllä käydään sitten puolen yön tienoilla katselemassa raketteja, joihin...
  3. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Neuvolauutisia: (suluissa rv 20+1 luvut parin viikon takaa) rr: 138/80 (129/78) paino: +1000g (+900g, yhteensä tullut 6,5 kg :whistle: ) hb: -- (113) Raudan olen aloittanut viikko ennen edellistä mittausta väsymyksen takia pissa puhdas (puhdas) liikkeet...
  4. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Baby dream: Mulle joku fiksu ihminen neuvoi, kun mulla oli ongelmia tummennusten kanssa, että kun eka kiroittaa tekstin ja sitten lopuksi "maalaa" hiiren vasen painike alhaalla ne kohdat mustaksi jotka haluaa tummentaa ja sitten painaa tuota B, että ne tummenee.. En ole hyvä selittämään...
  5. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Mairalle onnittelut avioliiton satamaan astumisesta.. :) Häntäluu ei ole kipuillut, en tosin ole istumatyössäkään ja sohvalla loikoillessa tuskin rasittuu.. :whistle: Painajaisia en ole nähnyt. Alkuraskauden aikaan näin todella paljon unia, ihan siis kaikenlaisia. Tuntui etten saa...
  6. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Gynekoon. Ilkka Järvelälle aika. Tykkään, että se on hyvä ja ystävällinen lääkäri. Kerran aiemmin olen hänen potilaakseen kunnallisella joutunut kun oli munasarjoissa löydös. Oli todella mukava lääkäri ja hyvin kohteli minua silloin ja vastasi kaikkiin tyhmiinkin kysymyksiini fiksusti! Minne...
  7. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Hyvää huomenta kanssaodottajat! Ihanaa kun on lunta tullut ja pakkastakin luvattu, niin ei heti ainakaan sula pois... Kun olis valkea joulu! :) Johjo Minä kuulun myös niihin onnettomiin, jotka ei aivan saa sitä kaupungin tarjoamaa rakenneultraa. Eli oululainen myös.. Itse soitin sinne...
  8. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Ompas tämä elämä ihanaa tällä hetkellä.. Kaikki hyvin ja eilen tunsin varuudella vauvelin liikkeet!! :heart: Nyt sitten olisikin kysymys teille jotka olette joko tässä tai aiemmassa raskaudessa ruvenneet tuntemaan niitä pieniä puksahduksia ym.. Voiko se olla mahdollista, että kun sisältä...
  9. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Minäkin kuulun enemmän nuihin aktiivisesti palstaa lukeviin taustajoukkoihin.. Joku aina sanoo omat ajatukset ääneen ja toiset vastailee niin ei tavallaan ole ollut tarvetta kirjoittaa, mutta ihana lukea muiden samaa tilannetta elävien mietteitä. :heart: Tänään oli neuvola ja sydänäänet...
  10. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Kommentoin pikaseen sikalunssasta Meillä töissä varmistui yksi tapaus. :( Pakostakin olen samoja ovenkahvoja ym kosketellut sairastuneen kanssa, ennen kuin tiesin hänen sairastavan kys tautia... Pelkään kovasti. Tk:n olen soitellut, mutta meilläpäin rokotuksen saa ensin rv35 ylöspäin ja...
  11. H

    pahoinvointi, hirveä maku suussa sekä kamala syljeneritys.

    Minulla tulee iltaa kohden se paha maku suuhun. Se on kyllä inhottava, kun ei hampaidenpesukaan auta.. Mutta hetkellisen helpotuksen minä ainakin saan ompusta.. Olis kiva jos jollakin löytyis lisää vinkkejä tuohon pahaan makuun :x , omenoitakaan ei kovin montaa viitsi illassa syödä....
  12. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Tänään käyty neuvolalääkärin vastaanotolla ja kaikki edelleen hyvin. :) Vauvelin sydän löi 170 krt/min joten kyllä se ainakin vahvasti on hengissä! Se on kyllä niin ihanan kuulonen se viuviuhviuh :heart: Oli tullu myös trisomia seulan tuloksia ja suhdeluvut oli 1/100000, joten kylläpä...
  13. H

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    No heipparallaa kaikille! Minä siirryn toukokuun pinoon. La siirtyi 5.5.. Käyn täällä kyllä kurkkimassa edelleen, mutta pinoudun nyt sitten tuonne. Hyvää jatkoa kaikille ja onnellista odotusta! :) :heart:
  14. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Olen tuolla huhtikuisissa löyhästi kulkenut mukana. Tänään ultrassa la siirtyi toukokuulle eli 5.5 olis uusi odotettu ajankohta. Ensimmäistä odotetaan ja Oulusta ollaan eli Oys olis sitten se se meidän lapsenpäästöpaikko kun aika koittaa.. Olen teidän juttuja nyt tässä pari tuntia lueskellut...
  15. H

    ***HUHTIKUISET Syyskuuhun***

    Jotain elonmerkkiä myös täältä.. :) Olen teidän kirjoituksia kyllä lukenut säännölliesti, mutta niiden runsauden takia sitten tuntuu, ettei oikein kerkeä enää tähän oman sanan sanomiseen olla aikaa.. Ilmeisesti siis kiireinen olen.. Joopa joo.. Mutta mukava ollut kyllä seurata samassa tilassa...
  16. H

    ***HUHTIKUISET Syyskuuhun***

    Varovaisesti liityn teidän seuraan.. tällä hetkellä viikkoja 6+0 ja ensimmäinen vauveliini on tulossa. En vain millään voi uskoa sitä todeksi, niin ihana asia tämä raskaus on! :) Mukava lukea muiden kokemuksia, jotka samassa tilanteessa. Minulla vain hieman ristiriitainen olo, kun toisaalta...
  17. H

    työaika/palkka

    Onko sinulla koulutus alalle?
  18. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

    Tein testin aamulla: plussa se oli!!!! =) =) Olin ajatellu että jos plussa, kerron miehelle vasta illalla hyvän aterian ääressä, mutta mutta.. Pitihän se silloin heti viiden jälkeen aamulla päästä jollekin sanomaan.. Yhdessä iloittiin sitten oikeen tunteella niin että meinasin töistä...
  19. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

    Ja taas onnistuin sotkemaan koko kentän.. Taidan lopettaa tuon nimimerkkien tummentamisen kun en näköjään osaa... :headwall:

Yhteistyössä