Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Heippa kaikille, Meille syntyi 8/9, eli laskettuna aikana ihana pieni tyttö. 3795g ja 49 cm . Synnytys oli aika nopea ja yllättävän helppo verrattuna esikoiseen. Päästiin eilen kotiin, tulen paremmalla ajalla lukemaan ja kertomaan lisää. Peukut kaikille omaa nyyttiään odottaville!
  2. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Huomenta leidit, Täällä jännät paikat, lapsivesi meni aamulla, kuuluisan poksahduksen sävyttämänä. Ehdin juuri nousta aamupalapöydästä, hetken siinä mietin, että seisonko paikoillani, vai menenkö kahden metrin päähän vessaan, kummasta tulee enemmän sotkua :) Synnärille mennään illalla...
  3. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Felessa: näköhäiriöt voivat liittyä raskausmyrkytykseen, joten kannattaa niistä neuvolassa jutella. Oireeton yö ja aamu takana, jospa lähtisi kohta hieman kävelylle koirien kanssa, jospa saisi vähän suppareita aikaiseksi :) Oikein hyviä vointeja kaikille. Mousse 39+6
  4. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Yhtenä pakettina täällä edelleen. Eilen illalla ja yöllä oli lupaavia supistuksia, mutta nyt päivällä ei sitten mitään. Antoivat kuitenkin jotain toivoa siitä, että jotain saattaisi kohtapuoleen tapahtua. Neuvolassa kävin tänään, sain ajan vielä ensi viikolle, toivottavasti sitä ei kuitenkaan...
  5. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Oikein paljon onnea uusista vauvoista. :flower: Visitorilla hurja onnettomuus, mua hirvittää myös välillä kun koirat kohkaa täysillä, eikä tunnu katsovan eteensä. Pari kertaa ovat päin juosseet, mutta olen selvinnyt mustelmilla. Ajoitus ei voisi olla huonompi moiselle tapaturmalle: / ON: ei...
  6. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Paljon onnea kaikille vauvan saaneille. Kateus iskee :) Suppareita ollut hieman normaalia enemmän, etenkin iltaisin, mutta ei sellaisia kovin kipeitä. Taidan lähteä kohta kävelylle, se lisää suppareita aina mukavasti. Mulla on sairaalakamat pakkaamatta ja muutenkin koko kämppä ihan vaiheessa...
  7. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Heippa leidit :wave: Valvominen saan nukuttua ihan hyvin aamuyöhön saakka, mutta sitten joudun käymään vessassa ja sen jälkeen en meinaa saada unenpäästä kiinni. Pitäisi varmaan suosiolla siirtyä sohvalle, katsoa hieman töllöä ja yrittää sitten uudestaan. :whistle: Munkin pitäisi varmaan...
  8. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Yritän kahlailla läpi näitä viestejä ja kommentoin myöhemmin. Omia neuvolalääkäri kuulumisia: ketoaineita virtasassa, pitää juoda enemmän... Rautaa pitää alkaa syömään joka päivä, oli taas tippunut kun nyt syön vaan joka toinen päivä/kun muistan. Mutta sitten... vauva oli kääntynyt...
  9. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Mulla alkoi nyt vissiin se pesänrakennusvietti! Olen siivonnut puoli varastoa aamun aikana ja nyt imuri käteen ja koirankarvojen kimppuun. Pesukone hurraa viimeisiä vauvanvaatteita :heart: Huomenna jatkan varaston kanssa seuraavana vuorossa vaatehuone. Oikein sormet syyhyää! :o Tervetuloa...
  10. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Heippa leidit! Olen ollut kesälomilla ja netissä en ole ehtinyt/jaksanut käydä kovinkaan usein. Pakolliset sähköpostit vaan katsastanut silloin tällöin. Nyt tuntuu, että on ihan pihalla kaikissa verkostoissa, joissa käy yleensä päivittäin. Uskomatonta ettei meidän pinossa ole vielä syntynyt...
  11. M

    ylipainoiset odottajat

    RV 35 painoa tullut nyt yhteensä 12 kg. Olen uskotellut itselleni, että jos ei olisi kesä niin paino olisi pysynyt paremmin hanskassa. Nyt pitää vetää jäätelöä ja mansikoita joka välissä. :kieh: Noh, monet ystävät ovat sanoneet, että ethän sä ole lihonut yhtään, että kaikki paino näyttää...
  12. M

    ylipainoiset odottajat

    Kuulostaako? no hyvä, ei tarvitse vauvaan siirtyä tämä mamman pulskuus :D
  13. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    poni: mullakin tuo tukivyö pahensi asiaa n. kuukausi sitten, mutta jostain syystä se nyt taas sopii. Pidän peukkuja, että olo pysyisi nyt parempana loppuraskauden, ei ollut mukavaa nuo kaikki supparit ja kivut mitä mulla oli tossa yhdessä vaiheessa. Meiltä puuttuu kaikki tutit sun muut...
  14. M

    ylipainoiset odottajat

    RV 30+3 menossa painoa olen kerännyt nyt parin viikon sisällä muutaman kilon, jotenkin syöminen yht'äkkiä riistäytynyt käsistä. Lisäksi olen ollut suppareiden vuoksi levossa ja sehän ei suinkaan tuota painoa tiputa. Nyt sain lääkäriltä luvan liikkua enemmän, jospa se auttaisi. Painoa siis...
  15. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Heippa kaikille! Olen huonosti päässyt koneelle, koitan tässä juuri lueskella mitä teille kaikille kuuluu. Kaikki kuitenkin vielä yhdessä osassa, että on vauvat pysyneet matkassa, hienoa! Yöpuku oli meillä esikoisella käytössä alusta saakka, sellainen kokopuku jossa umpinaiset lahkeet ja...
  16. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Heippa kaikille! Olen ollut hiljaiselossa tässä toista viikkoa,,lääkärineuvolassa pätkähti sairaslomaa kohdunkaulan pehmenemisen vuoksi. Parin tunnin pystyssä olon jälkeen alkaa kova paineentunne alapäässä ja supistelut. Vatsaa myös särkee iltaisin kovasti. Kävely ja kaikki liikunta alkaa...
  17. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Me ostettiin sänky ja patja Ikeasta, sellainen ihan edullinen malli, kyllä se sen vuoden -puoltoista kestää, minkä tarviikin. Liimataan vaikka kokoon, jos ei muuta :laugh: Äitiyspakkausta kun ei otettu niin täytyy pienestä pitäen nukuttaa pinnasängyssä, esikoinen nukkui kyllä siinä...
  18. M

    ylipainoiset odottajat

    Miten teillä muilla, oletteko joutuneet kaikki sokerirasitukseen (painon vuoksi) ? Esikoisesta jouduin siihen, mutta nyt ei ole kukaan puhunut siitä mitään. Ilmeisesti tässä on aika paljon aluekohtaisia erojakin. Huomenna lääkärineuvolaan :) Mousse 27+3
  19. M

    ylipainoiset odottajat

    Mulla on torstaina neuvola :$ Mun täytyy myöntää, että en syö enkä juo mitään ennen neuvolaa sen vuoksi, että ajattelen, että se näkyy sitten siinä vaa'alla. Olen kohtuu hyvin saanut painon nyt pysymään siinä samassa mitä se oli neuvolassa kuukausi sitten. (toivottavasti neuvolan vaaka on...
  20. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Huuhteluainetta ei kannata pikkuvauvan pyykkiin laittaa, etikkaa voi käyttää, se pehmentää hieman mutta huuhtoutuu hyvin silti pois. Täytyy tänään soittaa neuvolaan , on iltapäivästä niin pahaa paineen tunnetta tuolla kohdunkaulan tietämillä ja siihen ei auta muu kuin vaakataso. Lisäksi vauva...

Yhteistyössä