Hakutulokset

  1. P

    typerintä mitä sinulta on kysytty?

    Hauskoja juttuja teillekin tullu vastaan. :D Mun yks tuttu ei oo mikään kokkikolmonen, joten hänen piti tehdä makaronilaatikkoa, ja kysyi multa et pitääkö ne makaroonit keittää ennenkuin sen laittaa uuniin?Sanoin sille, et kokeile ilman keittämistä, huomaat sitten! :D Joo rintavarustuksesta...
  2. P

    G: Miten käyttäydyt kännissä?

    1. Puhut normaalia enemmän Kyllä 2. Itket herkästi (esim. laskuhumalan aikana) Kyllä 3. Tanssit vaikka yksin (kaikkien nähden) Kyllä 4. Tanssit todella typerin liikkein En 5. Halailet tuntemattomia En 6. Puhut tyhmiä asioita tutuille/tuntemattomille En 7. Olet normaalia rohkeampi Kyllä 8. Olet...
  3. P

    Jos ihan vähän oisin itestäni ylpeähkö?!

    Heippa. Hieno juttu että kuukaudessa noinkin hyvin lähtenyt, ja totta on just se että mitä hitaammin paino putoaa niin sen parempi, koska ne kilot ei tuu niin äkkiä sit takaisin! =) Ollaan miehen kans laihdutettu tammikuusta asti ja miehellä pudonnut 16kg(hän siis paljon ylipainoinen)ja multa...
  4. P

    haluttais loimaalta ok-talo..

    tietääkö joku edullisia taloja loimaalta.. jotain nettisivuja mis olis vaan loimaan asuntoja? :D
  5. P

    Efexor

    Me kaikki ollaan niin erilaisia ja aivotoiminta erilaista yms.. Mulla ollu efexor nyt 4kk käytössä ja ihan pelkkää hyvää vaan on lääke tuottanut.Alussa oli ehkä joitain pikkuoireita mut ne meni viikossa parissa ohi. Mulla efexor nyt 150mg, tää on neljäs lääke jota syön/kokeilen. Mulla paha...
  6. P

    en ole koiravihaaja mut...

    Nosto! :attn:
  7. P

    voiko sukulainen hakea minun paketin postista?

    kuka tahansa voi hakea paketin, kunhan täyttää taakse sen valtakirjan. allekirjotukset yms..! :D
  8. P

    Mikä on teidän perheen pikaruokaa?

    makaronimössö.. se ei kauheesti täytä mutta onpahan jotain. saarioisten tölkkilihapullat ja spagetti. kaupan keitot, pizza tms... :o
  9. P

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Meillä esikoinen 10kk ja hänen nimensä on Wilma Maria Kivoja nimiä teidän muiden lapsilla. jos meille ois tullu poika niin se olis ollu veeti juhani. =)
  10. P

    Nyt se sitten alkoi!!

    Kuinka paljon kiloja sinne synnytysosastolle on teillä jäänyt? Mulla esikoisen LA ensi torstaina ja taitaa olla, että aika mössömaha vielä jää. hui! Tämä kiinteä pallomaha on kyllä paljon esteettisempi.. :D

Yhteistyössä