Hakutulokset

  1. E

    Kouvolan seutu

    Me tultas mielellään. Kaikki päivät käy eikä ajallakaan oo niin väliä.
  2. E

    Kouvolan seutu

    Hei! Mä tulisin mielelläni myös! En ole pitkään aikaan käynyt palstalla kun tuntui että hiljeni kokonaan.
  3. E

    Kouvolan seutu

    Onkohan ketään menossa Pentsojalle tänään?
  4. E

    Kouvolan seutu

    Joo ois kivaa jos siellä kävis porukkaa! :) Ens viikon torstai on muuten helatorstai niin Pentsoja on kiinni. Keskiviikkona vois kyllä sen kirpparin käydä katsomassa.
  5. E

    Kouvolan seutu

    Joo, 13-15. :)
  6. E

    Kouvolan seutu

    Kivaa! Sit me voitas myös pojan kanssa tulla torstaina.
  7. E

    Kouvolan seutu

    Multakin jäi toi iltatapaaminen huomaamatta! Kävin siellä Pentsojalla yks torstai. Ei siellä ollut muita. :| Eikä sinne viitsi sitte mennäkkään kun pojan kanssa voi olla kahdestaan kotonakin... Meitähän on tässä jo monta uutta! Mehän voitas vaikka tavata joskus? Mullakaan ei oikein...
  8. E

    Kouvolan seutu

    Hei! Olisi ihana tavata muita äitejä, kun omassa kaveripiirissä ei lapsellisia ole! Minulla on myös 3kk ikäinen poika. Onko tuolla Pentsojan vauvatapaamisissa käynyt ketään? Olen kuullut että siellä on ollut aika hiljaista... harmi, asutaan ihan lähellä.
  9. E

    4kk vauvan päiväunet

    Oletko kokeillut kapaloa? Meidän 2kk ikäinen poika alkoi heräillä yöllä 2 tunnin välein kun päivällä uni maittaa ulkona 3-5 tuntia. Keksin laittaa yöksi kapaloon niin herää enää vain kerran yössä syömään!
  10. E

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Onnea vauvan saaneille! Täälläkin kärvistellään vielä. Olen vaan tosi laiska kirjottelemaan.. Aika kärsimätön alan olla. Pikkunen painaa tonne alas niin et alkaa kävely tehdä kipeää. Mieskin odottaa jo et sais vauvan syliin. :) emmi 39+4
  11. E

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Täälläkään ei kolme ässää saa mitään aikaiseksi! Tuntuu jo siltä että yliaikaiseksi menee vaikka laskeettuun onkin vielä sen pari viikkoa.. olisin kyllä valmis lähtemään vaikka heti! emmi 37+6
  12. E

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Teillä on monella ollut niin raskas odotus että ihanaa kun vihdoinkin alkaa tapahtua! :hug: Jospa minäkin hyppäisin remmiin mukaan vielä loppuajaksi! Olen siis kuukausia sitten kirjoitellut ja lukenut palstaa lähes päivittäin. Jotenkin tämä palsta ollut tietynlaisena vertaistukena mulle...
  13. E

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Huoh.. painoa tullut hirveästi lisää!! Yhteensä 7kg. On kuitenkin ennestään ylipainoa vajaa 10kg niin ei sais ihan liikaa nousta. Täytyy nyt tsempata ja lopettaa herkuttelut. Sf-mittakin pompsahti, viimeksi keskikäyrällä, nyt yläkäyrän yläpuolella! Lääkäri tosin oli sitä mieltä että kaikki ok...
  14. E

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Kivaa kun kirjoittelette niin usein! Käyn lukemassa joka päivä vaikka itse pysynkin hiljaa taustalla. :) Olen tuosta selällään nukkumisesta ymmärtänyt ettei tarvitse säikähtää vaikka olisikin yöllä kääntynyt selälleen. Kyllä äidille sitten tulee huono olo jos asentoa täytyy vaihtaa. Varma en...
  15. E

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    ÄRRRR!!! Teen sijaisuuksia päiväkodeissa ja mulle tehtiin just oharit. Mut pyydettiin pariksi viikoksi töihin ja nyt se keikka peruttiin. Olen sit jo muualle ehtinyt sanoa että en ole sinä aikana käytettävissä. Enpähän tuohon kyseiseen paikkaan lupaa mennä ennen kuin työsopimus on...
  16. E

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Hei Linneja Mulla alkoi tulla sellanen poika olo. Näin muutaman kerran untakin siitä että hoidan poikaa kotona. Ja poikaahan se kätilö veikkasi. Hassua mistä sellainen tunne tulee.. Tosin oma äitini sanoi että oli ihan varma saavansa pojan kun mua odotti. Mun työnimi taisi olla Pate. =)...
  17. E

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Täällä yksi uusi esikoistaan odottava! Laskettu aika on 23.12. :heart: Rakenneultrassa käytii just pari päivää sitten ja näyttäis et poikaa odotetaan. Tää on paras joululahja mitä voi toivoa!! Olikin aika mielenkiintoinen uutinen tuo isyysloman pidennys. En ollut sellaisesta kuullutkaan...

Yhteistyössä