Hakutulokset

  1. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Hei Ihanaiset! Opaali, plussa jouluna olis kyllä paras lahja ikinä. Siihen tähtäämme :Dsiis kaikki... Näin se kierto taas alkaa olla peitonheiluttelu kohdassa. Tikuttanut en ole vielä. Vain kolme testiä jäljellä. aloitan huomenna, mutta onneksi mies aloitti jo mun tykittämisen ;) Mieheni...
  2. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Täällä lähdetään taasen uuteen nousuun. :headwall: Uneton yö eli KP3
  3. L

    Mun tarina...

    Olen pahoillani menetyksestäsi ja paljon voimia eteenpäin! Minulla todettiin myös lieviä solumuutoksia ja määrättiin kolposkopiaan. En tiedä sitä luokitusta, kun käyttivät eri asteikkoa, mutta missään vaiheessa eivät sanoneet, ettei voisi yrittää raskautta. Kolposkopiassakin kysyivät, että onko...
  4. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Tervetuloa bubunen ja kiva kun vilkastutat keskustelua :) Itse olin jo kuumeillut kuukausia, ehkä jo vuosia ennen kuin aloitettiin ns. yrittäminen. Mies tulee ajatuksineen aina hiukan jäljessä. Vuoden alussa, kun sovittiin, että lapset ovat tervetulleita, asenne oli, että kattellaan ja...
  5. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Hih! Listan päivitys onkin hiaman unohtunut. Sen verran verkkaista täällä on viime aikoina ollut. Kiitos Lumikeijulle päivityksistä. Mulla yrityskerta jo itseasiassa 11 vielä meneillään, vaikka tuota ovista ei nyt tullut hyvin hyödynnettyä, ainahan on pieni mahdollisuus. KP on 28/26-30 eli...
  6. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Heips! Ovisbongailut onnistui. Kp 14 tuli ovisplussa. Kokeilin nyt tuota Clearbluen digiä ja pidin siitä. Ei tarvinnut arpoa ja pähkäillä. Aivan hakoteillä en ole ollut ilman testiäkään. Omat tuntemukset on ollut samoilla päivillä, mutta kyllähän se huojentaa ja helpottaa ajoittamista nähdä se...
  7. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Ohhoh! onpas tällä meno hiljentynyt... Myöhäinen tervetulotoivotus Nillalle! Mites kaikkien muiden odotuksen odotus on sujunut? Oliko Opaalin yhteenvetokäynti jo? Itsellä hommat jatkuu normaalisti. Ollaan miehen kanssa ruvettu keskustelemaan eri mahdollisuuksista ja tässä kuussa aloitan tuon...
  8. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Lumikeijulle iso :hug: Psyyke tulee perässä ja tieto sekä lisää tuskaa ja helpottaa epätietoisuutta. Kimuranttia. Mutta todella positiivisia uutisia. Yksi toimiva riittää. Itsekin menen puolivaloilla ja olen niin kiitollinen, ettei oma nestekysta aiheuttanut vasemman munasarjan tai torven...
  9. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    No niin. Sieltä se täti pyyhkälsi punaisella rättisitikallaan....
  10. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    No voooih... :hug: Nyt Opaali laittaa tädille kylmät oltavat, ettei tarvi tulla enää nurkkiin pyörimään...Taitaa tulla tänne seuraavaksi kyläilee.
  11. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Jouduin kauan etsiä tätä pinoo, kun oli jo kolmannelle sivulle hävinnyt ;) Missäs kaikki ootte? Opaalilla taitaa olla jännät päivät käsillä? Hyvältä kuulosti nuo arvot. Taidan mennä kanssa mittauttaa uudestaan, kun olen lukenut, että E vitamiini auttaisi kilpirauhas arvoissa ja niitä olen...
  12. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Tervetuloa Villapeikko ja Karo-lina mukaan jännäilee ja huokaileen ;) Itse olen ollut työmuutoksien myllerryksissä. Myös YYTEET ja potkuthan tässä tuli. Vakkaripaikasta ulos ja kyllä V****aaaaaaaa, itkettää, naurattaa ja taas V*****AAAAA. Mutta yritystä en siirrä, vaikka ei olekaan turvaa...
  13. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kiirettä pitänyt töissä ja vapaalla. Nyt Flunssassa toista päivää. Kuukautiset oli ja meni...Oli huomattavan erilaiset kuin yleensä, mutta kesti kuitenkin kohtuulliset 4 päivää, vaikka olikin niukat. En oo testaillut ;) Lumikeijulle pidän peukut ja varpaat pystyssä, nyt kun makkoillessa voin...
  14. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kiitos Opaali linkistä. Jep, Tunnen hyvin Antti Heikkilän metodit ja olen lukenut hänen tekstejä. Itse olen myös vähentänyt hiilareita ja uskon tuohon. Juureksista saa tarpeeksi hyviä hiilareita, ettei tarvitse pastaa ryystää, vaikka onkin niin helkutin hyvää ;). Olen myös ns. 2 tyypin...
  15. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    No niin... Odotus saa taas odottaa. Mulla kp1 JAHUUU P*****E :headwall:
  16. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Hmmm! Tää kyl voi mennä aika spekuloinniksi Opaali, mutta muistan sen, kun olin lenkillä ja vihlas niin paljon vatsassa, et oli pakko pysähtyä, ettei taju lähde. Oli kuin joku ois lusikoinut vasenta munasarjaa. Seuraavana yönä alkoi kuukautiset. Mulle on kyllä sanottu, et kyllä pikkunen matkassa...
  17. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Voi Harmi Opaali. Tuskinpa se ratsastuksesta johtuu. Nyt vain otat rennosti ja ajatukset uuteen kiertoon. Itse mietin sitä yhtä kuukautta, kun oireet oli mulla niin selkeet. Kierto oli vähän pidempi ja kuukautiset omituiset. Vuotoa pari päivää ja stop pariksi päiväksi ja sitten taas runsasta...
  18. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    No voihan... Kyllä nyt Opaalin hermoja koetellaan, mutta eihän se plussa kotitesteihin aina tule. Ens viikol verikokeisiin jos ei ala kuulua vastausta. On se kumma... Positiivisii ajatuksia :) Täällä ei oireen oiretta. Ellei väkisin yritä keksiä... alkaakin olla muutaman päivän päästä...
  19. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    siis nyt kyl menee mul hyvin... Siis se vauva voi hyvin keskoskaapissa, ei se nainen.. :laugh: :whistle: Nyt loppu :wave:
  20. L

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    siis kirjoitin taas väärin ensi viikon viikonloppuna :laugh: :laugh:

Yhteistyössä