Hakutulokset

  1. Z

    Kohtalontovereita Lapsettomuushoidoissa olevia/Lapsen jo hoitojen avulla saaneita?

    Niinhän siinä kävi että clomit aiheuttivat ovulaation ja raskautumisen. Toisesta kierrosta raskauduin,mutta oli ilm. kemiallinen, vuoto alkoi muutaman päivän myöhässä. Nyt kolmannesta clomi-kierrosta olen jälleen raskaana ja nyt on terolutitkin vahvistamassa raskauden kestoa. Toivotaan että...
  2. Z

    Kohtalontovereita Lapsettomuushoidoissa olevia/Lapsen jo hoitojen avulla saaneita?

    Hilunen, Mulla meni kierto oikeestaan ihan samanlailla. Pillerien jälkeen parit normaalit kk:t ja sitten lähti heittelee. Ihana kuulla että teillä on nyt kaksi pientä jo turvallisesti kotona. Toivon enemmän kuin mitään että joskus itsekin voisin kirjoittaa meidänkin yhtä onnellisesti...
  3. Z

    Kohtalontovereita Lapsettomuushoidoissa olevia/Lapsen jo hoitojen avulla saaneita?

    Kiitos vastauksista. :) Toivonsäde: Ihana kuulla teidän tarina. Mieskin äsken luki sen ja sanoi just että noihan siinä meillekin varmasti käy. :) Kiitos toivonsäteestä. :) Alisa84: Onnea teille myös paljon yritykseen. Itsekin olen paljon miettinyt keskenmenon mahdollisuutta ja sitä että...
  4. Z

    Kohtalontovereita Lapsettomuushoidoissa olevia/Lapsen jo hoitojen avulla saaneita?

    Olen 24vuotias nuori nainen. Olen kaikinpuolin terve,enkä ole oikeastaan koskaan syönyt muita lääkkeitä kuin e-pillereitä,en tupakoi,olen normaalipainoinen(painoindeksi 25),en käytä alkoholia,syön monipuolisesti,liikun ja olen muutenkin tasapainoinen ja positiivinen nainen. Olemme olleet...

Yhteistyössä