Hakutulokset

  1. Äx2p

    kaakkaamistiheys, huolestuttaa..

    Meillä kans pojalla (nyt 1v1kk) kakkavaippaa saa olla monesti päivässä vaihtamassa. Hänelläkin on allergia epäily mutta ei tuon useuden takia vaan löysävatsaisuuden. Ihan pikkuvauvana kakkasi monesti päivässä, sitten yhtäkkiä tuli muutos että 1kerta viikossa (silloin vaippojakin säästyi) ja...
  2. Äx2p

    Maitoallergia

    Minä olen ostanut kaupasta Muksun riisipuurojauhetta. Lämmitän mikrossa 2dl vettä ja sekoitan 3 ruokalusikallista riisihiutaleita sekaan ja annan hetken olla. Jos haluaa litkumpaa niin vähennä jauhetta. Jauhe siis maidoton ja sokeriton eli vain esikypsytettyjä riisihiuteleita. Makua olen...
  3. Äx2p

    onko kaikilla 1v. jo hampuja?

    Meidän kuopukselle tuli ekat 2 hammasta alas vasta kun tuli ikää 10kk täyteen. Esikoisella ekat jo 7kk iässä. Voi siis vaihdella paljonkin jopa samassa perheessä. Joillain on hampaita suussa jo syntyessään.
  4. Äx2p

    millon sektio jos kyseessä perätila?

    Esikoinen oli perätilassa ja 4vkoa ennen LA yritettiin kääntää mutta ei hievahtanutkaan, mulla silloin vatsalihakset niin timmis kunnos sanoi lääkäri (nyt niistä ei ole tietoakaan :laugh: ) Röntgenkuvat otettiin ja mitattiin mutta ahtaan lantioni takia varattiin suunniteltuun sektioon sama...
  5. Äx2p

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Nurmosta, Seinäjoen kupeesta :wave:
  6. Äx2p

    -75 mammoja pinoon:)

    Minä ja mies -75 Pojat -99 ja -05 =)
  7. Äx2p

    Kuukautiset synnytyksen jälkeen

    Meillä 22.10.05 syntynyt poika. Nyt n2kk ollut ilman rintamaitoa, muuten meni kuten sinulla paitsi kiinteitä ruokia alettiin maistella vasta 5kk iässä. Kuukautiseni alkoivat pojan ollessa 3kk. Eka kesti vain päivän mutta seuraavilla kerroilla oli jo ihan normaalia ja aika runsastakin.
  8. Äx2p

    Ensimmäinen (hormoni)kierukka ilmaiseksi?!

    Saako tavallisen kierukan vai hormonikierukan äitiysneuvolasta? Ja mitä eroa niillä on tai kumpi on parempi... hmm.. taidan tehdä tuosta kysymyksestäni oman aloituksen =)
  9. Äx2p

    maitoallergia ja naudanliha?

    Meillä esikoisella vauva-aikana ei sopinut maito eikä naudanliha eikä viljatkaan. Nyt 7 vuotiaana naudanliha ja vehnä jo sopii. Mitä sinulla olisi kysyttävänä? En ehkä enää muista kaikkea tarkasti. Tällä uudella vauvalle (7kk) tuntuu naudanliha sopivan mutta maitojen kanssa ongelmaa, nannista...
  10. Äx2p

    3-v rattaat mukaan vai ei?

    Meillä on aina ollut kotimaan ja ulkomaan reissuilla rattaat mukana. Niissä saa lapsi sitten ottaa myös pienet päikkärit jos alkaa väsyttää kauppoja ja nähtävyyksiä kierrellessä.
  11. Äx2p

    E-Plaisten tapaamisesta..

    hii-op :attn:
  12. Äx2p

    Minäkin olen SYNNYTTÄNYT

    :laugh: Piti vielä lisätä että kummatkin lapseni olen sektiolla synnyttänyt koska eivät muuten olisi sieltä pois mahtuneet. Ja kovat, viikkojen kivut olen joutunut kokemaan sektion takia. Paras äiti lapsilleni joka tapauksessa olen, synnytystavasta riippumatta.<br><br>
  13. Äx2p

    Minkä ikäisiä lapsia ja oma ikänne?

    Olen 30-vuotias kahden pojan äiti joista esikoinen 7v ja kuopus 7kk
  14. Äx2p

    E-Plaisten tapaamisesta..

    Täällä Nurmossa odotellaan mielenkiinnolla jospa tapaaminen nyt järjestyisi jos ja kun tuo kesäkin alkaa pukkaamaan päälle. Esikoinen jää eskarista kesälomille piakkoin ja minä olen kotosalla poika vauvelin (pian 7kk) kaa kun mies tekee pitkää päivää töissä, tosin kesäkuun hän on lomalla. =)

Yhteistyössä