Hakutulokset

  1. H

    Onko pintapuudutus raskaana vaarallista?

    jendde: Onko sulle käytetty ihan tuollaista pintapuudutetta (mitä se geeli lieneekään)vai sitten ihan piikillä? Kun käsittääkseni jos hml tiedetään, että on raskaana niin voi käyttää jotain tiettyä puudutetta.. Toivottavasti murehdin taas turhia..
  2. H

    Onko pintapuudutus raskaana vaarallista?

    Kävin juuri poistattamassa hammaskiveä ja olin jo edellisellä kerralla ilmoittanut olevani raskaana, joten oletin, että tiedot on siellä. Enkä edes itseasiassa tiennyt, että hammaskiven poistossa puudutetaan. Hoitaja sitten kysyi, että laittaako hän pintapuudutteen kun tuntuu sattuvan niin...
  3. H

    Yksityisen maksut "tyhjästä"?

    Sebu: No enhän mä ole väittänytkään että sä herrasjestas ilkeyttään sitä toisit sinne, eipäs nyt liioitella! Enkä ylipäätäänkään tekstiäni sulle osoittanut, mutta sä taisit olla just se, joka kirjoitteli siitä lapsen tuomisesta mistä tämä mun ajatus lähti ja otit itseesi. En tarkoittanut...
  4. H

    Yksityisen maksut "tyhjästä"?

    Se, että se ei haittaa lääkäriä, ei tarkoita ettei se haittaisi muita potilaita. Ei kai kukaan ole sanonut, että lapsi pitäisi piilottaa, eikä siitä saisi olla iloinen. Mutta mun mielestä lapsettomuusklinikka ei ole sopiva paikka, enkä usko olevani ainoa tätä mieltä oleva.
  5. H

    Yksityisen maksut "tyhjästä"?

    Mä olen joskus miettinyt tota kun ihmiset tuo lapsiaan lapsettomuusklinikalle pyörimään, että onkohan se ihan viisasta. Siltä kantilta ajateltuna, että kun siellä on paljon sellaista porukkaa joilla ei todellakaan ole sitä ensimmäistäkään ja muutenkin tunteet voi olla joskus pinnalla siellä...
  6. H

    Miten klinikan vaihto onnistuu?

    Vadelmaunelma:: Kuulostaa vähän samantyyliseltä tuo klinikka mistä te olette vaihtaneet ja missä me tällä hetkellä olemme.. Saako kysyä missä olette tällä hetkellä? Samaa vähän pelkään, et mitä papereista löytyy kun tosiaan lypsämällä tuoltakin saa tietoa lypsää. Minua häiritsee klinikalla...
  7. H

    Miten klinikan vaihto onnistuu?

    Olisiko kenelläkään tietoa miten onnistuu klinikan vaihto sillä tavalla, että ei tarvitsisi kaikkia kokeita tehdä uudelleen? Saako kaikki omat tiedot pyytämällä paperille ja sitten itse toimitettua uuteen hoitopaikkaan vai miten homma toimii? Entä miten on suhtauduttu tällaiseen klinikan...
  8. H

    Tuntuuko muistakin tältä?

    Tuntuuko teistä muista koskaan siltä, että omalle kohdalle ei sitä plussaa oikeasti tule koskaan? Vai ajatteletteko, että kyllä jossain vaiheessa onnistuu? Mua on alkanut rassaamaan ihan hirveästi omat ajatukset, että en oikeastaan usko yhtään, että koskaan olisin raskaana. Ajatuskin tuntuu...

Yhteistyössä