Hakutulokset

  1. M

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Rouva B, miehen siemennesteessä kyllä oli ongelma, ei tarpeeksi hyvin liikkuvia siittiöitä mutta onneksi pesun avulla saatiin hyviä talteen. Me ollaan oltu yksityisellä puolella hoidossa joten päästiin heti ICSI:n. Ensin oli suunnittelilla IVF mutta lääkärin mukaan liian riskialtista ettei...
  2. M

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Heippa, pääseekö mukaan porukkaan? Olen ollut mukana keskustelussa tuolla lapsettomuuskeskustelujen puolella syksyn IVF/ICSI:läisten kanssa, mutta elämäni ensimmäinen testi näytti plussaa ja nyt menossa rv 7+1. Lasta olemme yrittäneet 05/08 alkaen ja tämä ihana tulos on ensimmäisten hoitojemme...
  3. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kiitos onnitteluista, vielä jännittää että kaikki menee hyvin... Vadelmaunelma, mulla ainakin oli menkkajuilinoita koko 2 vkoa joten ei se ilmeisesti aina huonoa ainakaan tarkoita :) Olin joka päivä varma että nyt ne alkaa...vainoharhasuus alko jo iskeä.
  4. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Heippa kaikki! Olen ollut vahvasti taka-alalla seuraamassa keskustelua mutta en ole jaksanut ottaa osaa. Mieliala on heitellyt hurjasti istutuksen jälkeen, vähän on tuntunut jo masentuneeltakin. Mutta kai se kuuluu asiaan, henkisesti on raskaampaa odottaa testin tekemistä kuin pistää...
  5. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Astrid Pistospäiviä kertyi kaikenkaikkiaan 10, eilen siis niistä viimeinen eli irrotuspistos. Tänään on töissä ollut jo tosi kamala olo kun alkaa vihloa kunnolla alavatsaa. Toisaalta kiva kun huomenna saa munasolut pois, toisaalta jännitän niin että on jo valmiiksi paha olo :'( tyhmää...
  6. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Astrid Mä olen pistänyt aluksi Puregonia ja sitten sekä Puregonia että Orgalutrania, eilen viimeiset pistokset molemmilla ja tänään irrotuspistos mutta en muista nimeä (mulla menee nämä lääkkeiden nimet aina sekaisin). Orgalutran myös on piikitettävä lääke ja ehkä hieman epämiellyttävämpi kuin...
  7. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Inia Mulla menossa 6.pistospäivä ja en kyllä ole kokenut että hormoonit olis hirveesti viellä vaikuttanut. Väsynyt olen ja hieman itku herkässä, pikkuhiljaa alkaa myös munasarjoissa tuntua ahtaalta ja paineen tunne kasvaa. Pistäminen omalla kohdalla on ollut tosi helppoa vaikka olen totaalisen...
  8. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Heippa kaikille! Olen pidellyt hiljaiseloa kun tuntuu että haluaisi koko asian unohtaa, mikä tosin on töysi mahdottomuus. Viime vkonloppuna oltiin reissussa jonne piti raahata Puregonit kylmälaukussa (6 tunnin ajomatkalle) mukaan kun menkkojen alkamisajankohta niin epävarmaa. olin varma että...
  9. M

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Moikka! Vaikka täällä jo aika iso porukka koossa, ajattelin silti osallistua keskusteluun. Olen 29v, luomuraskautta yritetty 1,5vuotta ja elokuussa alkaa piikitykset ja ensimmäinen IVF lyhyellä kaavalla. Hoidossa ollaan yksityisellä puolella, jonka takia nopea eteneminen. Ongelmana meillä...

Yhteistyössä