Hakutulokset

  1. J

    lastenhoitajaa vailla..

    Terve! Elikkäs olisin aloittamassa työt ja tarvitsisin hoitajaa kahtena päivänä viikossa. Onko mitään muita vaihtoehtoja kuin sellaiset joissa tarvitsee itse hoitaa työntekijän sosiaalimaksut ja vakuutukset yms.? Kun en jaksais ruveta sellasia laskemaan... Ja siis jos halukkaita löytyy ...
  2. J

    Pituus&paino, laihdutustavoite?

    Mulla pituutta 163cm ja painoa nyt 67kg. Ennen näitä kahta raskautta oli 60kg ja olin melko tyytyväinen. Eli jos nyt sais ton 7kg pois näin alkajaisiksi niin sitten vois kattoo lisää. Toinen lapsi syntyi 2kk sitten ja kiinteytys tulisi enemmän kuin tarpeeseen! Jostain pitäis vaan saada sellanen...
  3. J

    Romantiikkaa sielu kaipaa...

    \ Ensinnäkin, siellä kysyttiin törkeintä kommenttia jonka on kuullut. En todellakaan kuule näitä kommentteja joka päivä. Vuosien suhteeseen mahtuu kaikenlaista, niin huonoja kuin hyviäkin hetkiä. Ja juurihan kerroin että rakastan miehessäni juuri sitä että sekä riidat että rakkaus vedetään...
  4. J

    Romantiikkaa sielu kaipaa...

    Mun avomies ei oikein "osaa" sellasta hempeilyä, joten sitä tulee aika harvoin ihan sanoina. Mutta sillon kun se tulee niin jalat vie mennessään. Edellinen seurustelukumppanini oli sellanen joka koko ajan lässytti siinä korvan juuressa jotain rakkauden tunnustuksiaan ja loppujen lopuksi suhde...
  5. J

    Törkein kommentti...

    Hassua että muutamat teistä on takertunut noihin mun teksteihin, vaikka omasta mielestäni monilla täällä on ollut PALJON hurjempiakin juttuja. Mieheni osaa tosiaan päästää suustaan jos jonkinlaisia sammakoita, varsinkin vihaisena.. Kuitenkaan en käsitä miten te muka pystytte arvioimaan meidän...
  6. J

    voiko pettää jos rakastaa?

    minulla oli edellisessä suhteessa samanlainen tilanne, paitsi en mennyt seksiin asti kenenkään ihastukseni kanssa, mutta lähes kaikkea muuta. Olimme seurustelleet reilut 5v ja suhde oli siis alkanut ihan teini-iässä. Silloinen mieheni olisi myös tehnyt mitä vaan, mutta en enään edes keksinyt...
  7. J

    Törkein kommentti...

    kerran sanoin vitsillä että tahdon että kaasoni on minua rumempi, jotta olen päivän kaunein, eikä mieheni tarvitsisi flirttaislla muille (mieheni siis lirkuttelee kaikille joilla on reikä jalkojen välissä.) Tähän mieheni vastasi että: "Sitten sun täytyy ottaa kaasoksi joku yksi silmäinen...
  8. J

    marraskuun vauvat-05

    meidän herra syntyi 13.11.2005 ja painoi 4310g ja pituutta oli 51cm. 3kk neuvolassa painoa oli 6640cm ja pituutta 63cm. ei viellä käännytä selältään mahalleen mutta toisinpäin kyllä. nauraa paljon ja juttelee varsinkin iltaisin kovasti! Aivan ihana tapaus ja viime viikolla saimme tietää...
  9. J

    Epäilen miestäni

    Voi ei! Ihan kauhee tilanne Sulla siellä! Mä oon niin mustasukkanen etten kestäis ja menisin kysymään suoraan. Tosin jos jotain peliä on niin oletettavasti miehesi sen saattaisi kieltää ja jatkossa salata asian paremmin koska tietää sinun epäilevän..Että jos vaan malttaisi niin voisihan asiaa...
  10. J

    Pettämistäkö??

    joo,oon kysynyt asiaa mieheltäni ja hän sanoi ettei häntä haittaisi laisinkaan. Ei kokisi sitä mitenkään suhteelle uhkana vaan minulle jonain pienenä kivana lisänä. Tosin meillä minä haluan seksiä paljon enemmän kuin hän, joten saattaa olla että ukko olis vaan helpottunut jos toteuttaisin...
  11. J

    tuijottavatko miehenne muita naisia

    Minun katsoo, mutta ei kommentoi...Tekee vielä pahenpaa ja alkaa flirttailla niiden naisten kanssa ihan suoraan mun nenän edessä... :( Siis baarijonossa,baaritiskillä yms, mutta myös ihan tavallisina arkipäivina kaupan kassalla. Ja kaupan kassallahan hän minutkin bongasi matkaansa..hän oli...
  12. J

    oletko mustasukkainen gallup?

    \ sama täällä!!aivan kaikesta ja ihan aina!! enkä kyllä todellakaan haluaisi olla!!!
  13. J

    Raha painaa.....

    meillä mies taas on sitä mieltä että mun pitäisi jäädä kotiin.. siis hän haluis vaan paljon lapsia ja vaimon joka on aina kotona niiden kanssa.helsingistä ostettiin oma kolmio ja autolainaakin on vielä jäljellä joten velkaa on kyllä niin että päätä huimaa... mies tienaa sen verran että käteen...

Yhteistyössä