Hakutulokset

1. P

Se on nyt sit 2/3 yö

Täälläkin vikat 2 tuntia pyörähti käyntiin, menossa yö 1/2. Hiukan alkaa silmäluomet painaa, kun kello soi eilen aamulla kuitenkin jo 6.45. Mut ei ois enää pitkään, tosin tää seuraava tunti on se piinaavin...
  2. P

Kuka muistaa...

Näitä nostalgiaketjuja lukiessa herää useita makumuistoja, mutta yksi yli muiden on Chymoksen riisisuklaa, jota sai keltaisessa kääreessä. Mitään niin hyvää en ole koskaan syönyt, se oli aivan ehdoton lemppari. Sitä ei ole saanut moneen vuoteen enää, nyyh!
  3. P

Relaatio 18

Lund löytyi, kun laittoi enkku-wikiin hakusanoiksi Lund + Germany, ekojen tulosten joukossa.
  4. P

Relaatio 18

Wikistä löytyy ainakin Isaac Asimovin kautta.
  5. P

Relaatio 18

No voi hiivatti, työ ootte jo valmiita! Päivällä pääsin aika pitkälle, tais puuttua jotakuinkin 15 sanaa. Loppuratkaisukin oli ihan kielen päällä ja mitä ilmeisimmin vihjeistä päätellen ois löytynyt melko pian, jos ois vaan ehtinyt jatkaa etsintää, mutta töihin piti lähteä. Täällä sitä työmaalla...
  6. P

Relaatio 18

Sitä piraatti-leffan 8 tarkotan, sitä oli aimmin jo vinkattukin, mutta ei aukee. Samat tuntuu olevan muuten hukassa julkkis-ruudussa, paitsi fs5 ei sytytä, mihin se tulee? Täällä tilanne tämä ja kohta aivojen lepuutushetki ulkoilmassa... 6 3 5 5 3 6 6 8 7 3 3 2 ok ok ok ok...
  7. P

Relaatio 18

Kummitus puuttuu täälläkin. Jog-sanat viittaa kastikkeeseen. Mustameri on osa sanaa, löytyy kartalta. Julkkis on kotimainen laulaja. Saisko siihen elokuva-sanaan lisävinkkiä, oon koko aamun koettanut löytää sitä sanaa...
  8. P

Paljon onnea minä

Onnittelut täältäkin, perästä tullaan kolmen viikon päästä. Hyvin jo tuli viikko sitten biletettyä saman biisin tahtiin. ;)
  9. P

Mitäs sitä leipois, ehdotuksia?

Marja-kaurapaistos kuulostaa mukavalta, sitä meillä taidetaan tehdä. Kiitos ehdotuksista! :)
  10. P

Makeeta varmaan, ainakin tytöt jo kolus pakastinta, että löytyiskkö jatskiä. :) Valijakastiketta olis ja pakastimessa marjoja, lettuja siis voiskin tehdä. Tosin toissapäivänä oli pannaria jälkiruokana...
  11. P

Eskaritytöllä on kaveri iltapäivän kylässä ja tekis mieli tytöille jotain pientä perjantai-iltapäivän kunniaksi leipoa. Rasvaa ei ole kuin n. 150 g ja samalla pitäis huomiseen pärjätä leivänvoiteluista ja ruoanlaitostakin, keksiskö joku jotain kivaa, johon rasvaa tulis max. 100 g? Itsellä ei...
  12. P

Hyi hittooooo :(

Tervehdys Etelä-Karjalasta! Meilläkin on suht hiljaista, alkuyöstä oli hiukan hämminkiä. Nyt vaan nukuttais, mutta vielä ois 2,5 tuntia jaksettava pinnistellä.
  13. P

Merkillinen toi taapero, mä oon hieman hämmästynyt

Meilläkin nyt 6-v. tyttö söi alle 2-vuotiaana Aura-juustoa, ensimmäinen ruokakin jota pyysi oli "aalinkouuttoo!" =) Miedot juustot eivät maistu edelleenkään, mutta vahvat sitäkin enemmän.

Yhteistyössä