Hakutulokset

  1. J

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

    Ambrosia kovasti voimia ja jaksamisia sinulle :hug:
  2. J

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    3ssi Musta tuntuu että kun ne neuvolan koneetkaan ei meinaa löytää niin en usko kotikoneen pystyvän siihen vähäänkään =) Alle 20 e maksoi sellainen uus tuola alessa.
  3. J

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    POKS rv 16 :flower::flower: Kamalan hitaasti viikot menee.Joka viikko neuvolassa kuunteluuttamassa sydänääniä.Tiistaina oltiin ja kauan sai ettiä että löytyy.Hyvin se pikkuinen rakas sielä jumputtaa.
  4. J

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    saini81 On jatkuva lääkitys ja arvoja seurataan kuukausittain kokeilla.Sitä mukaa myös lääkitystä muutellaan.Raskausaikana ainakin minulla ei kahta samanlaista kuukautta oo ollu.Joku kuukausi haluaisit vain nukkua koko ajan seuraavalla kuulla ei unta näy,mutta näillä mennään.Äitipolilla...
  5. J

    Opinnäytetyö kysely

    Kiva kysely ja hyvin toimi.
  6. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Taidan tulla mukaan tännekkin =) jouluksi vauva / 37 / LA 29.8/ 3.Lapsi / SEKS
  7. J

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Mä syön sitä raskaana ja imettäville tarkoitettua monivitamiinia, d-vitamiinia ja iron vital f nestemäistä rautavalmistetta. 14+5 RU on 29.4.Emme halua tietää ennakkoon kumpiko tulee.Kuhan nyt tulisi terve.Ei tässä muuta toivota :kiss:Äitipolilla käyn nyt enää kerran kuukaudessa ( 2 tyypin...
  8. J

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    Tulisin mukaan elokuun odottajiin.Listaan voi merkitä jouluksi vauva / kolmas/ SEKS. La 29.8. siirtyi ultrissa parilla viikolla tuohon..
  9. J

    Uudet Me&I vaatteet julkaistaan.

    laita mulle yv:tä niin annan myyjäni sposti os.
  10. J

    Uudet Me&I vaatteet julkaistaan.

    netistä löytyy edelleenki...ihania osa kamaluuksia niinku aina ..pilvet menee varmasti tosi nopeasti
  11. J

    Nyt tarviin heti apua! Kiireellinen huostaanotto ilman oikeaa syytä!

    Ne tekee pikahuostaan oton ja parivkoa tutkivat.Jos kaikki ok voit ehkä saada lapset takaisin.Missään vaiheessa älä luovuta! Kyllä ne sossutantakin tietävät että lain mukaan lapsen on parasta olla perheen kanssa, joskus kylläkin lapselle ei oo oikea ratkaisu.Onko esikoinen päiväkodissa...
  12. J

    Mies vie mukaan KAIKEN, myös lapsen tavarat!!

    Hei! Mistäpäin oot? Ajattelin voisinko auttaa.Ootko kuullu myös Hopesta,auttaa vähävaraisia lapsiperheitä Suomessa. Hopeyhdistys
  13. J

    Helpottaako oikeasti sen jälkeen kun lapsi on 1v?

    Meillä helpotti kun oli 1v 10 kk alkoi nukkua öitään heräilemättä.Siihen asti syötettiin yössä ties miten monta kertaa..
  14. J

    Kuinka paljon teillä menee puita lämmitykseen?

    Ymmärrän että haluat pitää kotisi lämöpisenä.Onko sisä lämpö 22 vai 25? Myös sillä on merkitystä ja että onko klasit auku jotta tuulettuu.Monta pientä asiaa vaikuttaa myös millainen takka on onko varaava vai tunnelma tuli takka joka ei varaa. Ihan yleisen viihtyvyyden vuoksi voisit keskustella...
  15. J

    Onko 200€/kk hyvä elatusmaksu tässä tilanteessa...?

    minä saan minimiä ja se on 129 e/kk
  16. J

    Mitä kautta vauvanvaatteet eteenpäin vähävaraiselle?

    Illi : Myös SEINÄJOELLA TOIMII HOPE :) Jos kiinnostaa pistä mulle yv.
  17. J

    Mitä kautta vauvanvaatteet eteenpäin vähävaraiselle?

    Helsingin hopella varmaan varastot aika täysi.Voisitko ajatella postitusta?Pistä mulle yv,
  18. J

    Ehkä kaamein vessa koskaan...

    Jokaisella on oma maku ja tämä hlö tykkää pitsistä =)
  19. J

    Te, jotka olette olleet supistuksien vuoksi sairaslomalla!

    Varaudu vaan huilimaan loppu aika =)

Yhteistyössä