Hakutulokset

1. H

Ketju jälleenmyyjille!

Kotigastronomilla on nyt rekrytointikampanja menossa, jossa upeita etuja! Jos haluat saada uuden lisäansiomahdollisuuden tai vaikka vain tilata tuotteita itselle edullisilla jälleenmyyjähinnoilla, niin nyt on hyvä hetki aloittaa! Lisätietoja sähköpostilla hillamelgin@gmail.com . Kysy...
  2. H

Myyjäisissä myyminen. Miten vaikuttaa kotihoidontukeen?

Kotihoidontuen perusosaan ei vaikuta. Siihen tulojen perusteella maksettavaan lisäosaan vaikuttaa, ja siitä täytyy tehdä selvitys kelalle. Toiminimen perustaessa saa myös kotihoidontukea, jos lapset ei ole kunnallisessa päivähoidossa.
  3. H

Ketju jälleenmyyjille!

Toimin alueella Satunallet -jälleenmyyjänä. Satunallet -tuotevalikoimasta löytyy muovailu- ja askartelutuotteita, pelejä, palapelejä sekä kirjoja. Haluaisitko viettää mukavan illan Satunallejen parissa? Tulen mielellään pitämään esittelyn kotiisi sinulle ja ystävillesi! Samalla hankit vaikka...
  4. H

D&J FAMILJEKLUBBEN?

Mä liityin joskus esikoisen kanssa. Vuoden verran suunilleen oltiin siinä kunnes peruin. Ihan kivoja vaatteita. :) Miinusta siitä ettei kuvia vaatteista saanut etukäteen, ainoastaan sanallinen kuvaus. Mutta saihan ne sitten palautettua jos ei tykännyt...
  5. H

Lisätienestiä kotiäidille...

Mä oon ollut nyt vajaa 2 vuotta Kotigastronomi jälleenmyyjänä. Oon tykännyt, hommia voi tehdä aina oman elämäntilanteen ja kiinnostuksen mukaan. Välillä olen pitänyt kotikutsuja, mutta nyt kun minulla on vauva, niin olen lähinnä tutuille ja vanhoille asiakkaille ilmoitellut milloin teen...
  6. H

Meidän 7 viikon ruokalista,saa käyttää

Kiitos listasta! Meilläkin on käytössä ruokalista, jota pitäis vähän päivittää. Jospas tästä saisi vinkkejä. =) Helpottaa kummasti kaupassa käyntiä, kun ei aina tarvi miettiä mitä tekis ruuaksi, sen kun katsoo listasta. =)

Yhteistyössä