Hakutulokset

  1. J

    Hahhaa, tässä mammoille jotka haluaa säästää :D

    En oo hetkeen nauranu näin paljon. Tässä niksi teille, jonka luin niksi Pirkasta. Lapsille mukavat tossut: Irrota pikkuhousunsuojasta tarranauhan suojapaperi ja paina pikkuhousuja jalan tai sukan pohjaan. Pikkuhousunsuojille tuli uutta käyttöä, tadaa :laugh:
  2. J

    Kertokaa te joilla on tietoa.

    Mulla ollu kohta parin vuoden ajan melki jatkuvasti kummatkin munasarjat todella kipeenä. Välillä menny lääkäriin kaksinkerroin ja itku kurkussa. Aina on kaikki ollu kunnossa ja mitään poikkeavaa ei ole ollu. Viime perjantaina sain lähetteen sairaalaan, kun oli lämpöä ja alavatsa todella kipee...
  3. J

    Apuja kaipailen, niiltä jotka parhaiten tietää!! Tärkeää mulle :)

    Listatkaa jotain yhtä hyviä bändejä, kuin mitä mokoma on. Kiitos teille jotka jaksatte auttaa :D.
  4. J

    Kiinnostais tietää tämmönen asia. Asiallisia vastauksia, kiitos.

    Mitä mieltä äideistä, jotka kuuntelevat Cheekkiä? Kuunteletteko myös lastenne kuullen? Asiallisia vastauksia ja eikä kenenkään tarvii nyt sit provosoitua kysymyksestä. On vähän tylsää, joten keksin sit tämmösen kysymyksen :D.
  5. J

    Pikku kakkosesta haaveilevat, joilla ei edes yritystä.

    Meillä tilanne, että haluaisin toisen lapsen. Esikoinen on 3v ja tässä kuussa täyttää 4v. Luulin pitkään, että en halua enempää lapsia, että meijän lapsiluku jäis yhteen. Toisesta aloin haaveilemaan, kun tytär täytti 2v. Tällä hetkellä on aivan kamala vauvakuume :'(. Mies oli aluksi rajusti...
  6. J

    Koska alkaa?

    Koska mahtaa alkaa Greyn anatomia? Googlettamalla löysin vaan, että Usa:ssa alkaa 26. päivä. Mutta, koska mahtais alkaa Suomessa??
  7. J

    Onko huono asia, nimittäin tämä?

    Tytär alotti perhepäivähoidossa 1v9kk ja itse silloin olin palannut opiskelujeni pariin. Mulla teki sillon todella tiukkaa jättää tytärtä hoitoon ja tyttärelle myös oli vaikeeta. Marraskuussa valmistuin ja olen tähän saakka ollu työttömänä, mutta sain töitä, onneks. Joka aamu kuudelta heräsin ja...
  8. J

    Tässä teille :D

    Eino tuli sodasta kotiin ja esitteli veljelleen käsikranaattia. Veli siihen tokaisi: - No heitä se tuonne huussiin, niin nähdään, kun se poksahtaa! - No minä heitän sen, Eino sanoi. Eino heitti kranaatin ja hetken päästä jysähti. Laudat tippuivat nättiin riviin ja yhtäkkiä joku nousi lautojen...
  9. J

    Verikokeista kysymys?

    Kävin tänään verikokeissa ennen kolmea, laboratorio menee kiinni siis kolmelta. Verokokeen jälkeen ruvettiin mieheni kanssa, ottamaan teippi pistoskohdan päältä ja jäätiin tuijottamaan mun käsivartta, siitä pistoskohdasta. Pistoskohtaan noussu melko iso patti. Mistä ihmeestä ihmeestä toi...
  10. J

    Kuinka nopeesti ajan saa varattua hammaslääkäriin?

    Tilanne siis tämä Viisauden hampaat vaivaa. Viimeks keväällä 2010 olin antibiootti kuurilla, kun oli viisurit repiny ikenet kappaleiks ja oli tulehtunu. En saanu avattua kunnolla sillon suuta ja syöminen oli mahdotonta. Nyt taas, vissiin sama juttu. Oikeelle puolella, ylhäällä viisuri...
  11. J

    Te jotka olette syöny Roaa tai Isotretinoin Actavista!

    Voiko saunassa käydä ihan normaalisti? Toimiiko tää lääke nyt ihan varmasti, vai turhaanko tungen itseeni ylimäärästä myrkkyä, joka ei sitten autakkaan? Alotin kuurin eilen ja kävin netissä lukemassa, että joillain palannu akneongelma takasin kun kuurin loppumisesta on kulunu joku 2-...
  12. J

    Melki 3v lapsesta kyselisin?

    Meillä on menty pitkän aikaa todella hyvin nukkumaan ja tyttö nukkuu koko yön heräämättä, ellei siis ole kipeänä. Vein tytön kaheksalta sänkyyn ja jäi todella hyvillä mielin nukkumaan. Jonkin ajan kuluttua alko itkemään ja menin katsomaan, mikä tytöllä on hätänä. Kysyin tytöltä mikä on...
  13. J

    Auttakaa, pitäis tietää, mistä johtuu tämmönen jännittäminen ja...

    sen mukana tuoma ahdistus/pakokauhu?? Eli, mulla on tänään työhaastattelu, en jännittäny vielä hetki sitten, mutta nyt yht'äkkii aloin jännittämään, ihan hirveesti. Tuli myös mukana ahdistus/pakokauhu. Eli, olen luonteeltani hieman ujohko aluksi kun tutustun ihmisiin. Muuten olen iloinen...
  14. J

    yaz pillereitten käyttäjät!

    Mitä oireita teillä tullu? Kuinka monella menny maha noista ihan sekasin? Menikö ohi, kun elimistö tottu? En haluis lopettaa näitä pillereitä, on selvästi parantanu mun mielialaa ja muutenkin tuntuu että, mulle justiisa sopiva pilleri merkki.
  15. J

    Kaipaan vinkkejä ja ideoita :).

    Elikkäs tilanne tämmönen. Mies menee joka päivä kavereissaan ja nyt lähinnä mietin, että mun pää on tyhjä ideoista. Mun pitäis keksiä mulle ja tyttärelle jotain toimintaa ja pää lyö tyhjää. Ollaan käyty melki joka päivä kävelemässä, ollaan oltu joinakin päivinä katsomassa sorsia ja ruokkimassa...
  16. J

    Onko tämmönen jotenkin outoa??

    Tuli tässä mieleen vaan, kun olo on semmonen kun yleensä on kuumeen aikaan. Mutta siis kuumetta ei ole. Mä en etes muista koska olis ollu kuumetta viimeks, sen verran monta vuotta siitä kun viimeks olen kuumeessa ollu. Eilen illalla kun menin nukkumaan ja pääsin lepo asentoon. Olo oli heikko...
  17. J

    Sain mahtavan idean, mutta kuinka toteuttaa se???

    Elikkä, mulla on hienot, keinonahka kengät ainoo mikä niissä etoo, on väri. Väriltään on tummemmat kuin beeshi ja haluisin mustana noi kengät. Sain idean että värjään noi kengät, mutta millä ja miten saisin noissa kengissä mustan värin pysymään?? Apua kaipaan. Mistä saisin sellasta väriä että...
  18. J

    Tajuton kipu munasarjoissa, mitä tää on??

    Hirveet kivut ollu koko päivän, ei pysty istuu kunnolla, eikä kävelee kaikki kyykistymiset, kumartumiset, tärähtämiset ja paikallaankin olo sattuu. Mistä voi johtua? Särkylääkkeet ei auta ja alkaa olla aika epätoivonen olo. Sen verran helpotusta noista särkylääkkeistä on, ettei ole oksettavaa...
  19. J

    Onko tää masennusta vai mitä??

    Alkaa häiritä itteäni aikalailla. Ärsyynnyn ja suutun todella helposti nollasta sataan, yht'äkkiä saatan jo olla hyväntuulinen, seuraavassa hetkessä saatan jo itkeä tai haastaa riitaa. Stressiä on ollu viime aikoina ja mä kestän sitä, todella huonosti. Stressi lisää mun alakulosuutta ja huomaan...
  20. J

    Te joiden lapsilla ollut korvatulehduskierre, kysymyksiä putkituksesta.

    Minkälainen toimenpide se on? Kuinka kauan siinä menee ja voiko mennä hoitoon silloin? Joutuuko jäämään yöks sairaalaan? Haittaako ne putket korvissa jotenkin lasta? En tiedä oikein juuri mitään näistä korvienputkitus asioista. Tyttärellä nyt viidettä kertaa korvatulehdus ja tulehdus joka...

Yhteistyössä