Hakutulokset

  1. H

    Lahden seudun odottajat

    Ainiin, vielä jäi sanomatta, että remonttitöiden vuoksi synnytysvastaanotto on muuttunut. Enää ei mennä sieltä ylhäältä rampin kautta, vaan siitä vähän alempaa katutasolta. Siitäkin löytyy kartta ja tieto tuolta mainitsemiltani sivuilta. Helinä
  2. H

    Lahden seudun odottajat

    Piipa: Juuri maanantaina neuvolassa juteltiin terkan kanssa tuosta, kun sattumoisin huomasin päksissä käydessäni seinällä lappuja, joissa ilmoitettiin että synnyttävien vuodeosastolle ei saa tulla muita kuin isä tai tukihenkilö sekä sisarukset näiden epidemioiden vuoksi. Katsottiin vielä netistä...
  3. H

    Lahti + Ympäristö

    Sattuisikohan täältä löytymään samanhenkistä äitiseuraa kahvitteluun yms. juttuihin päivisin? Olen hieman alle 3-kymppinen yhden 6 vuotiaan tytön äiti, ja odotan toista melkein loppusuoralla. Perheemme asuu Nastolassa. Olisi mukavaa saada isommalle lapselle suurinpiirtein samanikäistä...
  4. H

    Lahden seudun odottajat

    Onnea Julietta! Jokohan se Sannis joutui sitten lähtemään laitokselle asti? Täällä oli muutamia Nastolassa asuvia, aloittiko monikin valmennuksen viime torstaina? Harva kaveri on mun kanssa samaan aikaan raskaana, ja jotenkin olisi kiva kun olisi joku tuttu täältä samalta seudulta...
  5. H

    Lahden seudun odottajat

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Mulla alkoi kolmen viikon joululoma, aloitin sen jo etukäteen viime viikolla sairastumalla flunssaan, ja päätin sitten olla kotona koska esikoisellakin tuli se samaan aikaan. Ei se niin suuren suurta sairastelua ollut, mutta ehkäpä juuri sen takia pääsin...
  6. H

    Lahden seudun odottajat

    Viimeksi neuvolassa käydessä, eli kuukausi sitten, painoa oli tullut 7 kiloa. Näistäkin puolet on liikaa, koska en ole normaalipainoinen. Nyt veikkailen että huomenna näyttäisi kahta kiloa enemmän, toivottavasti ei, mutta jos menee samaan tahtiin kuin tähänkin asti niin sitten se ois yhteensä 9...
  7. H

    Lahden seudun odottajat

    Onnea HEinuu! :flower: Ja tervetuloa helmivaavi porukkaan mukaan. Mä olin viimeviikon saikulla jotta sai vähän levähtää rauhassa. Nukun yöt aika huonosti, vaikka yleensä olenkin hyvä nukkumaan ja se pistää vähän väsyttämään liiankin kanssa. Vauva potkii yötä myöden ja maha painaa jo...
  8. H

    Lahden seudun odottajat

    Tervetuloa mukaan Masukki77! Toivottavasti tämä meidän lista tästä vähän taas vilkastuisi. Mulla oli eilen sokerirasitus ja puhtaat paperit tuli takaisin. Mikä on enemmän kuin hyvä asia, olin melkein varma että ei menisi läpi. Vauva potkii paljon ja on tosi vilkas, yölläkin herään...
  9. H

    Uusperheiden raha-asiat ym..

    Kuulostaa todella rankalta sinun puolesta :/ Voiko todella olla totta, että mies ei millään muotoa osallistu ruokalaskuun? Toisaalta hän kustantaa asumisen, mutta suhteutettuna teidän tuloihin, niin itse taitaisin vaatia hänen osallistumistaan myös ruokakuluihin. Miten ihmeessä saat...
  10. H

    Lahden seudun odottajat

    sannis Itse olin vastaanottohuoneessa n. 5 min. ja siihen mahtui jutusteluakin, eli ei vie kauaa. Kaikki kivut helpotti kokonaan jo lauantai-iltaan menenssä, ainoastaan rokotuskohta oli kosketusarka vielä eilen, mutta hyvin heikosti sekään. Perjantai-iltana olin tosi väsynyt kun olin koko...
  11. H

    Lahden seudun odottajat

    Kaikku: Eikö noin varhaisessa vaiheessa saisi mahdollisuutta, että sen ottaisi vasta viikkojen 12 jälkeen? Tai koita ainakin vaatia sitä jos saisi tehdä niin? Sama oli mullakin, että piti odottaa yhdeksännelle viikolle asti, ennen kuin sai aikaa. Tosi pitkä odotus varsinkin alkuun kun...
  12. H

    Lahden seudun odottajat

    Mullakin meni yö pyöriessä kun kättä, piikkipuolen niskaa ja päätä särki jonkin verran, mutta panadolin jälkeen helpotti päänsärky. Aamulla oli vielä pientä jomotusta, mutta ei sitä nyt voinut oikein kunnon säryksi sanoa. Käsi oli aamulla sen oloinen kuin terkka kuvailikin, että ihan kuin ois...
  13. H

    Lahden seudun odottajat

    Täällä Nastolassa terveydenhoitaja soitti kotiin ja kertoi koska saa tulla ottamaan rokotteen. Sitä ennen ei neuvolassa käydessä ollut mitään puhetta asiasta, enkä edes ollut vielä mitään silloin kysynytkään. Tiistaina oli neuvola ja kaikki oli ok. Toiseen sokerirasitukseen joudun parin...
  14. H

    Lahden seudun odottajat

    Täällä yksi mukaan ilmoittautuja. Odottelen toista muksua, esikoinen, tyttö, on syntynyt 04 ja päksissä oli synnytys. Laskettu aika on 18.2.2010, joten viikoilla 23+5 mennään. Asutaan Nastolassa, ja tosiaan huomenna pitäisi mennä ottamaan rokote jos sellaisen meinaa itseensä tökätä. Olen ollut...
  15. H

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    Hei kaikille tooooodella pitkästä aikaa! Lukemassa olen käynyt teidän juttujanne ahkeraan, mutta vielä on tuntunut siltä ettei ole oikein itsellä ollut mitään erikoista sanottavaa.. Mutta jos minä nyt yritän rohkaistua sen verran =) Viikkoja on kasassa tällä hetkellä 15, ja tänään käytiin...
  16. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Heippa kaikille! Olisin tulossa pinoon mukaan, nimimerkki Helinä28, ikää (yllättäen) 28, paikka PHKS, Tilausnumero 2, poikaolo. Tulikohan tuossa kaikki mitä pitikin? Laskettu aika 18.2.2010, joka myös todettu ensimmäisessä ultrassa reilu viikko sitten, joten kaipa tuo paikkansa tulee pitämään...

Yhteistyössä