Hakutulokset

  1. O

    Korianteri

    Koitin lähettää sinulle sähköpostia, mutta en tiedä onnistuiko kun tietokone vähän reistailee. Saattaa olla, että meili ei ole tullut ollenkaan, tai sitten se on tullut moneen kertaan. Jos meili ei ole tullut ollenkaan, niin kirjoitatko minulle? Voin sitten yrittää uudelleen. Täällä siis...
  2. O

    Synttärit Turussa?

    Verkahovissa on ainakin joskus järjestetty synttäreitä. Oli kakkua ja vissiin joku taikurikin. En sit tiedä onko enää nykyään. Sit on yks mahdollisuus Raision Ulpukka. Pikkusiskon synttärit oli joskus siellä. Toivottavasti löydät jonku kivan paikan.
  3. O

    VAUVAHAAVEILIJAT JA MIETISKELIJÄT!

    Täällä 27-vuotias haaveilija. Samoja asioita täälläkin pienessä päässä pyöritellään. Koulu kesken. Onko nyt hyvä aika? Riittääkö rahat? Osaanko? onanna_x@hotmail.com
  4. O

    Messenger-mammoja!

    Täällä yks kuumeilija. Vauvan kaipuussa hellittelyn kohteeksi "joutuvat" kavereiden lapset. Ikää 27 v ja asustelen Turussa. Minut saa lisätä messenger listoille siis osoite on onanna_x@hotmail.com
  5. O

    Onko mahdollista että 2.5kk...

    Olisko mahdollista että om maannut pöydän vieressä ja kolauttanut pöydän jalkaan?
  6. O

    sallitteko miehellenne tanssin toisten kanssa?

    Meillä yleensä lähdetään yhdessä baariin. Jos baari on joku tanssipaikka tanssitaan yhdessä ja erikseen. Kumpikin tykkää tanssimisesta. Mä ehkä vähän enemmän. Oon huomannu et on hakija sit mies tai nainen, on hän aina kysyny tanssilupaa ensin puolisolta. Siis jos joku on hakenu mua tanssimaan...

Yhteistyössä