Hakutulokset

1. L

Inseminaatio

HEIPSAN kaikille pitkästä aikaa!! Tännehän on tullut paljon tekstiä parin viikon loman aikana... vaikka tietysti enemmän plussa-uutisia olisin toivonut. Mites Jastu sun tilanne?? Mulla alkoi menkat kuin oppikirjasta pp14 päivänä :'( Kyllähän siinä pari päivää tuntui tosi pahalta, mutta...
  2. L

Inseminaatio

Vielä viikko piinaa jäljellä :whistle: En osaa kyllä yhtää arvailla omia oireita baby-oireiksi... välillä vattaan sattuu, välillä on huonompi olo, mutta suurimmaksi osaksi olo on niin kuin ei mitään. Miehellekin jo sanoin että tuskinpa vaan mitään tuloo, mutta se meinas ettei nyt vielä vaivuta...
  3. L

Inseminaatio

Harmin paikka Paiju ettei inssi tuonut toivottua tulosta :( Toivottavasti pääsisitte nopiaan seuraavaan yritykseen. "Turha" odottaminen kun käy ainakin meikäläisen luonnolle ;) Jastu-minkälainen sun clomi-annos on? Mulla oli joskus muinoin ekaks 1tabl per päivä ja sit nostettiin...
  4. L

Inseminaatio

Juu, täällä kans inssi ohi ja piina alkaa... Mun lääkäri ei enää ultrannut vaan truuttasi suoraan kaverit sisään :) Aamulla oli kyllä melkoisesti perhosia mahassa ja melki itkua väänsin..., kun tässä hoitojen aikana itsestä on tullut väkisikin tuon sperman erityistarkkailija =) ja jo...
  5. L

Inseminaatio

Täällä kova tsemppi on päällänsä :kieh: Vaikka yritän kyllä malttaa mieleni ettei sitten se negan jälkeinen pudotus olisi niin julma... En juonut alkoholia ennen viime plussaa. (olen absolutisti) Mutta tuolloin keväällä olin kyllä myöskin Välimerellä lomailemassa ja naatiskelin...
  6. L

Inseminaatio

Jastu - älä vielä menetä toiveita! :flower: Mulla oli tuossa kevään plussa-inssissä yksi 18mm folli ja riitti sillä kertaa! Nyt eilen mun lääkäri sanoi seuranta-ultrassa (silloin yksi folli 12mm) että vielä 2menopur-piikkiä lisää niin se olis perjantaina 16mm ja siten sovia inssiin... eli...
  7. L

Inseminaatio

HEI! Tulen mukaan minäkin tähän inssi-ketjuun. Perjantaina olisi tiedossa 2.IUI ja jo jännittää... Ensimmäisestä inssistä tuli 03/09 elämäni ensimmäinen plussa, mutta raskaus meni kesken vkolla 9.:'( Meillä takana on lähes seitsemän vuoden lapsettomuus; kovasti ollaan yritetty luomuna...

Yhteistyössä