Hakutulokset

  1. M

    Onko toi Urheiluväline divari vielä olemassa?

    Oulussa siis? Näyttäisi muka toimipisteen netissä, mutta ööö...?
  2. M

    Te, jotka olette olleet työttömänä, alle 25vuotiaana

    Ilman ammattia, saitteko heti päivärahaa, vai tuliko joku karenssi, jouduitteko odottamaan useita kuukausia? :whistle:
  3. M

    Syöttekö karppaajat ruisleipää?

    Jos niin montako palaa päivässä? Päällisenä?
  4. M

    Tonttumuskariin kaipaillaan lauluja/leikkejä

    Hittolainen, jouluiset laulut hukassa :) Otan ainakin tonttu joukkoo hiipii varpahillaan... Mitäs muita kivoja on?:saint:
  5. M

    Kauanko sitä pitää olal työelämässä, että tulot otetaan huomioon äitiysrahaa laskettaessa?

    Kolmen lapsen kohdalla aina ollut minimi, mutta nyt kun työelämässä on, niin mietin tulevaa... Jos joskus vielä lapsia siunaantuu :) Nyt olen ollut töissä elokuusta alkaen, vaikuttaisko 6kk vielä?
  6. M

    Todella epäonnistunut sormiväri maalaus ikkunoihin...

    Yritimme lasten kanssa tehdä talviaiheisia juttuja, mutta jotenkin törttöinen ja kamala, oma jälki siis. Ideatkin loppui kesken, mitä teen...? Kertokaas te mitä siihen piirrellään ketkä teette usein? Kuviakin saa pistää :)
  7. M

    Ohjeita lumihiutaleiden tekoon, josta saa sitten tehtyä sormiväreillä ikkunaan?

    Googletin kyllä, ei löytynyt ohjeita... :whistle:
  8. M

    Syökö teidän 1v4kk ikäiset lapsenne jo itse?

    Onko kauan syönyt vai opetellaanko? Meillä poju yrittää kyllä, mutta välillä ihmettelee lusikkaa mikä tämä on ja vaihtelee kättä, ei tiedä kummassa kädessä pitää vekotinta :D Töissäni tämän ikäisiä autetaan vielä, pari poikaa syö itse tosi hyvin ja niin siististi.
  9. M

    Kenellä on lapsi tai lapset lentänyt kotimaassa yksin?

    Kokemuksia tästä ja lentoyhtiö on mikä? Meillä lapset 5 ja 6 vuotias lähdössä kuukauden päästä kummitätille turkuun oulusta :)
  10. M

    Vertaa.fi sivusto

    Yritän katsoa lapsilleni lentoa Oulu-Turku välille air balticilta, mutta ei anna valita pelkästään 2 lasta, pitäisi laittaa ainakin 1 aikuinen mukaan, vaikkei lennolle lähde aikuisia? Mikä avuksi?
  11. M

    5-vuotiaalle kakku ??

    Laitan kyselyn uudelleen, ei löytynyt vanhaa.. Lauantaina olis siis synttärit 5 vuotiaalla ja kakkuideoita kehiin, helppoja! :)
  12. M

    5-vuotiaalle kakku ??

    Olen huono tekemään hienoja taideteoksia, joten ehdotelkaa helppoja kakkuja 5vuotiaan poikani synttäreille. En ole mikään kummoinen leipuri, joten kauhean vaikeita ei kannata ehdotella :)
  13. M

    Mistä leivästä teette lämppärit ja mitä päälle?

    Kaipailee uusia tuulia :)
  14. M

    Tilasin verokortin netistä, ja.. ..

    Prosentti tuli 3,5 %, ei voi olla. . .
  15. M

    Mokkapalojen kuorrute, kattokaapas.

    Kuorrutus: 1 paketti tomusokeria 50g voisulaa 5rkl kahvia 2tl vaniliinisokeria 1rkl kaakaojauhetta Tämän mukaan tein, ni kauheaa jankkia tuli. Kahteen kertaan. Missä vika?
  16. M

    6-vuotias haluaisi pyöräillä yksin mummulaan

    Ei ole koskaan pyöräillyt yksin, paitsi omalla tiellä. Osaa polkea oikeassa laidassa ja tietää reitin miten menee mummulle, matkaa on noin 1km. Osaa hyvin pysähtyä ennen suojatietä, ja taluttaa aina tien yli, on siis tarkkaavainen liikentessä. Voisinko päästää vai vasta kun on 1-luokalla...
  17. M

    Mansikkarahka!!

    Olen ite tehny pari kertaa, ja onnistunut hyvin, tuli ihanan kuohkeaa, rahkamaista. Tänään ja toissapäivänä tein, niin pilalle meni. Siitä tuli ällön litkumaista! Mikä meni vikaan??? Onko se niin tarkkaa, että kerman sekaan laitetaan rahka ja ja mansikat, eikä kerma lopuksi?? Uskomatonta...
  18. M

    Töissä käyvät yksinhuoltajat huom!

    Onko lapsenne päiväkodissa? Paljonko on hoitomaksut kolmesta? Jos bruttopalkka on esim 1900 euroa.
  19. M

    Avioerolaput odottivat pöydällä eilen...

    Anteeksi että puran ja valitan tänne, -se jota heti ottaa päähän niin älä lue ollenkaan mitään. Mitä tekisitte mun tilanteessa? Mieheni oli jättänyt avioeropaperit eilen keittiön pöydälle ilman syytä ja häipynyt vaatteidensa sekä tietokoneen kanssa täältä sillä aikaa. En ole saanut...
  20. M

    4vuotias poika alkoi venereissulla itkeen että päätä särkee...

    Itki hetken pääkipua, ja nukahti... Heräs kun tultiin laituriin, itki jalkakipua, ei jaksanut tai pystynyt kävelemään sisälle autosta. Kannoin hänet, itki ja itki, mittasin kuumeen, 37.7 ja nukahti samantien. Auringonpistos varmaankin? Ei ole kuitenkaan pahoinvointia? Jalkakipu mihin liittyy?

Yhteistyössä