Hakutulokset

  1. N

    lokakuiset -05...

    ... Ja erityisesti te joiden kans kirjoteltiin tai siis minä kirjottelin vielä viime syksynä yksityisellä msn-puolella. Valitettavasti sattumien summana hukkasin teidät enkä tiiä missä nykyään kirjottelette jos kirjottelette? Voisittekohan mahdollisesti auttaa? Tunnistatte varmaan vielä.. Ehkä..?
  2. N

    keräilijät...

    Sattuukohan joku täällä olevista tai jonkun sukulainen/tuttava keräämään vanhaa tavaraa (antiikkia tms. miten haluaa sanoa)..???? Olis myytävänä seuraavat vanhat kameramallit: Taron auto-EL 28 ja Brownie six-20 Model E. Eli vanhoja on, mutta keräilijöille aarteita..... Hinta on suurinpiirtein...
  3. N

    Äitiyspakkauksesta..

    Onko kukaan saanu vielä uutta pakkausta??? Siis kun itse sain paperit jo täytettyä ja pitäs ne viedä kelalle ja kun haluisin sen uuden.... Ei se viimevuotinenkaan ollut yhtään pahan näkönen, mutta kun sen uuden on jo nähny ja ainakin kelamn sivuilla oli, että uuden pakkauksen kuvia ei julkisteta...
  4. N

    lohkoperunoista....

    Onko kukaan tehnyt uusista perunoista lohkoperunoita. Mietin vain, että tuleeko niin hyviä kuin vanhoista??? Nimittäin jääkaapista ei löydy kuin uusia ja kauppaan ei jaksais uhtuen pottujen takia lähteä ja tavalliset keitetyt alkaa kyllästyttämään....
  5. N

    vuosi sitten...

    .... syntyi meidän ihana neitokainen. Joten siirrymme varmaan sitten tänne taaperopuolelle tuolta vauva-puolelta.... Äkkiä on aika menny...
  6. N

    Hyvin nukuttu yö...

    Ihanaa!!! Viime yönä poika nukku koko yön omassa sängyssä heräämättä kertaakaan. Yleensä heränny yöllä ja halunnu meidän viereen kunnes päätin vkl:na, että nyt se loppu. Poika heräsi yöllä niin menin vain sängyn viereen istumaan ja sanoin, että laita pää tyynyyn ja ala nukkumaan. Poika on...
  7. N

    2-vuotiaan nukkuminen

    Miten saa 2-vuotiaan nukkumaan yönsä heräämättä ja vielä omassa sängyssä? Meillä poika kyllä nukahtaa omaan sänkyyn,mutta herää muutaman tunnin päästä ja haluaa meidän viereen nukkumaan. Itse olen niin väsynyt kun pitää vauva herätä yöllä syöttämään,että en jaksa keskellä yötä valvoa ja nukuttaa...

Yhteistyössä