Hakutulokset

1. K

Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

Omaa vuodatusta, sorry... Täti tuli tänään kolme päivää myöhässä ja pillitin vain vähän aikaa suihkussa, joskus on mennyt ihan koko päiväkin. Eikä muuten helpottanut yhtään että kävin kaverin kanssa lenkillä päivällä ja se ilmoitti olevansa suunnittelematta raskaana. Kiva hänelle, joutui...
  2. K

Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

Halle, karseasta aukiolotutkimuksesta huolimatta inssiä en kyllä huomannutkaan. Itseasiassa muistan että se meni niin äkkiä ohi että olin vähän niinkuin pettynytkin kun lääkäri (se sama mies muuten joka teki sen ao-tutkimuksekin...) sanoi että homma ohi, ei kun kotiin odottelemaan. Olin jotenkin...
  3. K

Täällä odotellaan taas kerran kierron päättymistä. Kyllä ihmismieli on typerä, lähes joka kuukausi mietin tässä vaiheessa että jospa ei kuukautiset alkaiskaan, kuinka kertoisin miehelle tai äidille tai isälle tai että nyt ollaan raskaana. Ja joka kuukausi se pettymys on niiiin kamala, minä en...
  4. K

Aloittelevana palstailijana mutta piiiiitkäään lapsesta haaveilleena ilmoittautuu hän jos mukaan mahtuu =) . Ikää kohta 36 ja lasta olen kaivannut jo yli kymmenen vuoden ajan. Miestäkin vaihdoin jo välillä mutta pienokaista ei kuulu :'( . Ensimmäisen miehen kanssa kävin tutkimukset läpi...

Yhteistyössä