Hakutulokset

  1. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    onnea vauvautuneille :flower: minäkin pääsen liittymään siihen kerhoon toivottavasti jo huomenna, huomenaamulla käynnistykseen aika jos itse ei tajua tänä iltana tulla. kalvot menivät puhkaisemaan tänään! huisia :D eihän tässä olla vasta kuin pari viikkoa yli lasketunajan :whistle:
  2. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    sukkapari onnea kovasti etukäteen beebiksen syntymäpäivästä! Ihana et jotku lisääntyy :D mutta, kai ne viimeistään ens tiistaina mutkin käynnistää niin vois aatella et viikko enää max :heart:
  3. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    huoh.. tulin purkamaan henkistä pahaa oloani :kieh: 41+3 eikä mitäääään tuntoja! neuvolastakaan eikä oo suostunu lähettämään äippäpolille kun "ei ne siellä mitään kuitenkaan tee". tänään olis taaaas neuvola ja toivon niiiiiin paljon et ne laittas loppuviikoks ajan saikkulaan eikä antas uutta...
  4. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    onnea pojasta trin-! tää kaveri tulee kans kylistä läpi nyrkki eellä.. huvittavan näköistä, ihanku kuhmu tuossa masussa :D :heart: munkin maalaisjärki sanoo että ei voi niitä liikkeitä joka tunti kymmentä tulla. vaikka meillä ohjeistuksena on viisi liikettä puoleentuntiin (!!) välillä...
  5. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Darelbeida toivottavasti tyhmät sairaalatädit alkaa kuunnella sua, kyl sä saat vielä tahtos läpitte! oon tässä miettiny et mihinköhän ne 15 kg on menny mitkä tässä on kertynyt, ja oon ollu sillee et no masussa ja reisissä.. ei oo ollu ollenkaa pulska olo. ja nyt kattelin vanhoja valokuvia ni...
  6. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    pienuu tervetuloo :flower: hurjasti onnea vauvan saaneille, niitähän oli jo melkoisesti tipahdellut :heart: itse tulin vain poksumaan, viikkoja 40+0 ja olo paksu :D vauvalla ei kuulemma kiirettä ulos, jotenkin harmittavaa jos pari viikkoa vielä kasvatan sitä masussa kun on jo nyt ihan...
  7. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Kylläpäs niitä vauvoja putkahtelee! onnea vauvautuneille :heart: Alamahalla jomottelua, tekee kipeetäkin ajoittain.. Jokohan vois kutsua supisteluks ?? Musta tuntuu et täl vauvalla on ihan väärä suunta, ei tajua tulla alakautta vaan kyljestä/ ylämahasta. Ja telkkarikin kiusaa, ei...
  8. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    hyvää meidän kuuta! onnea haltia vauvasta :flower: taitaa muutama muukin olla nyytin hakumatkalla, onnea heillekin. koivunkäpy oli varmaa tietoa ainakin..? toivottavasti jouluksi olisi tontut jokaisella, eikä tarvitsisi viettää aattoa laitoksella :o sunnuntain h-hetki lähestyy...
  9. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Huomenta :wave: Onnea paljon jakautuneille :flower: :flower: :flower: Kiireellisille supistuksia sekä kärvistelijäille haleja! Tää tyttö ei enää nuku öisin, pyöriskelee vaa sängyssä.. Vaivoja on näin loppuu kohden tullut enemmänki riesaks, kai se jo korkee aika on kokea kantavansa...
  10. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    onnea leppikselle ja perheelle hurjan paljon :heart: Alko kylmiä väreitä menemään, kyyneleitäkin taitaa vähän valua. Miten niin herkässä mielentilassa? Pistää vaan miettimään kuinka lähellä omakin synnytys on. Paljon on asiaa taas viime käynnin jälkeen tullut, en ihan ajatuksella kaikkea...
  11. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Huomenia :wave: Kaikkien kuulumiset luettu, niitä olikin taas monta sivullista.. Tulin vain hätäpäissäni tännekin kertomaan aamun juorulehdet luettuani, että parasetamoli saattaa heikentää possurokotteen tehoa :O En tiedä sitten kuinka oikea tieto on mutta tämän iltalehti kertoi :o Ja itse...
  12. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** lokakuussa

    Sanle, voimia serkullesi jaksamiseen :hug: tuo tilanne on aivan kamala.. itse odotin jo viime syksynä ensimmäistä tulevaa lastani, hän ei tosin jaksanut elää kuin 8 viikkoa masussani. Parilla ystävällä on nyt alle puolivuotiaat lapset, ja kyllähän välillä itkua meinaa pukata kun miettii että...
  13. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** lokakuussa

    Hellurei! Närästykseen mulla auttaa piimän lisäksi mikä tahansa maitotuote, maidot ja jukurtit on nyt kovaa kamaa! Ja pitäs muistaa vähentää sitä limun juontia :snotty: hiilihapot kun pyrkii takasi kurkkuun. Unohti hetkeks melkein raskaudenkin kun kävi uimassa, olo oli sanoinkuvaamattoman...
  14. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** lokakuussa

    Ilmoittelenpa itseni taas elävien kirjoihin! Ahkerasti lueskelen postauksia mutta oma kommentointi on jäänyt vähän vähemmälle. Nyt luultavasti aikaakin tulee olemaan kun ajattelin viettää nyt joulukuun alkuun asti lomaa (!!). Tämä viikko kun nyt on lomaa, pari viikkoa olisi koulua ja sitten...
  15. N

    Jotain huumaavan hyvää Puolukasta?

    mmmmmm rahkaaa :-------------)
  16. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** lokakuussa

    Ohhoh! Kylläpäs on melkoisia eroja paikkakuntien välillä.. Mullakin kahdella viimoisella neukka käynnillä sf- mitta on ollut aivan sama. Eikä neukkatäti kyl mitenkään vaikuttanut ees huolestuneelta? Sanoi vaan et no mitataan seuraavaks et jos se olis kasvanu se luku.. En edes ajatellut että...
  17. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Iltoja! Huhhuh, koko päivän taas ollut reissussa, 500 kilsaa autonratissa, ja huomenna seuraavat 400, alkaa tehdä kipeää ylämahaan kun taitaa tuo vaaveli vaatia jo enemmän tilaa. Itsellä mennyt ihan tyydyttävästi viimeiset viikot, vaikka huolettaakin pikkuisen tilanne. Onkohan se ihan tyhmä...
  18. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Mullakin odottaa äitiyspakkaus postissa, tarvii tosin odottaa ukkoa ja haetaan se yhdessä perjantaina :) vielä oottelen päätöstä äippärahasta, saisipa leivän päälle enemmänkin kuin sen ylähuulen! Oon huomannu itessäni aivan hulluja piirteitä! Hermot menee aivan mitättömimmistä asioista. Järki...
  19. N

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    IIKS :D Kylpä aika menee nopiaan! Kaks kuukautta hommia ja sitten mammaloma! Ihanaa. Ja pelottavaa. Jännittääkö muita :)? Ei mitään valitettavaa, kunhan tulin pitämään itsestäni meteliä 8) Leppoisaa syksyn alkua kaikille :flower:

Yhteistyössä